2025 рік для digital-реклами – це про швидкість, персоналізацію і штучний інтелект, який тихо, але впевнено перебирає на себе ключові рекламні процеси. Google цього року пропонує бізнесу цілий набір нових можливостей: від реклами в ШІ-відповідях до віртуальних примірок одягу та аналітики без складних налаштувань. Зібрали для вас короткий огляд п’яти рішень, про які обов’язково потрібно знати.

AI Google
Реклама в AI Overviews: інтеграція оголошень у відповіді Google
У травні 2025 року Google офіційно запустив AI Overviews в Україні – відповіді, згенеровані ШІ, які з’являються безпосередньо у пошуковій видачі. І не встигла маркетингова спільнота адаптуватись до зміни користувацької поведінки, як техногігант анонсував нові зміни – тепер у такі відповіді можна інтегрувати рекламу.
Ідея полягає в тому, щоб органічно включати комерційні повідомлення у блоки некомерційних AI Overviews. На думку представників Google, такий підхід скоротить шлях користувача від пошуку до прийняття рішення про покупку чи дію.
Поки нова функція доступна у США на десктопах, але до кінця року масштабується на мобільні пристрої, поступово «проникаючи» на інших ринках.
Поява AI Overviews – це не просто новий placement, а зміна філософії пошукової реклами. Тому брендам потрібно вже зараз готуватися до роботи в цій екосистемі, тестувати новий формат і переглядати стратегії для пошукових кампаній, адже це один із найбільш перспективних каналів залучення уваги у найближчі роки.
AI Max для пошукових кампаній: новий підхід до таргетингу
Ще до офіційного анонсу AI Max активно обговорювали серед PPC-фахівців – як потенційно новий інструмент у сфері пошукової реклами. Тепер Google «розкрив карти». По суті, це набір налаштувань для пошукових кампаній, який використовує штучний інтелект для автоматизації націлювання та створення оголошень.
Головна особливість AI Max – таргетинг без ключових слів на додаток до широкого типу відповідності. Google автоматично аналізуватиме семантику сайту, контент оголошень і поведінкові патерни, щоб визначати релевантні запити.
При цьому, AI Max зможе оптимізувати оголошення під додаткові запити. Заголовки, описи та посадкові сторінки динамічно підбиратимуться з урахуванням пошукових термінів користувачів і вмісту сайту. Це має підвищити релевантність показів, хоча тут залишається відкритим питання, чи передбачено у ньому захист від використання небажаних слів в оголошеннях, наприклад – згадок конкурентів?
За даними Google, рекламодавці, які тестували AI Max, отримали на 14% більше конверсій або цінності конверсій при збереженні CPA/ROAS. А порівняно з кампаніями, які використовують фразову та точну відповідність, приріст склав 27%. Очікується, що бета-версія стане доступною рекламодавцям вже у червні.
Power Pack: новий кросплатформний стандарт від Google
Google оновлює комбінацію Power Pair, яка об’єднує пошукові кампанії із широкою відповідністю та Performance Max. У 2025 році її замінює Power Pack – більш потужна звʼязка, до якої додається AI Max для пошуку та Demand Gen.
Такий підхід забезпечить максимальні можливості штучного інтелекту Google для залучення аудиторії на всіх етапах воронки – від пошуку до застосунків. Тобто, завдяки поєднанню різних типів кампаній, рекламодавці отримають більше варіантів охоплення, кращу адаптацію оголошень і більш якісну оптимізацію.
При цьому, кампанії Performance Max теж зміняться: Google анонсував оновлення функціоналу з акцентом на прозорість та розширення контролю над ними.
Серед нововведень – бета-версія звітів за ефективністю каналів, яка дозволить оцінити результативність кожного окремого джерела. Хоча можливість керувати показами на рівні конкретного каналу поки ще не передбачена, рекламодавці нарешті отримають доступ до більш детальної аналітики.
Також заплановано запуск звітів за пошуковими запитами для пошукових і торгових кампаній, а ще – опції для фокусного залучення нової аудиторії, яка раніше не взаємодіяла з брендом у пошуку, на YouTube чи в мобільних застосунках.
Demand Gen теж чекає оновлення: компанія впроваджує можливість показу рекламних оголошень на Google Картах, що відкриває додатковий канал для стимулювання офлайн-відвідувань магазинів і точок продажу.
Шопінг в AI Mode: персоналізація, віртуальна примірка та генеративні креативи
Google впроваджує новий формат покупок у пошуку – шопінг разом зі штучним інтелектом.У відповідь на запити користувачів система пропонуватиме ШІ-панель із персоналізованою добіркою товарів. При цьому, вона оброблятиме декілька запитів одночасно, щоб підібрати максимально релевантні товари.
Наприклад, якщо ви шукаєте «валізу для поїздки в Одесу», система зробить кілька допоміжних запитів, які допоможуть розкрити контекст (яка погода в Одесі, який транспорт найзручніший для подорожі, як обрати відповідну валізу тощо), і вже відповідно до цих даних покаже картки з товарами. Ця функція з’явиться в США вже найближчим часом.
Ще одна інноваційна функція – віртуальна примірка. Покупці зможуть побачити, як виглядає одяг з рекламних оголошень безпосередньо на собі. Достатньо буде завантажити власне фото у повний зріст – система врахує пропорції тіла, а також нюанси кольору та фактуру тканин, щоб створити реалістичне зображення.
Також Google оновлює сервіс Asset Studio. Очікується, що у 2025 році рекламодавці зможуть швидко створювати lifestyle-фото товарів та навіть короткі рекламні відео за допомогою інструмента Veo – без окремих зйомок і дизайнерів. І це відкриває для брендів вкрай широкі можливості для створення креативного та незабутнього контенту. Напевно, більшість з вас вже змогли протестити або побачити, як працює Veo 3.
Нововедення для вимірювання ефективності реклами
Інструменти аналітики Google теж зазнають покращення, зокрема багатоканальна атрибуція в Google Analytics. Нововведення дозволить більш точно відстежувати вплив реклами не тільки в Google Ads, а й на інших рекламних платформах.
Ще одне важливе оновлення – нова метрика для YouTube-реклами під назвою attributed branded searches. Вона показуватиме, скільки людей шукали ваш бренд у Google після того, як побачили ваше відеооголошення. Головний плюс метрики – не потрібно ніяких додаткових налаштувань, на відміну від традиційного Search Lift.
Також Google додає можливість краще керувати аудиторіями в рекламі. Рекламодавці зможуть налаштовувати покази оголошень тільки для нових користувачів або призначати для них вищі ставки, при цьому продовжуючи роботу зі своєю постійною аудиторією. Спершу ця функція з’явиться в Demand Gen, а далі – в інших форматах.
Висновок
Цьогорічні інноваційні оновлення показують реальне прагнення Google розвіяти побоювання рекламодавців щодо впливу ШІ на ефективність їх кампаній. Анонсовані ШІ-рішення якраз і свідчать про те, що Google не лише тримає руку на пульсі, а й рішуче налаштований зберегти лідерство, не поступаючись позиціями у гонці LLM.
Автор статті: Дмитро Загорулько, PPC Team Lead iProspect Ukraine