Креативна агенція DRAMA QUEEN створила кампейн для бренду рослинного м’яса Eat Me At. У ролику вони розвінчують поширені стереотипи м’ясоїдів щодо складу і смаку рослинного м’яса, і обґрунтовано доводять його поживність і легкість в приготуванні.
Eat Me At – найбільший в Україні виробник рослинного м’яса з широким асортиментом продуктів: від фарша, з якого можна приготувати будь-яку страву, до готових голубців і пельменів.

Eat Me At
Перед DRAMA QUEEN стояла непроста задача – цього разу команда працювала не з аудиторією веганів і вегетаріанців, які й так є прихильниками бренду. Ціллю було привернути увагу м’ясоїдів – дати їм поштовх хоча б частково включити в тижневий раціон страви з рослинного м’яса. Щоб краще зрозуміти цю аудиторію і дізнатись про їх бар’єри, в агенції провели комплексне дослідження.
“Під час стратегічної роботи ми проводили глибинні інтерв’ю з м’ясоїдами. Цікаво було переконатись, що наше покоління одночасно живе на матчі на кокосовому і носить із собою м’ясні стереотипи своїх бабусь. Про те, що м’ясо – вінець харчового ланцюга і має їстися тричі на день. А всі решта харчів – це приємний бонус до м’яса”, – розповідає Аня Гончарова, співзасновниця та креативна директорка DRAMA QUEEN.
В команді також дослідили, що частина м’ясоїдів досі сумнівається в натуральному складі рослинного м’яса та має хибні уявлення з 90-х щодо його смаку та поживності.

Eat Me At
У результаті в агенції створили іронічний відео-експлейнер, який розвінчує упередження і страхи м’ясоїдів на шляху до змін в харчових звичках. Почали із зображення диваків-веганів, не забули про класичне бабусине “що то за обід без м’яса”, розповіли про склад, який не має нічого спільного з травою чи папером. Саме розмови з аудиторією і надихнули креативників на сюжет ролику.
Напротивагу стереотипним веганам з’явився імпозантний ведучий Late Night Show, який з гідністю та повагою розповідає про чудо-фарш. А про легкість шлунку після прийому рослинного м’яса заспівав сам Шлунковий Блюзмен під час музичної паузи. Виконавцем пісні став Саша Буль, відомий українськими кантрі-хітами.
Окрім ролика-експлейнера в рамках кампейна створили cерію коротких роликів і продуктових віжуалів. У цих форматах зосередились на апетитному зображенні найпопулярніших позицій Eat Me At – соковитих котлет, запашного фаршу та мітболів, від яких легко в шлунку і на душі.

Eat Me At
Відео-експлейнер:
DRAMA QUEEN – креативна агенція, що створює рекламу, яку цитують. Заснована у 2020 році Анною Гончаровою, Олександром Хмировим та Максимом Задорожним. Відома своїми кейсами для Etnodim, Cher17, Roshen, Ощадбанк, Eva, Kasta, Bilo та іншими. За останній рік агенція випустила одразу кілька гучних кампейнів, які набрали рекордні показники переглядів та дали стимул стрімкому росту бізнесів клієнтів.
Eat Me At — рослинне мʼясо, створене для свідомого покоління. Заснована Андрієм Черухою у 2020 році компанія створює продукт, який дарує знайомий смак та приємну текстуру, і при цьому має 100% рослинний склад. Eat Me At – це альтернатива тваринному мʼясу, повноцінний інгредієнт для будь-якої улюбленої страви, а також простий спосіб залишатися вірним своїм цінностям, не відмовляючись від того, що любимо.