Не секрет, що одним з етапів формування маркетингової стратегії бренду є конкурентний аналіз. Це — база, яка дозволяє розуміти контекст, визначати свої переваги та недоліки та знаходити певні інсайти для вашої кампанії. Це стосується абсолютного кожного каналу просування, і контекстна реклама — не виключення. Тож ця стаття — про те, як правильно аналізувати стратегії контекстного […]
Коли мова заходить про брендинг роботодавця, часто виникають питання про те, як виміряти успіх вашого HR-бренду та ефективність EVP. І хоч існує чимало способів як це зробити, у цій статті ми виділимо декілька основних KPI, які є надзвичайно корисними для вимірювання ефективності ваших зусиль в даному напрямку. Сильний бренд роботодавця залучає талановитих працівників, підвищує лояльність […]
Навчання — одна з найважливіших сфер життя, яка допомагає постійно прогресувати та розвиватися як особистість. У всіх моїх компаніях навчання було пріоритетом. Будь-який підприємець, який прагне зростання, повинен забезпечувати своїм підлеглим доступ до знань та мотивувати. Але власники бізнесу під час спроб зробити навчання обов’язковою частиною роботи часто бачать саботаж з боку співробітників. Чому виникає […]
Рідлі Скотт талановитий оспівувач законів сили, колись порівняв знімальний майданчик з полем битви, де розвідники скаути обирають найліпші локації, життєдіяльність групи підтримує польова кухня — кейтеринг, а головнокомандувач — режисер так само кричить в рацію. Театр воєнних дій розгортається і в боротьбі за вашу увагу — маркетингу. Вас беруть в полон оформлюючи карту клієнта та […]
Пам’ятаєте казку про Лисичку? Як їхав Дядько возом, а вона йшла поруч, бо Дядько не хотів її підвозити. Через якийсь час вона сказала: «А можна я тільки лапку на віз покладу?» «Та клади вже». Ще через сотню кроків: «А можна я хвостика на віз покладу?» «Та клади вже». Чим все це скінчилося ви знаєте — […]
Цього року Чорна п’ятниця припадає на 24 листопада, але — вже традиційно — не обмежується лише цим днем. Чому Чорна п’ятниця перетворилася на Чорний тиждень, а іноді й місяць? Як на святковий шопінг повпливав один з американських президентів? Та чому взагалі негативна фраза стала символом розпродажів? Докладніше про все — в статті. Історія Чорної п’ятниці: […]
Мережа Інстаграм в Україні залишається популярною платформою для обміну контентом. Розглянемо відбірку україномовних блогерів на яких варто підписатися та слідкувати за випуском контенту. Олександра Тарнавська (Пустовіт) В мережі відома, як Саша Бо. Тематика блогу — материнство, краса, подорожі. Саша цікава тим, що відкрила власний салон, заснувала клініку та благодійний фонд. Це блогер з аудиторією більше […]
Важко уявити собі епоху людської історії, яка б відзначилась такою швидкою та глибокою еволюцією, як Всесвітнє павутиння. Навіть сам термін “Всесвітнє павутиння” сьогодні здається застарілим, особливо якщо врахувати, що технологія вперше з’явилась у цифровому світі приблизно три десятиліття тому. З того часу розвиток онлайн-простору був надзвичайно швидким та насиченим. Наразі ми переживаємо етап, коли багато […]
Якщо у 20 столітті, аби мати статки варто було займатись нафтогазовою галуззю, у 21 — мати хист до впровадження технологій, наразі лише вживати каву з корицею в четвер. З чого все почалось? В липні в тік-тоці таролог Аніла порадила пити четвергами каву з корицею, мовляв цей ритуал — магніт для грошей. @aniladiary всі випиои каву? […]
Криптовалютна індустрія має свій власний сленг і специфічні терміни, які використовуються у спілкуванні та обговоренні. Розглянемо кілька популярних сленгових термінів, якими користуються крипто інвестори та трейдери. HODL Стратегія роботи з крипто валютами, коли ви купуєте монети для їх довгого володіння. Вона припускає, що куплена монета на протязі декількох років виросте в ціні, незважаючи на падіння […]
Багатих від бідних відрізняють не дорогі машини, величезні будинки, брендовий одяг чи аксесуари. Все це лише фантик. Усередині їх відрізняє те, як вони мислять та як діють. По-справжньому багата людина ніколи не зробить те, що можуть собі дозволити люди з бідним мисленням. У багатих більше грошей не тому, що у них якийсь особливий розум чи […]
Ринок, активи, коливання… Усі вони напряму залежать від людської поведінки, а значить, і від когнітивного сприйняття. Звучить надто пафосно, еге ж? Насправді, моє твердження було би таким, якщо не було би правдивим. Фондовий ринок і ринки цифрових активів є насправді чудовим прикладом того, який величезний вплив поведінка людей має на глобальні процеси. Індустрія трейдингу є […]
Дієве управління ефективністю роботи співробітників має вирішальне значення для досягнення організаційних цілей, підвищення задоволеності та продуктивності працівників. Це — складне мистецтво, яке вимагає від керівника не лише вміння управляти, але й здатності «запалювати» команду на безперервне вдосконалення. Управління ефективністю співробітників є обов’язковим, якщо ви хочете, щоб ваша команда і, зрештою, ваша компанія процвітала. Це — […]
Вислів, що винесений у заголовок статті, належить Ф. Д. Рузвельту (1882-1945), 32-му президенту Сполучених Штатів Америки. Він сказав ці слова про диктатора Нікарагуа А. Сомосу, ревного антикомуніста, за що його й цінували американці. Не всі спеціалісти з цим погоджуються, є такі, що віддають авторство іншим політичним діячам США і вважають, що мався на увазі диктатор […]
Товари повсякденного попиту або ширвжиток (FMCG) — це популярні, затребувані та недорогі продукти підвищеного попиту. Індустрія FMCG характеризується великими обсягами продажів, швидкого виробництва та великою кількістю пропозицій. До таких товарів відносяться предмети першої необхідності, продукти харчування, туалетне приладдя, засоби для чищення, напої та інші недорогі предмети домашнього побуту. FMCG та економіка Індустрія FMCG є життєво важливим […]
Протягом останнього тижня криптовалютний світ вражає своєю динамічністю та швидкістю росту активів. Біткоїн досягає ціни у $35,000, інвестори та трейдери проявляють беззупинну Twitter активність, публікуючи аналітику та створюючи торгові стратегії чи не кожну годину. Міжнародні медіа “борються” за інтервʼю з провідними лідерами думок індустрії для того, щоб почути їхню позицію щодо ситуації на ринку та […]
Web Summit, раніше відомий як Dublin Web Summit, проводиться щорічно з 2009 року. Протягом перших п’яти років конференція проходила у Дубліні, однак засновник та генеральний директор конференції, Падді Косґрейв, оголосив, що з 2016 року місцем проведення стануть Лісабон і Ріо-де-Жанейро. На захід запрошуються генеральні директори IT компаній, інвестори,інфлюенсери, стартапери та інші спеціалісти, яких об’єднує питання […]
Такі дані отримала компанія Chainalysis у результаті власного щорічного дослідження “World Crypto Adoption Index 2023”. Про Chainalysis: Chainalysis — це одна з найбільших авторитетних компаній із блокчейн-аналітики. Вона надає програмне забезпечення та послуги дослідження у понад 70 країнах світу. За рівнем криптопрогресу Україна випереджає такі технічно-передові країни, як Велику Британію, Японію, Бразилію та Філіппіни. У […]
Рекламний офер — це пропозиція, яку рекламодавець робить потенційному клієнту, щоб заохотити його купити товар чи скористатися послугою. Приклади таких оферів: «50% знижки на все від бренду Х до кінця місяця». «Купуйте смартфон Х за ціною $500 та отримайте в подарунок бездротові навушники». «Безкоштовна доставка при покупці на суму від 3 000 гривень». Та сьогодні […]
Підтримка українського бізнесу має велике значення. Україна має потребу в розвитку підприємництва та зростанні економіки. До вашої уваги добірка українськомовних ютуб каналів про бізнес, де можна послухати експертів, отримати поради та ідеї для розвитку власної справи. Обговоримо, про що вони та що цікавого там можна почути. УкрІнвестКлуб Канал аналізує пропозиції українського ринку з точки зору […]
Казино — це заклад, в якому за допомогою спеціальних пристроїв або наборів (карти, кості тощо) легально проводять азартні ігри. Клієнти роблять ставки чи платять гроші за можливість зіграти. Переможці отримують фінансові чи інші матеріальні призи. Чи можна виграти у казино? Один і навіть кілька разів можна виграти. Було б інакше, ніхто не захотів би робити […]
Які зміни сталися в роботі керівників компаній та наскільки вони задоволені своєю роботою зараз? Чи додала повномасштабна війна турбулентності у відносини топ-менеджменту і власників бізнесу в Україні? — дослідили аналітики компанії Gradus Research у партнерстві з Upscaling Coaching Agency, порівнявши результати опитування за жовтень 2023 із аналогічним опитуванням довоєнного часу, проведеного у липні 2021 року. […]
Війна вплинула на сприйняття України у світі, підтримку міжнародної спільноти та наративи у ЗМІ. Як змінилося ставлення до країни та українців, через призму комунікацій вивчав сервіс медіамоніторингу LOOQME для ініціативи Brand Ukraine та МЗС України. Про результати дослідження розповіла CEO компанії Оксана Кононова під час Weekend Media Festival (Ровінь, Хорватія). Ділимося найважливішими тезами. Наразі LOOQME […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email