Використання SMM для роботи над свідомістю аудиторії

Інтeрнeт-маркeтолог, спeціаліст з навчання пeрсоналу

SMM дуже сильний інструмент, але багато людей його недооцінюють або взагалі не розуміються як він працює. Якщо ваша ціль до кінця 2018-го року підняти впізнаваність в соціальних мережах, а основними метриками є кількість нових підписників та лайків, то без SMM ви цього ніколи не зможете досягнути. SMM працює ефективно над свідомістю аудиторії, детальні кроки я вам розповім в цій статті.

Почну з перших етапів входу в підсвідомість вашої аудиторії, а далі вже розповім як воно працює, і що ви отримаєте в результаті. Людина жива істота для якої емоціональний стан, грає дуже важливу роль, наприклад якщо ви почали вчитися їзді на велосипеді, в перший день розбили собі коліна, і на цьому ваше навчання завершилося, у вас сформуються нейроні зв’язки, які будуть викликатися за допомогою асоціацій, наприклад коли ви будете чути про катання на велосипеді, у вас відразу будуть негативні асоціації у вигляді розбитого коліна. У вас з’являється питання «яке це має відношення до SMM та інтернет маркетингу?», можливо для вас це буде виглядати дивно, але воно має пряме відношення. Тепер розповім як воно працює, ніяких чародійних пігулок та швидких результатів, тільки робота на довгу дистанцію.

Крок 1. Формування бізнес цілей.

На цьому кроці потрібно сформувати які цілі переслідує компанія, що вона хоче отримати від SMM інструментів. Сформувати основні метрики, бюджет, дедлайни.

Крок 2. Створення стратегії.

На цьому етапі потрібно провести аналіз ринку, аналіз попиту на вашу послугу або продукт, сформувати портрет вашої цільової аудиторії, сформувати унікальну пропозицію, зрозуміти переваги та недоліки конкурентів, затвердити встановленні цілі та метрики. Про цей крок я рекомендую прочитати мою статтю «Основи написання стратегії для просування в інтернеті» там я детально описую цей крок.

Крок 3. Створення медіа плану.

Створення медіа плану базується на термінах публікацій у соціальних мережах, стиль публікацій, різноплановість в створенні контенту, цікавих рубриках, конкурсах. Все потрібно детально описати, о котрій годині буде виходити публікація, вибрати дні для рубрик, системний підхід до проведення конкурсів та рекламних компаній.

Крок 4. Створення рубрик.

Цей крок є одним із ключових для роботи зі свідомістю аудиторії. Створивши рубрики направлені на гумор, цікаві факти, актуальні новини та статті ви тим самим працюєте над свідомістю аудиторії. Наприклад, людина постійно в стрічці новин в соціальні мережі Facebook бачить ваші пости, з кожним разом вона все більше привертає увагу до них, тому що очі звикли до вашого оформлення постів, до систематичності появи пості в стрічці новин, а це забезпечує лояльність зі сторони потенційного клієнта. Прочитавши цікаву статтю у вас на сторінці, у людини буде асоціація цієї статті з вами, й при кожному згадувані статті, мема, факту вона буде згадувати про вас, що забезпечить впізнаваність бренду, лояльність та активність.

Крок 5. Системний підхід.

Не дарма про системний підхід я вище згадував, він демонструє аудиторії професіоналізм, надійність і забирає первинний страх взаємодії з вами. Якщо ви будете кожний день в один час публікувати ваш контент, людина дуже швидко до цього звикне, а якщо ви два дні не будете публікувати ваш контент, людина це відразу помітить, і рівень довіри до вас різко впаде, якщо ви не дисципліновані в плані публікацій то є ймовірність, що ваш продукт або послуга теж сумнівні.

Крок 6. Таргетинг.

Зробивши роботу над кроками описаними вище, можна приступати до створення рекламної компанії.Після проведеної роботи, зустрівши рекламу вашого бренду людина натисне на рекламу, тому що вона звикла, що ви генеруєте цікавий контент, а це вам забезпечить високу конверсію.

Крок 7. Ретаргетинг.

Перед тим як телефонувати людям, які залишили свої контакти, за 3-5 днів до цього демонструйте рекламу направлену на них. Систематична поява контенту в стрічці, зворотний зв’язок та рекламна компанія, підготовили людину до того, щоб у вас щось придбали, тому можна переходити до збирання плодів.

Крок 8. Продажі.

Зателефонувавши клієнту, який постійно переглядає ваші публікації та переходить за рекламним посиланням, він стає автоматично вашим фанатом. Коли він почує, що ви від компанії фанатом якої він є, ви самі розумієте, що закриття на продажу це питання часу. Зробивши все грамотно, ваш відділ продаж забуде, що таке холодні дзвінки, а продажі виростуть в рази.

Схожі повідомлення