На YouTube тисячі каналів, великих і малих, і багато з них вмирають через безглузді помилки. Хтось змішав занадто багато тем, і канал загнувся. Хтось вирішив накрутити перегляди, і все розсипалося. Банальні помилки руйнують мрії та плани блогерів, ховаючи канали на дні найглибшої ями YouTube. І найприкріше, що більшість навіть не підозрювала, що так може статися.

Youtuber
Більшість блогерів страждають від ЦЬОГО
Основна проблема більшості блогерів — вони не розуміють, для чого ведуть свій канал. Без чіткої мети, стратегії та розуміння своєї аудиторії, будь-який канал приречений на забуття. Якщо сам автор не усвідомлює своєї цінності, як її побачить глядач? І як знайде мотивацію залишатися з таким блогером?
Ви нескінченно тупцюєте на старті
Скільки разів ви казали собі: “зараз продумаю ідею і почну канал” або “ось куплю камеру і світло й одразу зніму перший ролик”? І чи починають такі люди щось знімати та завантажувати на YouTube? Звісно ні. Люди роками обмірковують ці думки в голові, але так і не починають щось робити.
Чому? Бо страшно помилитися, страшно не отримати одразу результат, та й взагалі страшно. З усіх боків на початківців сиплються безкінечні поради: “ось так роби, а так не роби, а так тебе точно не будуть дивитися”. Але поради не працюють, поки ви не почнете щось робити. Тільки практика дає розуміння, а не теорія.
Алгоритми YouTube мені винні
Багато хто думає, що YouTube повинен дати покази, повинен знайти аудиторію, повинен підібрати гарні рекомендації. Але YouTube вам нічого не винен! У нього одне завдання — показувати глядачам класний контент. А нам, авторам, дається унікальна можливість створювати контент, привертати увагу аудиторії та заробляти на цьому.
Щоб отримувати результат, потрібно вкласти в це час і сили. Чомусь величезна кількість початківців думає, що YouTube показуватиме їхні відео аудиторії просто тому, що вони хороші. Але рекомендаційні системи платформи не оцінюють якість контенту. Вони дивляться лише на реакцію аудиторії.
Ніякої стратегії, зате стабільно
Чому на YouTube повно авторів, які стабільно, роками випускають відео, але не ростуть? Причина проста. Вони самі не знають, навіщо ведуть свій канал. У них немає зрозумілої мети, немає стратегії, немає розуміння для кого і навіщо вони створюють контент. Якщо немає мети, виходить набір випадкових відео, які ви викладаєте, щоб не було простоїв.
Глядачу таке не цікаво. Він чекає задоволення від перегляду, а не календарного графіка публікацій. Топові блогери викладають відео тричі на рік, але вони все одно набирають мільйони переглядів. Тому що в контенті є цінність для аудиторії.
Весь ваш контент зосереджений тільки на вас
Люди часто приходять на YouTube, щоб поділитися собою, але зовсім не думають над тим, а чи цікаво це людям. І виражається це у важливих дрібницях, наприклад, у кривих вступах до відео: “Всім привіт, ви на моєму каналі, сьогодні я йду гуляти в парк”. Або в назвах, які кажуть про те, що ви десь щось зробили або щось там подумали.
Але ось загвоздка — людям взагалі нецікаво, хто ви і що робите до тих пір, поки ви не дали їм якусь цінність. YouTube сьогодні хоче тільки одного — утримувати аудиторію на своїй території якомога довше. І якщо у вас такого завдання немає, то ви робите контент для себе.
Бездумні заклики до дій
Коли ви як глядач дивитеся ролик блогера, вас теж дратують ці всі “підпишись на канал”, “постав лайк”, “напиши коментар”, “купи підписку на Boosty”, “переходь у мій телеграм-канал”? Дратують, так? Тоді навіщо ви самі так робите? Я не кажу, що не треба взагалі ніяких закликів до дій залишати. Навпаки, треба, просто робіть це в потрібний час і в адекватній кількості.
В іншому випадку у вас почнуть відвалюватися від перегляду глядачі, утримання стане слабким, а при цьому кількість лайків, підписок або коментарів не збільшиться.
Добрий приклад, як гарно вставити у контекст та з гумором відвести до СТА:
Надихатися іншим блогером не дорівнює копіювати
Багато авторів неправильно інтерпретують поради експертів про те, що потрібно аналізувати нішу конкурентів, шукати цікаві рішення, теми тощо. Аналізувати, надихатися, навіть брати якісь робочі схеми або вдалі теми не дорівнює копіювати. Якщо почати повторювати за кимось один в один, то ви приречені завжди бути другим.
Навіщо аудиторії дивитися на жалюгідну пародію, якщо існує успішний неповторний оригінал? Крім того, якщо ви початківець-одинак, який вирішив повторювати за великим і вже сформованим блогером, ваш вторинний контент буде в будь-якому випадку гірший за якістю.
Ви не працюєте над оформленням і не виконуєте обіцянки
Давайте так, ви можете не робити обкладинки, не придумувати назви до відео і хоч до пенсії чекати випадковості, яка допоможе вистрілити якомусь вашому ролику. Ніхто вам не забороняє використовувати таку стратегію просування. Тільки пам’ятайте про те, що таких щасливчиків менше відсотка від усіх наявних блогерів на YouTube.
Будь-який успіх — це частіше за все результат послідовної роботи над контентом і каналом. І оформлення роликів — це 50% успіху, тому що банально немає кліку, немає перегляду.
Якщо на обкладинці ви заявляєте, що за 5 хвилин навчите людину розбиратися в програмуванні, а при цьому відео триває годину, то, здається, ви трохи прикрасили. Такі перегини допоможуть вам втратити довіру глядачів, репутацію, шанс на успішне просування і заробіток надалі.
Якщо ви робите одне й те саме, то й результат буде одним і тим самим
Уявімо, що ваш канал вийшов на плато або почав втрачати в охопленнях, і ви продовжуєте випускати контент у надії, що магічним чином все повернеться до колишніх показників.
Проведемо аналогію, якщо ви раз за разом вирішуєте тест і пишете одні й ті ж відповіді, то ваш результат зміниться? Схоже що ні. Також і на YouTube, якщо показники на каналі падають, а ви нічого не змінюєте, то і результат не зміниться. Блогерство взагалі річ мінлива, вчора ти був успішним і затребуваним, а вже сьогодні змінилися модні тенденції, прийшли нові класні автори і ти опиняєшся на останніх рядах.
Щоб бути завжди на плаву, необхідно аналізувати ваші успіхи, невдачі та канал у моменті. Вчора якась тема ролика зайшла, а вже сьогодні ні. Потрібно з’ясувати чому і яка тема зайде сьогодні.
Висновок
У підсумку розкриваю той самий секрет успішного просування на YouTube. Як тільки ви навчитеся робити контент, який подобається людям, YouTube сам почне вас активно просувати.
Потрібно знімати такі відео, які люди просто не зможуть перестати дивитися. Тому що, якщо ви ще не забули, контент потрібно робити для глядачів, а не для YouTube.
Отже, якщо ви хочете створити успішний канал, не робіть цих помилок. Почніть зараз, визначте свою стратегію, створюйте цінний контент для конкретної аудиторії, працюйте над якісним оформленням, будьте оригінальними та готовими до експериментів. Не можете самі, зверніться до нас в 4Limes! Пам’ятайте — YouTube нічого вам не винен, але він із задоволенням просуватиме контент, який подобається глядачам.