Планували в новий рік із новою професією? Чи можливо готові вже сьогодні змінювати своє життя на яскраве та успішне, не чекаючи понеділків? Тоді, ось вам знак.
![Ксенія Король, Head of SMM OMG agency](https://marketer.ua/wp-content/uploads/2023/12/11-cover.jpg)
Ксенія Король, Head of SMM OMG agency
Незалежно від того, де ви зараз — студент, випусник чи звільняєтесь через набридливого начальника — розглядати кар’єру в маркетингу соціальних мереж — це відмінний варіант, з високим потенціалом для росту.
У рамках PR-підтримки освітньої кампанії Христина Биковець, ведуча рубрики «Знайомство з професією» в програмі «Сніданок з 1+1», взяла інтерв’ю у Ксенії Король, Head of SMM OMG agency. Зйомку випуску провели в затишному open space агенції, де поділилися лайфхаками та відвертими думками про професію.
Ксенія має понад 11 років досвіду та працювала з понад 50-ма брендами! А всього за рік в агенції нагенерила більше 100 млн охоплення.
Ксенія зазначила, що саме через соцмережі сьогодні бренд стає впізнаваним, зрозумілим та ближчим до людей.
![Ксенія Король, Head of SMM OMG agency в інтерв’ю для «Сніданок з 1+1»](https://marketer.ua/wp-content/uploads/2023/12/11-visual-1.jpg)
Ксенія Король, Head of SMM OMG agency в інтерв’ю для «Сніданок з 1+1»
Усіх карт розкривати не будемо, дивіться повний випуск та поспішайте зареєструватися на платформі Дія.Освіта для перегляду безкоштовного серіалу.
![Ксенія Король](https://marketer.ua/wp-content/uploads/2023/12/11-visual-2.jpg)
Ксенія Король
А щоб ви точно знали, що вам підходить професія — невеликий чекап від Ксенії прозвучав уже в ефірі:
Смм-ник має бути:
- емпатичним;
- мати аналітичне мислення;
- вміти генерувати ідеї та запаковувати їх в пропозиції та бути проактивним.
Впізнали себе? Тоді гайда підкорювати нові горизонти!
Цифровий маркетинг, нарівні з IT, є одним із найбільш затребуваних напрямів у сучасній цифровій економіці.
Платформа WORK.UA зазначає, що в середньому на місяць з’являється близько 2000 вакансій, пов’язаних із запитом смм-менеджер.
Кар’єра в цифровому маркетингу може бути дуже стрімкою, і, крім цього, перші навички для старту легко опанувати навіть самостійно.
Проте, платформа Дія.Освіта вже запустила для вас серіал про професію smm-менеджера за підтримки Google.org та Фонду Східна Європа.
За 9 серій ви дізнаєтесь, хто такий смм-ник, як створювати брифи, аналізувати цільову аудиторію та розробляти стратегію просування соцмереж.
Пи.си. Лайфхак від Ксенії: одразу практикуйтеся на своїй сторінці в соцмережах, яка є в кожного. І навчайтеся. У процесі навчання читайте тематичні блоги про маркетинг, кейси агенцій, інстаграм-сторінки — щоб набити око та вхопити для себе «робочі» стратегії.
Доєднуйтесь до ком’юніті професіоналів.