На думку спеціалістів з маркетингу відгуки являють собою другий по важливості фактор (після вартості), що забезпечує конкурентну перевагу. Як свідчать висновки досліджень, що були проведені співробітниками Ozon, клієнтам не просто більше подобаються вироби, на які є дописи користувачів. Все дуже серйозно, люди кладуть подібні зразки у свої кошики до 160% частіше ніж ті, про які […]
Юджин Капон – співзасновник Studio Capon і автор медіаконтенту в Метаверсі – занурюється в останні тенденції у Web3 і розширеній реальності. Web3 повільно, але впевнено поширює глобальний вплив. Ethereum, Solana, Whitechain, NEAR – усі ці назви означають децентралізовані мережі, але становлять лише верхівку айсберга серед розмаїття протоколів та інновацій, які вони імплементують. Оскільки повноцінне впровадження […]
WhiteBIT, одна з найбільших європейських криптобірж, провела дослідження щодо ставлення населення України до криптовалют разом з Gradus Research. За його результатами, 26% українців серед опитаних мешканців міст з населенням понад 100 000 стверджують, що володіють криптовалютами. Ця цифра — більше ніж чверть опитуваних, показує значний рівень сприйняття криптовалюти й ставить Україну та її населення на […]
Коли ви спілкуєтеся з людьми, тональність голосу не завжди однакова. Розкутий з друзями та жорсткий з конкурентами, стриманий з керівництвом та офіційний у державній установі, спокійний з батьками та… та ні, з дружиною може трапитися будь-який. І до чого тут «Голос бренду»? А до того, що як ми спілкуємось з оточуючими, так само і бренд […]
Багато організацій прагнуть безоплатної співпраці з інфлюенсерами. З одного боку, це зрозуміло, адже такий підхід може здатися економічно вигіднішим. З іншого боку, чи дійсно це ефективно? Чи можливо співпрацювати з інфлюенсерами безоплатно? Так, існує ймовірність знайти інфлюенсера, готового співпрацювати безкоштовно. Це може бути вигідно для обох сторін: Для організації: економія коштів на маркетингових витратах. Для […]
Gillette відомий не тільки винаходом безпечної бритви, а й своїм маркетингом. В компанії, історія якої налічує більше сотні років, з самого початку робили ставку на рекламу. Чому виробництво першої бритви відкладалося вісім років, що врятувало Gillette після Великої депресії та в чому полягає модель «бритви та лез», розповідаємо в статті. Революційне відкриття: бритва зі змінними […]
Нейромаркетингом називають комплексні апаратні дослідження, що базуються на досягненнях нейробіології, когнітивної психології та нейрофізіології людини. Говорячи спрощено, за допомогою спеціального обладнання вивчається функціонування нервової системи, зокрема сигнали, що проходять по її каналам, а також процеси мислення. Головною метою ставиться розуміння того, як людина приймає рішення відносно придбання певного товару та що на це впливає. За […]
За даними Salecycle, у 2024 середній показник відкриття e-mail листів зріс на 4%, порівняно з минулим роком, і становить 54%. Цікаво, що тригерні листи відкривають на 71% частіше, ніж звичайні. Що таке тригери, як на їхній основі побудувати ефективну комунікацію з клієнтом, збільшуючи продажі — розповідає керівниця відділу директ-маркетингу VARUS.UA Інна Лазоренко. Що таке тригери […]
Створення контенту для Youtube може бути складним, особливо коли мова йде про монтаж відео. Проте нейромережі значно спрощують цей процес. Вони чудово підходять для будь-якого формату – бізнес каналу, подкастів чи інтерв’ю. У цій статті я розповім, як використовувати нейромережі для ведення Youtube каналу та монтажу відео, і чому цей підхід стає все популярнішим серед […]
На нещодавній конференції Google Marketing Live 2024 (Конференція з маркетингу 2024) керівники продуктів Google зібралися, щоб оголосити про свої останні інновації. Перша така конференція проводилася в 2013 році і з тих пір проводиться кожного року, збираючи велику аудиторію. Тоді, в 2013 році найгарячішою темою був перехід реклами/маркетингу на мобільні пристрої. Але сьогодні набирає обертів найпопулярніша […]
Мене звати Андрій Матяш, я керуючий партнер юридичної компанії 4B. Наша ціль – допомагати бізнесам системно розвиватися на міжнародних ринках. Досягати успіху на фізичних ринках та ринках інтернет-торгівлі по всьому світу. Тут поділюся з вами ситуацією про те, як наша команда юристів захистила акаунт Amazon одного з наших клієнтів від блокування. У світі, де час […]
Сучасний маркетинг вимагає сучасних рішень, і технології займають в цьому не останнє місце. Зокрема, особливу увагу в цифровому маркетингу заслуговує Інтернет Речей (IoT) – передова технологічна концепція, що передбачає збір даних із розрізнених джерел без участі людини. Нижче ми розкриємо потенціал IoT в маркетингових стратегіях більш детально, а також проаналізуємо те, як зазвичай відбувається інтеграція […]
Бувають ситуації, коли потрібні свіжі ідеї для вирішення конкретної задачі, нового бізнесу, пропозиції для клієнта, а в голові білий шум. Великі корпорації влаштовують розумові штурми з експертами, та така розкіш доступна не для всіх. Є інший варіант, який за лічені хвилини допоможе знайти десятки ідей на будь-яку тему. Ось кращі сервіси мережі, які здатні генерувати […]
В часи, коли Україна бореться за свою незалежність та самобутність, зберігати та розвивати національні традиції особливо важливо. І український бізнес відіграє значну роль у підтримці культурної спадщини, адже бренди зазвичай мають велику аудиторію, на яку можуть впливати. Популяризуючи автентичність, традиції, свята, компанії не лише роблять свій внесок у збереження національної ідентичності, але й отримують лояльність […]
Щороку чисельність людей, які користуються криптовалютами, продовжує зростати. Цифровими активами цікавляться не лише ентузіасти та трейдери, а й багато знаменитостей. Відомі бізнесмени, спортсмени, актори, музиканти та інші люди демонструють свою підтримку криптовалют або мають партнерські відносини з різними компаніями. Сьогодні ми розглянемо деяких з них. Марк Цукерберг Засновник компанії Meta, яка раніше була Facebook, є […]
Ефектом Вéблена називають показове споживання предметів та послуг, недоступних для більшості громадян. При цьому далеко не завжди береться до уваги відповідність реальної цінності речі та її вартості, а також те, наскільки вона взагалі потрібна. Такий підхід до придбання ставить собі за мету продемонструвати своє високе положення в суспільстві. Даний ефект є одним з випадків порушення […]
В одній з попередніх статей ішла розмова про те, що таке конверсія, як її порахувати, якою вона повинна бути і взагалі навіщо вона потрібна. У продовження цієї розповіді сьогодні бажано розібратися з тим, що робити, коли показник конверсії занадто низький. Оскільки тема досить велика за обсягом, торкнемося лише одного аспекту — як її підвищити, застосовуючи […]
Надія Сперчун, директорка з маркетингу телеканалу ТЕТ має понад 12-річний досвід роботи у сфері маркетингу. Професійна кар’єра пов’язана з брендами Sanahunt, телеканал ТЕТ. Професійні досягнення — за показниками BIG DATA, у 2022 році телеканал ТЕТ увійшов у п’ятірку найкращих каналів країни. ТЕТ посів третє місце серед каналів поза Марафоном. Кампанія #ЯЖЕБАТЬ увійшла у шорт-лист Promax […]
Просування в соціальних мережах вимагає чіткої стратегії. Працює визначення цілей, прогнозування бажаного результату та тестування маркетингових інструментів. Методів розвитку в мережі багато, в 2024 році не ігноруйте класичне просування та звертайте увагу на тренди. Розглянемо, що можна використовувати для збільшення аудиторії. Акцент на мобільні пристрої Більшість користувачів заходить до соціальних мереж з телефону. Смартфони мають […]
Відгуком називається думка замовника про товар чи послугу, а також якість обслуговування. Вони являють собою відображення досвіду взаємодії покупця з фірмою, його враження від запропонованого нею асортименту (кількість моделей, їх якість, функціональність, вартість тощо) та наданого сервісу (допомога у виборі товару, швидкість оформлення замовлення, термін доставки і т. ін.). Відгуки записують у спеціальному розділі інтернет […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email