Кращі різдвяні рекламні ролики 2018-2019

Щороку найвідоміші бренди випускають рекламні ролики присвячені до Різдва і Нового року для того щоб в черговий раз привернути увагу своїх шанувальників. Деякі ролики дуже забавні, деякі зроблені з любов’ю, деякі стають справжніми маленькими історіями. Давайте подивимося підбірку топ-10 рекламних відео-роликів:

Mc Donalds

За сюжетом розгортається ціла драма: кожна дитина залишає Санті печиво і склянку молока, проте ніхто не готує частування для його оленів, а вони теж втомлюються і хочуть їсти. Схоже, олень Рудольф теж хотів би покуштувати печива, але Санта знаходить інше рішення – він купує своїм вихованцям мішок міні-моркви. Зрозуміло, з McDonalds.

Так, компанія анонсувала новорічну кампанію #ReundeerReady. В її рамках McDonalds проводить конкурс, в якому можна виграти ялинкову іграшку в формі Чікен Макнаггетс, гірлянду з лампочками такої ж форми або джемпер з оленем Рудольфом. Взяти участь в конкурсі можуть тільки жителі Великобританії і Ірландії.

Audi

Мабуть, такого Санту світ ще не бачив. Ролик Audi цікавий вже цим. Цілеспрямований Санта, що худне, який крім всього не дарує подарунки, а отримує сам – не те, що очікуєш побачити в типовій новорічній рекламі. Треба сказати, що повнопривідний червоний Audi відмінно підходить на роль автомобіля Санта Клауса і робить розказану історію цілісною – в неї навіть хочеться вірити!

Apple

Що сказати, Apple вміє робити зворушливу рекламу, і цей новорічний ролик не виняток. Радує, що вони не змінюють собі і навіть в різдвяній історії просувають свою основну думку, підтримують тих, хто щось створює.

Аmаzon

Інтернет-магазин знову створює ролик зі своїми співочими коробками доставки вже другий рік поспіль. Але в 2018 році все обернулося справою з картонними коробками, співаючими Джексон: «Чи можеш ти це відчути?» Коробки показані на шляху від складу до споживача, зустрічаючи людей і собак на шляху.

Marks and Spencer

Після того, як Маркс і Спенсер вибрали Холлі Віллоубі популярним редактором моди, вона стала зіркою і озвученням їх різдвяної реклами 2018 року. У рекламному ролику, де Холлі грає в кращих нарядах M & S, розповідається про «різдвяні посади». Бріджит Джонс, на автобусній зупинці з феєю-хрещеницею, яка доповнює її пальто (колекція M & S). Пісня «Give A Little Love» з приємним настроєм Тома Джонса, подарує вам справжні емоції.

Цього року рітейлер пропонує дві реклами, інша з яких присвячена продуктам харчування, в якій їх колеги і клієнти запитують про свої улюблені різдвяномі продукти M & S. Це перший раз, коли компанія запускає незашифровану рекламу і залишає вас відчувати себе дуже голодним, якщо чесно.

Google Home

Macauley Culkin повертається в ролі Кевіна МакКалістеров для різдвяної реклами Google Home Alone

Google Home з рекламою, яку ніхто не очікував побачити. Шанувальники “Один вдома” в захваті від несподіваної пропозиції 38-річного Маколея Калкіна, виконуючого роль дорослого Кевіна МакКалістера у культовому будинку з фільму. Але на цей раз всі ситуації виконуються за допомогою Google Home, що, швидше за все, і сталося б, якби Сам удома був зроблений сьогодні, а не в 1990 році. Реклама приносить здорову дозу ностальгії.

Coca Cola

Світ стає все більш і більш розділеним. Нам, як звичайним людям, потрібно діяти і робити те, що в наших силах, щоб зробити його краще.

Ось чому в цьому році Coca-Cola запрошує вас на #BeSanta. Чи не той Санта, який літає з оленями і спускається з димоходів, а скоріше той, який об’єднує людей за допомогою добрих справ. Це той дух добра і свята, який присутній у всіх нас.

Ми набираємо людей для того, щоб стати Санта-Клаусом, виконуючи прості для виконання щоденні місії, які надихають на душевну поведінку, заражають людей оптимізмом і наповнюють світ великим щастям. Точно так же, як Санта, але він не може зробити все сам, давайте допоможемо йому: світу потрібно більше Санти!

Duracell

Рекламний ролик батарейки Дюрасел Ультра Пауер. Від цієї пісні Реально прокидається Новорічний настрій

IKEA

Дуже забавний ролик від Ікеа (один з кількох на це різдво). Ліфт застряг. Дві різні людини перетворюють ситуацію з незручної в затишну і живуть незвичайним Різдвом. Тому що слоган IKEA: “Ми – факти для змін”

Erste

Подивіться новорічну рекламу Erste Christmas, розповідь про маленького їжачка. Розповідь про силу любові, віри в себе і на благо інших. І неважливо, наскільки нездоланним може здатися перешкода: любов знайде свій шлях.

Схожі повідомлення