Прогноз трендів інтернет маркетингу в 2019 році. Запропонуй свій прогноз!

Інтернет-маркетолог

Говорячи про тренди в маркетингу, хочу зазначити технології, в R&D яких інвестували багатомільярдні суми. Вони вже досить широко поширені, універсальні, тобто застосовні у всіх, без винятку, галузях. Потенційно, ці технології можуть перевернути наші уявлення про маркетинг.

Прогноз трендів інтернет маркетингу в 2019

У 2019 велика кількість стартапів, які працюють в цих напрямках, перейдуть до стадії активної експансії, практичної реалізації рішень спрямованих на монетизацію проектів і запропонують ринку нові продукти і сервіси, в тому числі і в області маркетингу.

Для простоти розуміння і однозначного трактування деякі терміни дубльовані англійською мовою.

1. IoT-маркетинг (IoT-marketing)

Уже сформовано глобальний ринок Інтернету речей (Internet of Things, IoT). Що включає хмарні сервіси, IoT-платформи, вендерів обладнання, розробників програмного забезпечення, постачальників сервісів і послуг підключення. Компанія GlobalData, яка спеціалізується на аналітиці, в 2018 році оцінила його в 201 млрд. доларів, з прогнозом зростання до 318 млрд. до 2023 року.

Интернет вещей

Але, нам цікаві, не тільки фінансові показники, а й охоплення користувачів і IoT-пристроїв. Компанія Ericsson спрогнозувала число IoT-з’єднань (M2M) в світі до 2023 в 3,5 млрд. А до 2019 року ця частка може зрости на 85%. Hewlett Packard Enterprise відзначає в дослідженні, що приблизно 57% IT-компаній вже впровадили IoT-рішення.

Паралельний розвиток таких технологій, як обробка великих даних (Big data) штучним інтелектом (AI) відкриває нові можливості для Маркетингу, заснованого на даних (Data driver Marketing). Маркетингові рішення, все частіше будуть прийматися грунтуючись, в числі інших, на IoT-даних.

У 2019 слід очікувати таких рішень:

  • платформи для маркетингових досліджень і аналітики на основі IoT-даних;
  • провідні рекламні компанії, такі як Google, FB додадуть в свої рекламні платформи нові алгоритми оптимізації і таргетінгана на основі IoT-даних;
  • нові рекламні платформи, засновані на IoT-націлення.

2. Голосові інтерфейси (Voice-based marketing)

З ростом числа мобільних користувачів і технології розпізнавання голосу, стали прискореними темпами розвиватися і технології голосових інтерфейсів. Все більш звичним стає використання голосового помічника в смартфонах, таких як Google Assistant, Alexa від Amazon, Siri від Apple і Microsoft Cortana. Компанії Google, Apple і Amazon є лідерами в цій галузі, вони так само розвивають напрямки голосового інтернет пошуку і домашніх голосових помічників для систем Smart home.

Forecast-trends-2019-vbm

На сьогоднішній день, найбільш популярними домашніми голосовими помічниками є рішення від тих же лідерів Amazon Echo і Google Home, які використовують голосові технології.

Нижче наведу тези досліджень:

  • «За прогнозами comScore вже в 2020 році 50% всього пошуку будуть здійснюватися за допомогою голосових технологій».
  • «За даними NearFuture сьогодні більше 50% користувачів смартфонів по всьому світу хочуть мати голосового помічника, який допоможе їм робити покупки в магазині».

Фактично, великі гравці більш ніж десятиліття розвивали голосові технології і досягли значних успіхів. У 2018 навколо Google Assistant, Alexa, Siri, Microsoft Cortana стали формуватися бізнес-екосистеми. Компанії отримали можливість керувати за допомогою голосових технології в своїх бізнес-процесах.

Уже сьогодні, провідні SEO компанії, в процесі оптимізації сайтів враховують семантику голосових запитів.

Основними перспективними рішеннями в 2019 році будуть:

  • голосові інтерфейси для сайтів і мобільних додатків (Voice friendly);
  • голосові e-commerce рішення;
  • голосові рекламні рішення для бізнесу.

3. Доповнена реальність (AR, augmented reality)

Згідно з дослідженням банку Goldman Sachs, до 2025 року обсяг ринку віртуальної (VR) і доповненої реальності (AR) складе від $ 80 млрд до $ 110 млрд. Тільки в Україні вже більше 30 компаній, які активно розвивають дані технології і мають успішні кейси рішень.

Дополнительная реальность

Більш перспективною для маркетингу мені бачиться саме технологія доповненої реальності, так як кінцевому користувачеві для використання рішень з AR досить мати смартфон і завантажити мобільний додаток. І, що важливо, саме технологія доповненої реальності дозволить оцифрувати реальний світ навколо нас.

Стримуючими факторами на сьогодні є висока вартість AR рішень і дефіцит кваліфікованих кадрів.

Очікувані рішення в 2019 році:

  • інтеграція технології AR в свої продукти глобальними IT компаніями і виробниками мобільних телефонів, такими як Google, FB, Apple, Samsung тощо;
  • платформи для просування брендів і програм лояльності з використанням AR технологій;
  • маркетингові та промо рішення для таких галузей, як HoReCa, street- retail, індустрії туризму.

Леонід Овчинников,
для маркетер

Список трендів далеко не повний, тому запрошую колег його доповнити! Пропонуйте ваші прогнози по трендам в маркетингу на 2019 рік.
Пишіть в коментарі, а найцікавіші та найоригінальніші ми додамо прямо до статті під вашим ім’ям!

Схожі повідомлення