Містами України активно відкриваються та працюють Центри вакцинації. Аби привернути до них увагу українців, закликати їх вакцинуватися та зробити досвід взаємодії з центрами приємним, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом з Міністерством охорони здоров’я України та комунікаційною агенцією Postmen — запустили кампанію «Час вакцинуватися». Вона набула своєї реалізації не лише поза межами центрів, а і в […]
26–28 травня відбулася церемонія нагородження Ukrainian Creative Awards — куди входять головні рекламні фестивалі країни: Ukrainian Design The Very Best Of, ADC*UA, і Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Агенція Postmen отримала 38 нагород, посівши 1 місце у Національному рейтингу креативності. Коментуючи отримання Postmen статусу найкреативнішої агенції України, керівник та засновник Postmen Ярослав Ведмідь зазначив: «Для нас […]
Всього надруковано 150 поштових марок з унікальним дизайном. Міністерство культури та інформаційної політики разом з Укрпоштою запустили лімітований тираж марок з нагоди 150 років від Дня народження Лесі Українки. Для дизайну марок використали розроблену агенцією Postmen ювілейну айдентику. На марках Лариса Косач-Квітка постає в різних образах, що завдяки кольоровим рішенням підкреслює концептуальне бачення проєкту та […]
МКІП розпочинає анонсування заходів з нагоди ювілейного року видатної поетеси і драматургині. 25 лютого виповнюється 150 років від Дня народження Лесі Українки. Ювілейний 2021 рік — це нагода говорити про її імена, твори та життя в численних подіях, що відбуватимуться протягом року. Дослідження свідчать, що у 84% українців Леся Українка асоціюється із «письменницею, яка боролася […]
Рекламна агенція Postmen співпрацювали з регіональними бюро ООН Жінки та ООН у Європі та Центральній Азії з метою розробки регіональної кампанії проти гендерних стереотипів щодо розподілу домашніх обов’язків та догляду за дітьми під назвою “Look Beyond”. Кампанія була розроблена в рамках програми «ЄС 4 –– Гендерна рівність: Разом проти гендерних стереотипів та гендерного насильства», що […]
Фонд Музею Голодомору та агенція Postmen створили концепцію краудфандингової платформи «Зерна правди», яка має на меті згадати і відродити пам’ять про кожного загиблого під час Голодомору-геноциду 1932-1933 років. Проєкт ставить за мету зібрати кошти на будівництво ІІ черги Національного музею Голодомору-геноциду, об’єднавши зусилля держави, великих донорів, середнього бізнесу та індивідуальних благодійників в Україні та за […]