У перших двох статтях про відгуки ми розмовляли про те, навіщо вони потрібні та де їх збирати. Зараз наступна тема — чому вкрай необхідно відповідати на всі дописи, навіть на приємні, і що робити, коли в них разом з подякою йдеться про деякі незначні недоліки в роботі. Дуже добре — теж погано Раніше писалося, що […]
З 1 лютого 2023 року YouTube запровадив офіційну монетизацію коротких відео Shorts, відкривши нові можливості для авторів заробляти на контенті нового формату. Ця стаття ґрунтується на даних, доступних станом на 1 липня 2024 року, та містить оновлену інформацію, розширені пояснення та приклади, щоб допомогти вам краще зрозуміти, як працює система монетизації Shorts. Скільки заробляють творці […]
В періоди розпродажів онлайн-бізнесам дуже важливо аби сайт працював стабільно і не “лягав” від перенавантажень. Різкий ріст навантаження часто має неприємні наслідки та може уповільнювати роботу систем. Навіть якщо інтернет-магазин працює добре, але обробляє інформацію надто довго, користувачі можуть піти до конкурента — про це свідчать останні дослідження ринку. 40% користувачів покинуть сайт, якщо завантаження триває […]
Надійний тип привʼязаності можливий не лише в особистих, а й у професійних взаєминах. І наша співпраця з UNFPA Ukraine, фондом ООН у галузі народонаселення в Україні, ― яскравий приклад. Агенція Sasquatch Digital впродовж 4 років плідно працює з UNFPA задля спільної мети. Найголовніший великий челендж ― увесь цей час підтримувати цілісність та цінності бренду, але […]
Соціальні мережі вже давно вважають п’ятою силою. За даними Pew Research Center, 71% американців отримують принаймні частину своїх новин із соціальних мереж. А війну в Україні назвали першою “війною TikTok”, маючи на увазі величезну кількість пов’язаного з війною контенту. В умовах війни всі українці трансформувалися у воїнів свого фронту і навчилися застосовувати навички в умовах війни. Так, […]
Стартап-акселератор — програма, яка допомагає стартапам зростати та розвиватися, надаючи їм підтримку у вигляді фінансування, менторства, навчання та доступу до ресурсів (wiki). Акселератори зазвичай пропонують короткострокові програми, що тривають від трьох до шести місяців. Учасники отримують фінансову підтримку, доступ до менторів з різних сфер, навчання та розвиток навичок, а також можливість презентувати свій бізнес на […]
Успішна колаборація починається з довіри. Тож насамперед варто звертати увагу на репутацію партнера та його звітність. Спільні комунікаційні кампанії — це про системну й відповідальну роботу. Особливо коли на кону багатомільйонна допомога ЗСУ. Про це під час зустрічі в UK comms club розповіли керівниця відділу комунікацій і маркетингу фонду «Повернись живим» Ольга Омельянчук та очільниця […]
Багатії мають купу грошей не лише тому, що чимало заробляють, а ще й тому, що зайву копійчину з рук не випустять. Це якраз саме про таргетинг. Уявіть, що ви надумали провести рекламну кампанію для свого інтернет-магазину. PR-менеджер каже: «Питань нема, сьогодні ж почнемо. Проаналізуємо ситуацію, визначимо мету, створимо концепцію, напишемо медіаплан, підготуємо бриф… Давайте гроші». […]
У квітні 2024 року мережею почали ширитись чутки про блокування Тіктоку в Україні. Чи справді це можливо та що робити брендам, для яких саме Тікток ― основна платформа просування в соцмережах? Розбираємось разом. Ситуація з блокуванням Тіктоку у світі Наразі в деяких країнах світу діють часткові обмеження користування платформою та навіть повне блокування. Так, наприклад, […]
У 2022 році український бізнес суттєво скоротив витрати на маркетинг, PR та рекламу через повномасштабне вторгнення. Проте вже протягом наступного року спостерігався ріст — згідно з дослідженням ВРК у 2023 році PR відновився на приблизно 70% від об’ємів 2021 року. А вже у 2024 році планується повне відновлення обсягів цього сектору маркетингової галузі. Як бізнесу […]
У 1960 році письменник та професор маркетингу Едмунд Джером Маккарті запропонував оригінальну маркетингову концепцію 4P, яку згодом почали називати «концепцією мікс-маркетингу» і яка зробила автора однією з ключових фігур у сфері розвитку маркетингового мислення. Але що це за концепція і чи актуальна вона у сучасному світі? Саме про це сьогодні й поговоримо. Модель 4P: ключові […]
У сфері маркетингу я працюю вже 8 років, з них 3 очолюю маркетинг-команду платформи кіно та телебачення Київстар ТБ, яка нині є лідером за найбільшою кількістю відеоконтенту, виробленого в Україні. За цей час я неодноразово переконувалася, наскільки велику роль у просуванні будь-якого бренду відіграють партнерства та колаборації. У сучасному світі колаборація — це один із […]
У сучасному світі, де швидкий темп життя, постійний стрес, часті обстріли від сусіда та постійний моніторинг новин стали додатковими факторами тривоги та виснаження, турбота про себе та якісний відпочинок стають все більш важливими для збереження фізичного та психічного здоров’я. Згідно з дослідженням Gradus Research, понад 70% українців відчувають стрес та сильну знервованість. Водночас, основними ж […]
Літаки F-16 мають невдовзі надійти в Україну. Їхній перший розробник — американська корпорація General Dynamics, історія якої почалася в XIX сторіччі з виробництва підводних човнів. Як Холодна війна спонукала компанію змінити діяльність? В яких незаконних оборудках був замішаний бізнес? І як завдяки підпільній «бійцівській мафії», що кинула виклик традиційним виробникам літаків, з’явився легендарний F-16? Докладно […]
linza agency допомогли Центру демократії та верховенства права донести відповідь на це питання. Засіб масової інформації. Цей типовий канцелярський термін виник у Брежнєвські часи. По суті це був оперативний засіб масової агітації та пропаганди, що використовувався для нав’язування «єдиновірного» трактування подій та діяльності партії. Натомість сьогодні рекомендується використовувати термін «медіа». «Центр демократії та верховенства права […]
Хочете продавати конкретний товар, але не знаєте чи буде на нього попит? Розповідаємо, як дешево перевірити попит на товар та не витрачати тисячі доларів на закупку продукції, яка може й не продатися в майбутньому. Опитування та анкети Якщо ви знаєте свою цільову аудиторію, проведіть опитування в місцях її перебування. За відповіді на питання та заповнення […]
За два місяці ролики про шахрайські схеми від «Агент 3700» передивились більш ніж 4,5 млн разів. З них 3,5 млн — нові глядачі контенту YouTube-каналу «ПриватБанк Україна». Тобто десь у сім разів більше людей навчалося протидіяти шахрайству, ніж було звернень у кол-центр 3700 щомісяця. Проблема Ситуація: що робити, коли у ваш кол-центр надходить 650 тис. […]
У 2024 співпраця бізнесу з блогерами набула шалених обертів. За даними опитування Statista (лютий 2024), 10-20 % маркетингового бюджету витрачається на інфлюенс-маркетинг, — 90 % маркетологів вважають його ефективним, а 72 % відзначають, що він краще досягає цільової аудиторії. Проте все ще існують міфи, які оточують процес. Команда агенції комунікацій «ВАРТО» знає з власного досвіду реалізації проєктів, що […]
RevShare (Revenue Sharing) або ревшара – це модель співробітництва у партнерських програмах (ПП), де партнер отримує відсоток від доходу, отриманого компанією від залученого клієнта. Ця модель популярна у багатьох галузях цифрового маркетингу завдяки її потенційно високій винагороді. RevShare, скорочення від словосполучення Revenue Share, означає «розподіл прибутку». Ця модель передбачає розподіл прибутку між рекламодавцем та партнером. […]
Провідні світові ВНЗ готують майбутніх блокчейн-фахівців, а освітні децентралізовані реєстри приходять на зміну традиційним базам даних. Досліджуємо, як формується нова віха освітнього процесу. За понад десятиліття існування, блокчейн-технології встигли знайти своє місце в багатьох індустріях, що оперують координацією даних – від ритейлу та маркетингу до логістики та цифровій інженерії. Це й не дивно – гнучка […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email