YouTube став платформою, де мільйони творців щодня діляться своїм контентом, прагнучи знайти баланс між творчою самореалізацією та фінансовим успіхом. Однак досягти успіху, зберігаючи задоволення від процесу, може бути складно. В цій статті пропонуємо подивитися очима блогерів на те, як досягти успіху, не втративши себе в процесі. Контраст успіху: історія двох відео “Я хочу тобі дещо […]
Появу DeepSeek називають «потужним землетрусом у сфері штучного інтелекту». Оголошення вартості його створення, в десятки разів меншої за розробку ChatGPT, обвалило ринки і зробило китайський застосунок найпопулярнішим в США. Але перший шок швидко минув. Подробиці, що випливають зараз, ставлять під питання правдивість заяв китайського стартапу. Про те, хто створив DeepSeek та чи може це змінити ринок […]
Криптовалюти вже не просто технологія для ентузіастів – сьогодні, у 2025 році, це потужний інструмент, який змінює світову фінансову систему, бізнес і навіть мистецтво. І якщо раніше блокчейн асоціювався тільки з Bitcoin, то зараз він охоплює все: від міжнародних платежів до токенізації фізичних активів. Лише 2024 року ми побачили: Новий виток зростання ринку і рекорд […]
Соціальні мережі сьогодні — це не просто додаток у вашому телефоні, а справжнє серце будь-якого бізнесу. Якщо ваш бренд активно представлений у соцмережах, він має всі шанси рости й процвітати. А якщо ні — є ризик втратити цінний зв’язок із вашою аудиторією. Не буду зайвий раз нагадувати про важливість SMM — ви це і так […]
За опитуваннями, більше 60% представників покоління Z купляли продукти, які побачили в соціальних мережах та 73% представників покоління Z слідкують за одним або двома брендами в соціальних мережах. Покоління Z — люди, народжені з 1990 по 2010. Те, що попередні покоління вважали «технологіями майбутнього», для покоління Z є звичним та обов’язковим елементом повсякденності. Це, в […]
Село десь на Житомирщині. Літній чоловік заходить у крамничку. — Сметана є? — Так. — Наливай (дає продавчині баночку). — Ось (налила, зважила). — Кіко? — Сорок гривень. — Дорого. Виливай. Продавати дорого — рожева мрія кожного бізнесмена. Проте, наскільки це реально? Адже пропонувати за високу ціну можна не кожен товар і не кожному покупцеві. Більш того, існують категорії речей чи послуг, […]
До якої механіки ви хочете отримати інструкцію? Оберіть: А) Що збільшує охоплення на 200-300%; Б) Зменшує ціну в таргеті на 40%; В) Підвищує лояльність аудиторії. Всі? Чудово! Тоді додаємо ще дві додаткові ідеї від нас і ділимося п’ятьма робочими механіками для контенту, які можна адаптувати під вашу нішу вже сьогодні й отримати схожі результати: знизити […]
Продажі послуг на холодному ринку починаються з портфоліо. Можна заплатити за рекламу великі гроші, найняти топовий персонал, але якщо компанія не покаже потенційному клієнтові, що його проблеми вирішать, бажаної конверсії не буде. Клієнтам неважливо, наскільки великий у вас штат чи унікальні технології, важливо – яка від вас користь, чи вирішите поставлені задачі. Поговоримо про оформлення […]
Ми всі є фанатами відео-контенту, в тій чи іншій формі — від 15-секундних відео в TikTok до трансляцій Олімпійських ігор. Вони захоплюють нашу увагу та викликають різноманітні емоції, змушують нас ділитися враженнями. І це не дивно, що відео-формат так добре працює в маркетингу, починаючи з перших рекламних кампаній і до сьогодення. У 2025 році тенденції […]
З початку повномасштабного вторгнення 71% українців долучилися до волонтерської допомоги армії, внутрішньо переміщеним особам або постраждалим від війни. Волонтерство охопило як індивідуальні ініціативи, так і корпоративну участь, коли бізнес бере активну роль у вирішенні соціальних викликів. Як змінилося волонтерство з початку великої війни та які тенденції відзначалися у 2024 році, — поговоримо далі. У 2024-му […]
Як ми приймаємо рішення про покупку? Спочатку бачимо рекламу, потім зацікавлюємося, шукаємо більше інформації й нарешті купуємо. Це не випадковість, а чіткий шлях — воронка споживача (Consumer Journey). Ця модель охоплює чотири етапи: знання, розгляд, покупка та повторна покупка. Розуміння впливу медіа на кожному з них допомагає створювати стратегії, які залучають, переконують і утримують клієнтів. […]
Марка Цукерберга порівнюють з хамелеоном, адже після кожних виборів він швидко підлаштовується під новий політичний ландшафт. Якщо інші BigTech-гіганти впроваджують нововведення обережно, то Цукерберг після обрання Трампа зробив одразу кілька гучних заяв щодо радикалізації політики Meta. З чим пов’язана зміна курсу компанії та як це може вплинути на її майбутнє, розповідаємо в статті. Що змінюється? Відмова […]
Тримайте добірку ШІ-інструментів з безкоштовною версією 2025 року, які підвищать ефективність роботи та візьмуть на себе рутинні процеси. Для зручності користування сервіси поділені на категорії. Забирайте та користуйтеся, діліться в коментарях враженнями та аналогами. Цікава ваша думка. Чат-боти Claude Claude – аналог ChatGPT, гуманний та адаптований для людських потреб. Використовується для освіти, бізнесу, підготовки звітів, […]
Ще зовсім недавно бізнес-модель B2B асоціювалась лише з холодними цифрами, звітами та сухими презентаціями. Але часи змінились, і сьогодні підприємці не просто прагнуть купити продукт чи послугу – вони шукають надійного партнера для сумісного розвитку, де на першому місці стоять довіра, розуміння і людяність. Михайло Гичка, Media Director iProspect Ukraine, ділиться головними інсайтами з дослідження […]
Під вказаним терміном Customer Development (скорочено — custdev, або «кастдев») — розуміють методику розробки продуктів чи навіть бізнесів шляхом перевірки гіпотези або прототипу стосовно їх затребуваності за допомогою представників цільової аудиторії (ЦА). Кастдев зазвичай проводять перед створенням нового товару чи апгрейду вже існуючого, щоб вирішити, чи є сенс вкладати гроші у перспективну ідею. Звідки взявся термін […]
Привіт! Мене звати Наталя Трубнікова, я близько 10 років працюю в маркетингу B2B і, в здебільшого, допомагаю ІТ продуктам та сервісам (як Gart Solutions) будувати маркетинг та сейлз процеси з нуля, а також — виходити на міжнародні ринки. Окрім цього, впровадження ШІ в маркетинг та сейлз-процеси — це частина методології, яку я використовую як консультант […]
За майже три роки війни українське суспільство суттєво змінилося, що показує динаміка соціологічних опитувань. Міграційні настрої стабілізувалися, переважна більшість громадян повернулася до роботи, хоч і постійно відчуває втому, напруженість і високий рівень стресу. Щоб розуміти загальні настрої українців, дослідницька компанія Gradus Research у межах проєкту “Градус суспільства під час війни” провела одинадцяту хвилю дослідження. Серед […]
В умовах стрімкого зростання обсягів даних і постійних змін ринкової кон’юнктури, багато компаній стикаються з викликом: як швидко адаптуватися і випереджати конкурентів? Універсальна відповідь на питання – штучний інтелект. Сьогодні AI трансформує безліч сфер, не тільки прискорюючи аналіз даних, а й відкриваючи нові горизонти для створення конкурентної переваги, даючи змогу розпізнавати нові можливості та реагувати […]
Чому інвестори готові платити $5 тисяч за квадратний метр у Буковелі? Як вони обирають, куди краще вкладати гроші: в котеджі чи апартаменти? Який “вау-досвід” запам’ятовується гостям, коли вони відпочивають у Карпатах? Ці та багато інших питань стояли перед нами, коли ми в Ribas Hotels Group розпочали роботу над створення проєкту PÓTAY диво хутір. Ми мали […]
Кожного дня з’являються нові блокчейн-проєкти, але лише одиниці стають успішними. Чому? Тому що недостатньо просто мати ідею — потрібно знати, як її реалізувати, з ким працювати і де шукати підтримку. Культура “білдингу”, яка активно розвивається в Україні, — це не просто про написання коду. Це про створення зв’язків, тестування ідей та пошук однодумців. Саме на […]
Жодна компанія не скористалася революцією в галузі штучного інтелекту так кардинально, як Nvidia. Її дохід, прибутковість і грошові резерви стрімко зросли з моменту впровадження ChatGPT трохи більше двох років тому — і багатьох конкурентних сервісів, що генерують ШІ, які були запущені з того часу. А ціна її акцій злетіла більш ніж у вісім разів. За […]
На початку року багато хто переглядає свої підходи до планування та оптимізації часу. Зробити роботу простішою, нічого не забувати та упорядкувати справи в 2025 році допомагає ШІ. Штучний інтелект розширив можливості існуючих інструментів, зробив їх адаптивними до індивідуальних потреб, зручними. Обговоримо список цікавих сервісів, які є на ринку та стануть у пригоді в 2025 році. […]
Здається, що для кав’ярні потрібно тільки якісна кава і приємна атмосфера. Але Starbucks доводить зворотне: вони не просто продають каву, вони створюють унікальний досвід для кожного клієнта. Персоналізація за допомогою ШІ, впровадження NFT, стійкий розвиток і локалізація продуктів — ось чому Starbucks крокує вперед. У 2022 році Starbucks заявила, що «переосмислила третє місце», інвестувавши 450 […]
У 2024 році 1,122 випускників онлайн-академії ІТ-професій Mate academy зробили перший крок у кар’єрі, почавши працювати на junior-позиціях. Ми зібрали основні цифри та інсайти, щоб показати, як складалася їхня історія до оферу порівняно з минулим роком. Вік та стать ІТ-початківців Дві найбільші вікові групи, які обирають ІТ, це 16–24 роки (50%) та 25–34 роки (39%). […]
На запит Уповноваженого із захисту державної мови, експерти агентства інтернет-маркетингу Webpromo проаналізували рейтинг найпопулярніших застосунків серед українців в 2024 році та його зміни за останні роки. Також фахівці дослідили динаміку україномовних запитів в AppStore та Google Play, перевірили популярні застосунки в Україні та за її межами на наявність україномовної версії. Якими застосунками найчастіше користуються українці […]
Продавати можна по-різному. Один каже щось на кшталт: «Купіть у мене, тут найкраще!» А інший зробить так, щоб відвідувач подумав: «О, це ж саме те, що мені потрібно!» Сценка в магазині У магазині побутової техніки відвідувач зупиняється біля вітрини з пилосмоками. До нього підходить продавець: «Ви щось шукаєте?» «Та ось, дивлюся …». Продавець: «Оцей порохотяг […]
А пам’ятаєте, як передивляючись черговий цікавий фільм про «успішний успіх», ловили себе на думці, як же було б чудово працювати в такій самій компанії з таким самим колективом? Ілюзія ідеальної компанії Художні фільми часто розповідають про успіхи великих корпорацій та визначних особистостей, перебільшуючи їх нововведення, прикрашаючи корпоративну культуру та прогресивні підходи до ведення бізнесу. Це […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email