На сайтах багатьох маркетплейсів та інтернет-магазинів ще можна побачити останні спеціальні пропозиції до Black Friday, а бренди вже готові підбивати підсумки найголовнішого розпродажу року. За оцінками партнерської мережі Admitad Україна, цього року українці витратили на Black Friday на 35% більше, ніж торік. Найактивніше покупці купували одяг та взуття, електроніку, товари для дому та косметику. Шукаючи […]
Якісна вища освіта — це та, яка враховує інтереси студента, потреби суспільства та перспективи на ринку праці. Освітній портал Education.ua дослідив, яким спеціальностям надали перевагу вступники 2023 року, чи змінились уподобання абітурієнтів у порівнянні з минулими роками вступної кампанії та які тенденції можуть вплинути на вступ 2024. 30 листопада добігла кінця вступна кампанія 2023 року: […]
«Двері в обличчя» (Door-In-The-Face technique, або скорочено DIFT) використовують у випадках, коли потрібно шляхом маніпуляцій примусити когось, щоб він виконав прохання маніпулятора. Метод полягає в тому, що до людини спочатку звертаються з великим та обтяжливим проханням, на яке вона, швидше за все, відмовить. Одразу після цього до неї звертаються з набагато меншим проханням — і […]
Ми плануємо серію публікацій, щоб висвітлити роботу девелоперської компанії від ідеї нового житлового комплексу до введення його в експлуатацію та передачі керуючій компанії. Сьогодні ми розповімо про розробку концепції житлового комплексу, адже саме з розробки концепції починається девелопмент. Колеги можуть заперечити, що девелоперський проєкт починається з вибору земельної ділянки під будівництво, і, по-своєму, мають рацію. […]
Медіаменю українців, як і їх звички шукати і переглядати контент, від початку повномасштабної війни активно змінюються. Нова хвиля дослідження медіаспоживання в Україні, проведена Gradus Research у жовтні 2023 року, демонструє збільшення перегляду новин у відео-форматі і стабільну першість месенджерів. Дані розглянуті в динаміці, в порівнянні з результатами аналогічного опитування за березень 2023 року. Найпопулярнішим медіа […]
Розвиток штучного інтелекту в останні роки став настільки стрімким, що у представників багатьох професій це викликало серйозне занепокоєння. Роботи пишуть тексти, створюють графічні матеріали, спілкуються з клієнтами та створюють креативні сценарії. ШІ може керувати стартапом та вивести його на прибутковість за тиждень. 49 % людей прагнуть спілкуватися з роботами під час оформлення замовлень в інтернет-магазинах або […]
Чи можливо побудувати бізнес у країні зі складним регулятивним середовищем і розвивати його під час військових дій? Українські стартапи доводять, що це цілком можливо – як і еволюція локального підприємства у зірку глобального ринку. Саме таких “зірок” ми сьогодні й розглянемо, а також дізнаємося, яким чином вони зробили неможливе можливим. MacPaw MacPaw стала чи не […]
PR-індустрія чи не перша реагує на важливі події і зміни у світі. До того ж, сфера комунікацій задає тренди і формує інформаційний контекст не тільки в межах однієї держави, а й на глобальному рівні. Щоб зрозуміти, чим жили українські піарники протягом року та чого чекати у майбутньому, команда LOOQME щороку проводить опитування State of PR. […]
Минулого року Україна подолала надзвичайно складний виклик — блекаут. Відключення світла особливо загрожувало сфері IT, яка буквально залежить від електроенергії та зв’язку. Втім, український бізнес впорався з труднощами та готується до нових загроз енергосистемі країни. Навіжені сусіди зі сходу вже почали спроби зруйнувати її, тому IT-компанії завчасно перестраховуються на випадок нових відключень. Європейська Асоціація Програмної […]
Як розвиваються стартапи в Україні в умовах війни? Які є відмінності у темпах розвитку, викликах, ризиках і можливостях між українськими молодими компаніями та сталим бізнесом? Gradus Research провели дослідження і виокремили 11 інсайтів про те, як війна вплинула на українські стартапи, порівнявши їх із традиційним бізнесом. Дослідження було проведене спеціально для Web Summit 2023 і […]
У мінливому світі планування івентів інтуїція та досвід, безумовно, відіграють важливу роль. Однак, щоб забезпечити постійний успіх і зростання, організатори заходів все частіше звертаються до чогось більш значущого, а саме — даних. При ефективному використанні дані можуть виявити тенденції, спрямувати стратегії та вдосконалити досвід проведення івентів, що призведе до більш успішних і прибуткових заходів. Чому […]
Часом виникає потреба розширити свої професійні навички або навіть освоїти нову спеціальність, щоб заробляти бажані гроші. В мережі багато різноманітних програм для навчання, але не кожна може запропонувати якісну інформацію безкоштовно або за невеликі гроші. Пропонуємо добірку платформ з бізнес та IT курсами, які українці можуть пройти безкоштовно. Edera Edera (https://ed-era.com) — українська студія онлайн-освіти, яка […]
«Працюй!» — соціальний проєкт, що допомагає людям з інвалідністю швидко знаходити роботу, а роботодавцям — розвивати політику рівності та інклюзивності. Через повномасштабне вторгнення кількість людей з інвалідністю в Україні значно зростає. За деякими даними, за перший рік війни їхня кількість збільшилася на 300 тисяч. Але питання навчання та роботи для людей з інвалідністю досі залишається […]
Вітаю! Мене звуть Іван Липей, я співвласник української біржі телеграм-каналів ADSELL. І сьогодні я хочу поділитися з вами результатами нашого дослідження, яке ми провели, щоб об’єктивно оцінити ефективність просування саме в месенджері Telegram та актуалізувати це питання серед потенційних рекламодавців. Чому та для кого проводилося дослідження По-перше, ми провели його для себе, адже працюємо в […]
Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила свій щорічний прогноз “Креативні тренди: грані реальності”. Відзначений двома нагородами Red Dot, цей проєкт представляє стилі, теми та ідеї, якими житиме креативний світ у наступному році. Повну версію трендів з коментарями міжнародних експертів та тематичними колекціями файлів можна переглянути за посиланням. 2024 рік буде присвячений переосмисленню минулого та розробці нових концепцій […]
До найбільшого розпродажу року залишилося всього кілька днів і бренди та маркетплейси зайняті останніми приготуваннями до найгарячішого періоду 2023 року – деякі з них вже почали показувати перші пропозиції розпродажів. Партнерська мережа Admitad Україна проаналізувала онлайн-продажі під час Black Friday минулого року та оцінила тренди електронної комерції на 2023 рік. Компанія прогнозує, що онлайн-продажі в […]
Чи можливо нині створити рекламну кампанію, що буде дійсно на часі, з потужним освітнім складником і дійсно нести користь? На прикладі нашого кейсу для Flint показуємо, що так! Останнім часом інтерес до всього українського, історії та культури зокрема, постійно зростає. Цей тренд успішно використовують бренди не лише в контенті, а й у рекламних кампаніях. Під […]
Нинішня ситуація в Україні привела до кардинальних змін на ринку праці. В свою чергу ці зміни привели до того, що більшість спеціалістів різних сфер стали світчерами проти власної волі. Розглянемо, що це за категорія людей та як вони можуть бути корисні країні і змінити своє життя на краще. Хто такі світчери? Це люди, які переходять […]
Не секрет, що одним з етапів формування маркетингової стратегії бренду є конкурентний аналіз. Це — база, яка дозволяє розуміти контекст, визначати свої переваги та недоліки та знаходити певні інсайти для вашої кампанії. Це стосується абсолютного кожного каналу просування, і контекстна реклама — не виключення. Тож ця стаття — про те, як правильно аналізувати стратегії контекстного […]
Коли мова заходить про брендинг роботодавця, часто виникають питання про те, як виміряти успіх вашого HR-бренду та ефективність EVP. І хоч існує чимало способів як це зробити, у цій статті ми виділимо декілька основних KPI, які є надзвичайно корисними для вимірювання ефективності ваших зусиль в даному напрямку. Сильний бренд роботодавця залучає талановитих працівників, підвищує лояльність […]
Навчання — одна з найважливіших сфер життя, яка допомагає постійно прогресувати та розвиватися як особистість. У всіх моїх компаніях навчання було пріоритетом. Будь-який підприємець, який прагне зростання, повинен забезпечувати своїм підлеглим доступ до знань та мотивувати. Але власники бізнесу під час спроб зробити навчання обов’язковою частиною роботи часто бачать саботаж з боку співробітників. Чому виникає […]
Рідлі Скотт талановитий оспівувач законів сили, колись порівняв знімальний майданчик з полем битви, де розвідники скаути обирають найліпші локації, життєдіяльність групи підтримує польова кухня — кейтеринг, а головнокомандувач — режисер так само кричить в рацію. Театр воєнних дій розгортається і в боротьбі за вашу увагу — маркетингу. Вас беруть в полон оформлюючи карту клієнта та […]
Пам’ятаєте казку про Лисичку? Як їхав Дядько возом, а вона йшла поруч, бо Дядько не хотів її підвозити. Через якийсь час вона сказала: «А можна я тільки лапку на віз покладу?» «Та клади вже». Ще через сотню кроків: «А можна я хвостика на віз покладу?» «Та клади вже». Чим все це скінчилося ви знаєте — […]
Цього року Чорна п’ятниця припадає на 24 листопада, але — вже традиційно — не обмежується лише цим днем. Чому Чорна п’ятниця перетворилася на Чорний тиждень, а іноді й місяць? Як на святковий шопінг повпливав один з американських президентів? Та чому взагалі негативна фраза стала символом розпродажів? Докладніше про все — в статті. Історія Чорної п’ятниці: […]
Мережа Інстаграм в Україні залишається популярною платформою для обміну контентом. Розглянемо відбірку україномовних блогерів на яких варто підписатися та слідкувати за випуском контенту. Олександра Тарнавська (Пустовіт) В мережі відома, як Саша Бо. Тематика блогу — материнство, краса, подорожі. Саша цікава тим, що відкрила власний салон, заснувала клініку та благодійний фонд. Це блогер з аудиторією більше […]
Важко уявити собі епоху людської історії, яка б відзначилась такою швидкою та глибокою еволюцією, як Всесвітнє павутиння. Навіть сам термін “Всесвітнє павутиння” сьогодні здається застарілим, особливо якщо врахувати, що технологія вперше з’явилась у цифровому світі приблизно три десятиліття тому. З того часу розвиток онлайн-простору був надзвичайно швидким та насиченим. Наразі ми переживаємо етап, коли багато […]
Якщо у 20 столітті, аби мати статки варто було займатись нафтогазовою галуззю, у 21 — мати хист до впровадження технологій, наразі лише вживати каву з корицею в четвер. З чого все почалось? В липні в тік-тоці таролог Аніла порадила пити четвергами каву з корицею, мовляв цей ритуал — магніт для грошей. @aniladiary всі випиои каву? […]
Криптовалютна індустрія має свій власний сленг і специфічні терміни, які використовуються у спілкуванні та обговоренні. Розглянемо кілька популярних сленгових термінів, якими користуються крипто інвестори та трейдери. HODL Стратегія роботи з крипто валютами, коли ви купуєте монети для їх довгого володіння. Вона припускає, що куплена монета на протязі декількох років виросте в ціні, незважаючи на падіння […]
Багатих від бідних відрізняють не дорогі машини, величезні будинки, брендовий одяг чи аксесуари. Все це лише фантик. Усередині їх відрізняє те, як вони мислять та як діють. По-справжньому багата людина ніколи не зробить те, що можуть собі дозволити люди з бідним мисленням. У багатих більше грошей не тому, що у них якийсь особливий розум чи […]
Ринок, активи, коливання… Усі вони напряму залежать від людської поведінки, а значить, і від когнітивного сприйняття. Звучить надто пафосно, еге ж? Насправді, моє твердження було би таким, якщо не було би правдивим. Фондовий ринок і ринки цифрових активів є насправді чудовим прикладом того, який величезний вплив поведінка людей має на глобальні процеси. Індустрія трейдингу є […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email
Ваше имя
Ваш email
Повідомлення