Зараз все частіше можна побачити інформацію про те, що AI застосовують у тій чи іншій сфері. Усе активніше впроваджують нові технології в роботі пошукових алгоритмів. Саме тому мають змінитися підходи до SEO та обміну гостьовими лінками. Своїми міркуваннями з цього приводу поділилися експерти диджитал-агенції Elit-web. Вони застерігають: вже дещо застаріли уявлення про те, що велика […]
Уявіть, що дзвінки з ваших корпоративних номерів блокуються, кількість контактів падає, показники конверсії стрімголов летять вниз, а клієнти, потенційні замовники, та постійні партнери, бачать позначку «Номер використовується для спаму» (або «СПАМ»). Чи може бути щось гірше? Безперечно ні. Тож, якщо телефонні номери вашого бізнесу вже фігурують в спам-базах операторів зв’язку, чи застосунків для блокування небажаних […]
LinkedIn Live стає все більш популярним інструментом для професіоналів, які прагнуть залучити аудиторію та поділитися своїм досвідом у реальному часі. Однак багато користувачів стикаються з проблемами при плануванні, просуванні та проведенні своїх подій. Відсутність чіткої стратегії може призвести до недостатньої участі глядачів і, як наслідок, до невдалого заходу. У цій статті ми розглянемо ключові аспекти, […]
Масштабування – це розвиток компанії, націлений на збільшення прибутку без пропорційного зростання витрат. Для цього бізнес виходить на нові ринки, знаходить клієнтів, оптимізує й автоматизує процеси – використовує ресурси на 100%. В умовах глобальної конкуренції – це фактор довгострокового успіху. У ситуації, де кожен має доступ до онлайн-світу та інноваційних технологій – це вже не […]
Україна вже відчуває дефіцит кадрів, який буде поглиблюватись через повномасштабну війну та спричинену нею міграцію. Одним з рішень, що може стабілізувати ситуацію, є перекваліфікація різних соціально-демографічних груп (жінки, люди літнього віку, тощо). 25 вересня на IX Форумі “Диригенти змін” дослідницька компанія Gradus Research і Deloitte в Україні презентували результати експрес-дослідження щодо того, чи готові українці змінювати […]
Коли мова йде про побудову успішного бізнесу, питання команди — одне з найважливіших. Якщо б я будував агентство з нуля, першою позицією, яку я би найняв, був би HR або рекрутер. І це зовсім не перебільшення. Власний досвід підказує мені, що ефективний рекрутинг — це фундамент для росту і стабільності компанії. Як це було раніше: […]
Афіліейт маркетинг — це потужний інструмент для компаній, які прагнуть розширити свою клієнтську базу та можливості онлайн через партнерську мережу. Суть цієї моделі полягає у співпраці між рекламодавцями та партнерами (вебмайстрами), де вебмайстри рекламують продукти чи послуги рекламодавців через свої ресурси, отримуючи винагороду за здійснення покупок, реєстрацій, заповнення форм на сайті рекламодавця залученими ними користувачами. […]
Коли Джефф Безос тільки створював Amazon, він вже знав, що у майбутньому на нього чекають космічні розробки. Так і сталось. Роками пізніше він заснував аерокосмічну компанію Blue Origin, яка тепер відправляє туристів у космос. Здавалось би, яке відношення онлайн-магазин книг має до космосу? Просто Безос мислив на десятиліття вперед. Він створював Amazon з тим планом, […]
Світ взагалі неідеальний, а бізнес і поготів! Тож немає нічого дивного, що певний відсоток клієнтів постійно «зникає з обрію», тобто просто йде собі, та й годі. То, може, не варто й турбуватися? Ну, піде там один-другий з кожної сотні, це ж не смертельно! У тому й річ, що насправді ця цифра набагато більша. Гуру маркетингу […]
Іноді у SEO трапляються ситуації, що нагадують карго культ. Що це означає? Це коли компанії або спеціалісти без розуміння глибинних причин успіху просто копіюють дії лідерів, сподіваючись на аналогічний результат. Хочу поділитися історією зі своєї SEO-практики, яка чудово ілюструє цей феномен. На початку 2013-2014 років я працював як Head of SEO для інтернет-магазину f.ua. Тоді […]
Конкуренція за увагу потенційного клієнта зростає. Завдання маркетологів – знаходити нові способи зацікавити потенційного клієнта та змусити побачити інформацію замовника. SMS-маркетинг – один з ефективних способів реклами, людина отримує інформацію прямо на телефон та не може її не подивитись. Обговоримо сервіси SMS-розсилок, їх ефективність та як вибрати найкращій варіант. Переваги SMS-маркетингу Конверсія SMS-маркетингу залежить від правильності визначення […]
Продавати можна по-різному. Один каже щось на кшталт: «Купіть у мене, тут найкраще!» А інший зробить так, щоб відвідувач подумав: «О, це ж саме те, що мені потрібно!» Сценка в магазині У магазині побутової техніки відвідувач зупиняється біля вітрини з пилосмоками. До нього підходить продавець: «Ви щось шукаєте?» «Та ось, дивлюся …». Продавець: «Оцей порохотяг […]
Фактичний дохід людини залежить не тільки від фаху, досвіду, вміння себе продавати, але й від психології. Все, що ви думаєте про гроші, або допомагає вам заробляти, або забирає у вас можливість жити краще. Поговоримо про те, як змінити негативне ставлення до грошей та знайти додаткові можливості збагачення. Ставлення до грошей, яке ви маєте – це […]
Згідно з The 2023 Inclusive Consumer Report від Accenture, 62% споживачів обирають бренди, які активно підтримують різноманітність у своїх комунікаціях. Іншими словами, інклюзивність — це не просто модний тренд, а реальна стратегічна перевага, що може суттєво підвищити прибутковість бізнесу. Агенція комунікацій «ВАРТО» вже активно інтегрує інклюзивність, автентичність та ефективність у комунікаційні стратегії своїх клієнтів. У […]
Невеличке село десь понад Дніпром. Тиха зоряна ніч. Вулицею, взявшись за руки, йдуть парубок та дівчина. Миколо, ти мене кохаєш? Так, Ганнусю. А чому сватів не шлеш? Батько не дозволяє. У сучасному маркетингу батько Миколи називається ОПР — особа, що приймає рішення. Якщо в справу про одруження сина втручається ще й мати, до думки якої […]
Уявіть світ бізнесу, де конкуренти стають партнерами, межі між індустріями розмиваються, а успіх вимірюється не лише здатністю випереджати інших, а тим, наскільки ефективно ви можете об’єднати зусилля. Здається неймовірним? Але це вже реальність сучасного бізнесу, де колаборації перетворилися на must-have стратегію. Чому саме зараз співпраці стали такими популярними? Що змусило бізнес відкинути застарілі догми конкуренції […]
Як підприємцям, що працюють з Youtube, створювати ефективні воронки продажів за допомогою формату Youtube Shorts? Зміни на платформі змусили багатьох переглянути свої стратегії, адже можливість вставляти посилання в короткі відео було видалено. Однак це не означає, що формат Shorts став менш корисним. Навпаки, якщо використовувати його правильно, можна досягти вражаючих результатів у залученні та конверсії […]
Використання ШІ в світі продовжує набирати обертів, і спеціалісти зі сфери маркетингу та креативних індустрій ним активно послуговуються. Штучний інтелект генерує не лише зображення чи тексти, а й цілі рекламні ролики. Як сприймають, чи використовують ШІ та для яких задач у маркетингу в Україні? Дослідницька компанія Gradus Research спільно з комунікаційною групою dentsu Ukraine провели […]
Чи знаєте ви, що 80% B2B-лідів з соціальних мереж походять саме з LinkedIn? Або що понад 58 мільйонів компаній використовують цю платформу для підвищення своєї впізнаваності? LinkedIn — не просто чергова соціальна мережа, це потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу. Якщо вас там ще немає, ви втрачаєте багато можливостей! У цій статті надам покрокове керівництво […]
Уявіть собі, що в школі є два вчителя історії. Обидва чудово знають матеріал. Але один під час уроку просто викладає те, що вимагають за навчальною програмою. А другий крім того добавляє у розповідь цікаві маловідомі факти, перевіряє домашні завдання у тестовій формі, проводить тематичні вікторини, організовує рольові міні-вистави, коригує роботу за результатами опитування і т. […]
В епоху непередбачуваного майбутнього здатність лідера вести команду вимагає не лише стратегічного мислення та гнучкості, але й глибокої поваги з боку своїх співробітників. Адже саме вони — ваші руки, якими ви будуватимете успішне майбутнє компанії. Досягнення абсолютної поваги — це не просто питання авторитету чи посади, це результат послідовних дій і особистих якостей лідера. Багато […]
У світі, де блогінг став невід’ємною частиною сучасного медіапростору, важливо розуміти, що за створенням успішного контенту стоїть не лише талант, а й стратегічний підхід до бізнесу. Аніта Соловей — відома блогерка та підприємиця, авторка концепції “оранжевого блогера”, що поєднує творчий підхід із підприємницькою діяльністю. З нагоди Дня підприємця у цьому інтерв’ю Аніта ділиться своїм баченням […]
Як ви думаєте, що важче продати: весільне плаття чи весільну подорож на Канари, седан КІА чи його ремонт, готовий чоловічий костюм чи його пошиття? У кожній парі перше продати легше, ніж друге, бо це товар, а то — послуга. Щоб зрозуміти, як це так виходить, треба розібратися, в чому схожість між товаром та послугою, а […]
Відключення світла в Україні стають тривалішими, що негативно впливає на якість життя та роботу (особливо для тих, хто працює онлайн). Розповідаємо, як забезпечити себе світлом під час блекауту, які джерела альтеративної енергії можна використовувати. Світодіодні стрічки з малою напругою Вони можуть працювати від павербанку, батарейок чи зарядної станції. Споживають від 1 до 12 Вт, дають […]
Історія про те, як локальні медіавидання хотіли, щоб Meta та Google сплачували їм гроші. І як Meta довела, що це саме Facebook потрібен медіа, а не медіа потрібні Facebook’у. Давно хотів зануритися в цю історію, бо для мене вона – класний приклад, коли прихильники соціалізму намагаються його навʼязати великому бізнесу, а деякі, навіть топові компанії […]
Одним із найважливіших викликів у досягненні мети для стартапу є питання достатнього фінансування проєкту. Традиційні джерела отримання коштів — бутстреппінг, банки, інвестиційні фонди, краудінвестинг може не повною мірою покривати величезні витрати, пов’язані з інноваційною складовою стартапів. Саме тому постає потреба в пошуку альтернативного способу залучення капіталу, такого як криптовалюти. У статті розглянемо, які тренди спостерігаються […]
Використання купонів у всьому світі зростає з кожним роком. За даними партнерської мережі Admitad Україна, кількість онлайн-покупок з використанням купонів зросла на 20% у 2023 році та на 17% у першій половині 2024 року. Українські покупці дотримуються тієї ж тенденції – цього року вони застосовували купони на 10% частіше і збільшили суму таких покупок на […]
Літописом Незламності презентували результати дослідження традицій відзначення Дня Незалежності в Україні, у якому взяли участь 1103 українці. Частину даних зібрала компанія Gradus Research, аналіз та обробку зробили у Zagoriy Foundation. Це перша спроба дослідити традиції, які склалися (або ні) за 33 роки від проголошення відновлення Незалежності України. Та поштовх до співтворення нових, адже спільні страви, […]
До великих грошей у маркетологів є два шляхи: стати керівником команди або вивчати нові навички та підвищувати свою цінність на ринку. Зростання доходу приносить розширення зони відповідальності та рівня своєї спеціалізації. Обговоримо, що можна вивчити маркетологу, щоб більше заробляти в 2024-2025 році. Робота маркетплейсів Торгівля на маркетплейсах цікавить все більше підприємців, попит на спеціалістів, які […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email