Комфортне місце роботи та оформлення офісу впливають на продуктивність команди та розвиток бізнесу. Багато підприємців орендують офіси під ремонт та створюють потрібну обстановку самостійно. Обговоримо, яким має бути дизайн проєкт офісу, на що звернути увагу. Експерти компанії NsdGroup діляться секретами успішного планування інтер’єру. Функціональність Визначте, які завдання будуть виконуватися. Розробіть план приміщення таким чином, щоб […]
Згідно з дослідженнями, проведеними в International Journal of Behavioral Science, 70% населення планети тією чи іншою мірою страждає від заниженої самооцінки. І не дивно, бо варто вам тільки відкрити свої соціальні мережі, як ви бачите ідеальних жінок, з красивим тілом, дуже успішних чоловіків, навіть дітей, які вже у своєму віці заробляють більше, ніж багато хто з […]
Для роботи з соціальними мережами існує багато сервісів та програм. Ось добірка корисних та бюджетних інструментів, які допоможуть ефективно працювати з соціальними мережами. Buffer Buffer.com — допомагає планувати, аналізувати та публікувати контент в соціальних мережах. До можливостей програми належить: Планування публікацій. Можна встановити дату та час публікації дописів. Автоматична публікація. Можна прямо з платформи публікувати […]
Близько 90% інформації про навколишній світ ми сприймаємо завдяки зору. Ось чому візуальна складова настільки важлива у будь-якому аспекті життя, зокрема і в бізнесі. Візуальний стиль компанії — це відображення її комунікації з клієнтом, те, чим можна вирізнятися серед конкурентів, привернути увагу та підкреслити своє позиціювання. Саме від візуальної комунікації залежить, чи “зачепить” ваш меседж […]
За даними Influencer Marketing Hub у 2024 році близько 84,8 % маркетологів вважають інфлюенс-маркетинг дієвим методом просування в соціальних медіа. 60 % компаній збільшують свої бюджети на інфлюенс-просування, попри те, що в цілому від 20 до 40 % витрат на маркетинг уже йде на рекламу в блогерів. Український ринок не є виключенням: у кожній другій рекламній кампанії так […]
З появою штучного інтелекту можна не тільки отримувати відповіді на поставленні запитання, створювати презентації, черпати ідеї для створення контенту, використовувати платформу для пошуку необхідної інформації, але і виконувати завдання на роботі чи створювати власні рекламні проекти. Наприклад, чат GPT може допомогти вам у розробці соціальної медіа кампанії для реклами необхідного продукту чи закладу. Давайте проведемо […]
В наш час, де інформація ллється рікою, а увага людей розпорошена, маркетологам доводиться шукати все більш креативні способи достукатися до своєї аудиторії. Одним із таких способів є використання мемів. Мемний контент отримує реакції, віруситься і запам’ятовується, а вчені підтвердили, що меми допомагають справлятися зі стресом. Бренди, які вміють робити меми, завжди на слуху, але не […]
Чи ви думали про те, як включення івентів до стратегії розвитку вашої компанії може покращити зростання бізнесу, визнання бренду та розширення кола потенційних клієнтів? Події, незалежно від того, внутрішні вони, зовнішні, фізичні чи гібридні, надають компаніям можливість формувати наратив бренду. А також зустрітися з аудиторією віч-на-віч і позиціонувати свою компанію у свідомості цільової аудиторії. Перш […]
Криптобанкінг — це частина індустрії, яка все ще розвивається, однак 2024 рік насичений багатьма важливими подіями, які можуть істотно посприяти на неї. Починаючи від нормативно-правового регулювання і закінчуючи глобальним прийняттям криптовалют. Все більше компаній використовують криптобанкінгові рішення, щоб надавати клієнтам нові послуги, бути в курсі нових тенденцій та розвивати свій бізнес. Технічно-аналітична платформа Coincub проаналізувала […]
Для аналізу конкурентів існує багато інструментів, які дозволяють збирати інформацію та ефективно її обробляти. Розповідаємо про платформи з інтеграцією ШІ, з допомогою яких ви дізнаєтесь про конкурентів все до дрібниць. Brandwatch Інструмент відстежує інформацію в соціальних медіа. Ви отримаєте аналіз блогів, сторінок в соціальних мережах, новин. Використовувати його можна для відстежування дій конкурентів, власної репутації, […]
Не секрет, що у торгівлі, крім очевидних маркетингових чинників, таких як ціна, якість, асортимент тощо, велике значення мають емоції споживачів та їхні слабкості. Це тільки здається, що клієнт завжди раціональний і керується висновками логічного аналізу. Насправді ж, як переконують вчені, з десяти рішень про покупку вісім, а то й дев’ять приймаються на рівні підсвідомості та […]
За останній рік ми спостерігали стрімке зростання можливостей і використання штучного інтелекту в усіх сферах, включаючи криптоіндустрію. Поєднання нейромережі та блокчейну стало однією з провідних тем, оскільки люди постійно намагаються знайти нові способи застосування цих двох технологій і те, як вони можуть посилити один одного. Нещодавно американська криптовалютна біржа Coinbase оприлюднила публікацію про останні досягнення […]
Багато хто вважає, що сарафанне радіо – це найрезультативніший вид реклами. Як би так, проте, рекомендації мають свою межу в плані друзів, знайомих, яким можна порекомендувати магазин, який цього заслуговує! А нові клієнти завжди потрібні. Де їх взяти? Ось кілька простих та ефективних маркетингових інструментів, за допомогою яких ви зможете налагодити потік нових покупців: Відгуки […]
Велика війна принесла великі зміни в життя всіх українців без виключення. І люди незалежно від віку, статі чи регіону проживання переглянули свої пріоритети у споживанні, дозвіллі та плануванні майбутнього. Дослідницька компанія Gradus Research спеціально для 17-го Українського маркетинг-форуму провела дослідження настроїв трьох поколінь українських споживачів на третьому році повномасштабної війни та порівняла їх між собою. […]
2024 рік почався для Apple не дуже вдало: вперше за три роки компанія опустилася на друге місце в топі найдорожчих в світі; в США та Європі проти Apple розпочалися антимонопольні розслідування; в Китаї виробник iPhone стрімко втратив частку ринку. Що відбувається з Apple та як може змінитися закрита екосистема компанії, розповідаємо в статті. Сполучені Штати […]
Віральність — це те, про що мріє кожен контент-маркетолог і блогер. Термін позначає стрімке поширення контенту шляхом репостів у соцмережах, а також іншими платформами. Охоплення такої публікації, як ви можете здогадатися, зашкалюють. Для блогера віральність забезпечує додатковий заробіток від реклами, а для контент-менеджера — впізнаваність компанії, яка генерує такий контент. Важливо правильно підібрати емоційне тло, […]
У світі, де увага глядачів стає дедалі коротшою, мистецтво сторітелінгу в TikTok стає ключем до успіху. Забудьте про прості відео, забудьте про “якісні” відео. Сучасна аудиторія жадає нового, несподіваного, емоційного. Їм потрібні історії, які змусять їх сміятися, плакати, співпереживати. Їм потрібні персонажі, з якими вони можуть себе асоціювати. Їм потрібен досвід, який змусить їх повернутися […]
Є такі проєкти, які знаходяться на межі професій, адже з однієї сторони це BTL, з іншої — це special event, ще із іншої — реклама аутдор, відеопродакшн, ambient, PR. А коли щось знаходиться на межі, завжди важко визначити спеціаліста, який би все це реалізував максимально ефективно, не перетягуючи ковдру на свої компетенції. В моєму досвіді […]
У понеділок… після гучної вечірки… на роботу… погана прикмета. Похмурий понеділок давно став притчею во язицех. Не виспався, настрій — гірше нікуди, фізичний стан не ліпше, мізки не петрають, думка тільки одна — заварити міцної кави. А якщо звечора була весела гулянка, то взагалі хоч до лікаря йди (дехто так і робить). Чому так? Чому […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email