Вже тривалий час чимала кількість сфер діяльностей стурбовані через швидкий розвиток штучного інтелекту. Протягом року індустрії кіно та анімації страйкували через побоювання щодо впливу ШІ на їх безпеку та робочі місця. Галузь розваг найбільше занепокоєнні впливом нейромережі на їх роботу, проте інші сфери, до прикладу політична, також почали турбуватись через це. Компанія Meta побоюється через […]
У цьому році американському виробнику іграшок Mattel виповнюється 79 років, а одному з найвідоміших його продуктів — Barbie — 65. З чого починався бізнес компанії? Як співвласниця Mattel переконала колег-чоловіків, що покупцям потрібна «доросла» лялька? Як Барбі впливає на свідомість дівчат по всьому світу? Докладніше про все — в статті. Заснування Mattel: з гаражу до […]
Розмова двох подруг: — Що ти в ньому знайшла?! — Він хороший. — Та він же ж … і ще він … і взагалі, він … — Ні, він хороший. У цьому діалозі замість коханого можна поставити назву улюбленого бренду. Вийде аналогічно в тому сенсі, що будь-які докази відкидаються «з порогу» лише тому, що «він […]
На ринку багато програм для управління проєктами та економії ресурсів. Зробили для вас огляд програм, якими користуються українці в 2024 році. Обговоримо можливості на функціонал цих таск-менеджерів. Jira Jira — відомий сервіс для управління проєктами зі світовим ім’ям. Більше 20% компаній по всьому світу користуються його можливостями. До корисного функціоналу можна віднести: можливість скласти план проєкту; фіксація […]
Останній раз, коли на ринку водночас поєднувалися ейфорія, увага традиційних фінансів до крипти та постійне зростання активів, припав на 2021 рік. Невже ми повертаємося до того, за чим сумували? Тільки-но 2024 рік вступив у права, накопичений за минулі роки ажіотаж почав вивільнятися з рядом визначних подій на крипторинку. Так, Біткоїн отримав інституційне визнання, нових Web3-проєкти […]
Заходи запобігання фішингу стають все більш необхідними, адже хакери щодня онлайн намагаються викрасти особисту інформацію та кошти користувачів. Згідно з нещодавнім звітом Scam Sniffer, у лютому близько 57 000 жертв зазнали збитків від криптофішингових шахрайств на суму близько $47 мільйонів. Вони зазначили, що “більшість жертв потрапляли на фішингові веб-сайти за допомогою фальшивих коментарів з підроблених […]
У сучасному світі, де технології стрімко розвиваються, а споживацькі інтереси постійно змінюються, маркетинг є ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Анна Носок, яка є співвласницею диджитал-агентства A.A. та піар-агентства Potolok, розкрила кілька важливих тенденцій у маркетингу, які можуть допомогти вашому бізнесу процвітати у 2024 році. Цифрова трансформація та автоматизація маркетингу Цифрова трансформація та автоматизація маркетингу […]
До списку перемог України на міжнародній арені додався кінотріумф. Стрічка Мстислава Чернова «20 днів у Маріуполі» отримала «Оскар» як найкращий документальний фільм 2024 року. Аналітики LOOQME дослідили, що і як писали ЗМІ про перший український Оскар. У дослідженні проаналізували згадки в українських медіа та соцмережах про фільм і команду авторів за період від 21 грудня […]
Кожен бренд прагне отримати лояльну аудиторію та збільшити продажі, витрачаючи менше коштів на рекламу та різні види заохочувальних активностей. Бізнеси рано чи пізно стикаються зі втомою від низької залученості та стагнації у своїх SMM-стратегіях. Чи є новий спосіб оживити свої канали та налагодити зв’язок з аудиторією для досягнення цілей бренду? UGC — ковток свіжого повітря […]
Більшість людей звикла до того, що поняття lovemark обмежується лише B2C-бізнесами. Згадаємо буквально декілька прикладів найзнаменитіших lovemark-брендів: Apple, Kinder, Coca-Cola, Monobank, Сільпо. Це все бізнеси, які орієнтуються на кінцевого споживача. На чому тримається їх lovemark? Зазвичай, на емоціях, які дає бренд клієнту, та близькості клієнта до місії та цінностей компанії. Наприклад, напій Coca-Cola ми асоціюємо […]
На обсяг продаж впливає багато факторів і ніхто не застрахований від його коливань. Причин для падіння безліч, це явище час від часу трапляється в кожній фірмі, та ще й зазвичай несподівано. Але боятися не треба. Бо головне питання не в тому, чому це має місце «саме зі мною», а в тому, що робити. Щоб все […]
У 2024 році Міністерство освіти і науки планує ввести нову механіку фінансування вищої освіти — гранти на навчання. Водночас МОН вже говорить про велике скорочення бюджетних місць, а також про те, що нова форма фінансування дозволить фінансово підтримати більшу частину вступників, ніж це дозволяє класична система «бюджет / контракт». Освітній портал Education.ua спрогнозував вартість вищої […]
У даній публікації поділимося баченням та підходом у маркетингу та продажах квартир у новобудовах, які дозволяють нам дивитися з оптимізмом та впевненістю в успішній реалізації девелоперських проєктів, які ми з нашими партнерами виводимо на ринок. Природа оптимізму команди SalesTech в успішному старті продажів спирається на наш досвід продажів, зокрема, і в умовах війни, у період […]
Не часто буває, що покупець у магазині дивиться на якусь річ і зі словами: «Яке воно гарне!» витягає гаманець. В усіх інших випадках може бути один з двох варіантів. Перший, це коли продавець просто чекає, коли людина вимовить заповітну фразу: «Заверніть мені оце, будь ласка». Це не обов’язково означає, що йому нецікавий рівень продажів. Можливо, […]
Аутстафінгом (англ. out «поза», staff — «штат») називається виведення найманих робітників компанії-замовника за штат (тобто звільнення) і оформлення (прийом на ті ж самі посади) цих же людей в штат компанії-виконавця (аутстафера, підрядника). Вказаний персонал продовжує виконувати ту ж саму роботу, що й раніше, і нерідко навіть залишається на своїх робочих місцях у компанії-замовника. Аутстафер з […]
Назва компанії Novo Nordisk нічого не говорить більшості споживачів, натомість її продукти — препарати Ozempic та Wegovy — шалено популярні серед бажаючих схуднути. Завдяки цим «фармацевтичним блокбастерам» минулого року данський гігант став найдорожчою компанією Європи, посунувши з першого місця LVMH. Історія Novo Nordisk як першого в Європі виробника інсуліну почалася близько 100 років тому. Як […]
SMM (Social Media Marketing) — це просування товарів чи послуг у соціальних мережах. Воно діє м’якше, ніж традиційна реклама, і плавно підводить майбутніх клієнтів до покупки, заразом допомагаючи їм більше дізнатися про бренд. Про те, кому сьогодні потрібен SMM, що входить до цього інструменту маркетингу і як бізнесу організувати роботу з ним, поговоримо в нашій […]
Фаст-фуд контент захопив усі можливі сфери життя. Криптовалюта не є винятком, зважаючи на нестримний потік сумнівної інформації навколо неї. Оскільки інтернет переповнений “обґрунтованими прогнозами” від не менш “авторитетних аналітиків”, важко віднайти справді актуальну інформацію. Згадайте хіба що ажіотаж перед затвердженням Bitcoin-ETF, коли з усіх боків переконували у досягненні Біткоїном нового максимуму одразу з ухвалою фондів. […]
В епоху цифровізації та підвищеної конкуренції ключові показники продуктивності є невіднятною частиною стратегічного управління будь-якої компанії. Вони допомагають оцінити ефективність роботи співробітників та відділів, виявити слабкі місця та оптимізувати процеси. Розгляньмо, як KPI можуть бути використані в різних аспектах управління персоналом та які підходи до їх формування існують. KPI — це Key Performance Indicator. Тобто […]
Хочете, щоб ваші відео на YouTube дивилися люди з усього світу? Тоді вам точно варто звернути увагу на багатомовні доріжки. Ця фішка дозволяє вашому відео “говорити” різними мовами, не потрібно створювати купу каналів для кожної мови. Просто завантажуєте одне відео, і воно автоматично адаптується під мову глядача. Це не тільки збільшує кількість переглядів, але й […]
Ефективність реалізації нерухомості сьогодні значною мірою залежить від якісно налаштованого таргету. І не дивно: в епоху цифрових технологій покупці в основному шукають омріяну квартиру на онлайн-платформах. Щоб вразити свою цільову аудиторію ефективним оголошенням, спробуйте конкретні поради від Вікторії Куровської – провідної спеціалістки з таргетованої реклами SalesTech. 1. Лідогенерація – оптимальна ціль При плануванні рекламної кампанії […]
У сучасному бізнес-середовищі добре продумана ціннісна пропозиція роботодавця (EVP) є рушійною силою для залучення та утримання найкращих талантів. Але в міру того, як бізнеси перетворюються на складні екосистеми з різноманітними командами та функціями, виникає потреба у більш складному підході до брендингу роботодавця. Відтепер одного універсального повідомлення недостатньо. Кандидати прагнуть зануритися глибше і хочуть дізнатися дещо […]
Провідна консалтингова компанія з оцінки брендів Brand Finance зробила черговий звіт, у якому рейтингуються бренди в усіх секторах і країнах. Топ-500 найдорожчих і найсильніших світових брендів увійшли до щорічного рейтингу Brand Finance Global 500 2024. Розглянемо детальніше. 25 найдорожчих брендів світу 2024 Apple досягла виняткового зростання вартості бренду цього року, збільшившись на 219 мільярдів доларів США (74%) досягнув 517 […]
Одна з найпоширеніших ситуацій у торгівлі виглядає наступним чином. Людина в магазині якийсь час роздивляється товар, потім каже: «Дорого» й збирається йти. Продавець-консультант, що знаходиться десь поруч, її зупиняє і намагається розвернути кон’юнктуру на користь закладу, щоб придбання все ж відбулося. Становище цікаве з психологічної точки зору. А ще більше — з маркетингової. Така картина […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email