Маркетплейс AUTO.RIA розпочав пілотний проєкт «Сертифікований партнер AUTO.RIA». До участі долучатимуть продавців, які дотримуються найвищих стандартів перевірок. Ціль проєкту – підвищити рівень прозорості та відкритості на авторинку, спонукати дилерів бути максимально чесними з покупцями як в онлайні, так і фізично на майданчиках.
В межах проєкту перевірені автодилери отримуватимуть спеціальну позначку «Сертифікований партнер AUTO.RIA». Вона надаватиметься виключно дилерам, що мають 100% авто перевірених за стандартами AUTO.RIA, високий рейтинг та позитивні відгуки покупців. Процес контролюватиме команда AUTO.RIA.

AUTO.RIA
«Ключовою цінністю AUTO.RIA є довіра. До проєкту ми долучатимемо партнерів, які, як і ми, прагнуть будувати прозорий авторинок. Адже автомобіль – це не лише про комфорт, але й про безпеку. Тож, завдяки новому проєкту, разом з нашими партнерами ми зможемо побудувати на 100% чесне бізнес-середовище. Наш пілотний проєкт «Сертифікований партнер AUTO.RIA» стане новим етапом підвищення рівня довіри на автомобільному ринку», – говорить Артем Уманець, голова правління RIA.com.
Позначка «Сертифікований партнер AUTO.RIA» представлятиме собою унікальне брендування як онлайн на маркетплейсі, так і в офлайн на дилерському майданчику, що візуально і репутаційно вирізнятиме автодилерів серед інших. Що цікаво, покупці матимуть доступ до камери спостереження в реальному часі, яка транслюватиме дилерський майданчик, що стане додатковим інструментом прозорості.

AUTO.RIA
До пілотного проєкту обрані ті дилери, які мають високу репутацію та перевіряють кожен автомобіль, представлений на майданчику. Наразі до ініціативи долучились автодилери із Києва – AVI MOTORS та Rudolf Autohaus.
За підсумками пілотного проєкту, команда AUTO.RIA планує масштабувати ініціативу.