Як залучити клієнта за допомогою геотегінгу

Магістр реклами і PR, журналіст

Розміщення компанії в точках геологкацій важливий момент в маркетинг просуванні послуг і товарів. Відмітка компаній в google картах, геодовідниках, точках локації на Facebook, Instagram. Без геотегінгу або локаційного маркетингу в наші дні вже нікуди.

Геолокація в соц.мережах вже давно не новина. Будь-які нововведення маркетологи відразу беруть на озброєння і використовують їх в маркетингових цілях. З геолокації не без винятку.

Геотегинг

Для чого використовують геотеги?

Користувачі соц.мереж використовують їх в різних цілях, наприклад:

  • Якщо необхідно отримати інформацію про найближче розташування різних об’єктів.
  • Цікавить місцезнаходження друзів, інших користувачів.
  • Після відвідин, хочуть залишити відгук про заклад.

Навіщо компаніям геолокація, вигода?

Звичайно ж, завдяки геотегам компанії збільшують свою впізнаваність і залучають нових клієнтів. Клієнти залишають відгуки, відзначаючи відвідування різних місць. У відповідь вдячним клієнтам, ви можете робити репост його фото, дякувати за його довіру, дарувати приємні дрібниці. Робити все для створення довірчої і сприятливої атмосфери.

Зачем компаниям геолокация

Компанії просувають свої товари і послуги, заходи або івенти, відзначаючи різні геолокації, щоб збільшити охоплення аудиторії і привернути клієнтів.

различные геолокации, чтобы увеличить охват аудитории

Компанії можуть самі шукати клієнтів завдяки хештегам і міткам.

Завдяки хештегу, зрозуміло, де саме ваш бренд або компанія згадується найчастіше в соц.мережі.

За хештегом можна шукати різні цікаві для вас групи. Вбиваючи в пошук, наприклад, слово блогер, вибираємо категорію на верхній панелі «мітки» і «місця». Можна визначити потрібних вам і звертатися до них за допомогою Direct Message, дізнатися чи зацікавлені вони працювати з вашим брендом. Навіть якщо у обраного вами аккаунта всього кілька тисяч передплатників, його слід вибрати тільки через геолокації, яка вас цікавить.

Хештеги и меткиХештеги и метки

Власники бізнесу, маркетологи використовують різні варіації маркетингових ходів щоб ще більше збільшити приплив клієнтів. Салони, ресторани, магазини влаштовують акції з проханням «відзначити» відвідування їх закладів та отримати в подарунок якийсь бонус. Такі пропозиції часто зустрічаються на макетах або анонсах планованих заходів і поширюються при вході в заклад, на столах, біля каси та інше.

Потенційні клієнти, завдяки геотегам дізнаються не тільки, де знаходиться той чи інший об’єкт – салон краси, магазин, заправка або ресторан, але і отримують корисну інформацію про акції, що проходять, розіграші, бонусні програми, стежать за анонсами заходів. У Instagram хештеги і теги з місцем розташування часто використовують в розіграшах.

Тільки 5 відсотків постів з Instagram показують мітки розташування, але за статистикою, зображення з геомітками залучають на 78% відсотків більше активності у клієнтів!

Планування тегів за допомогою Sked Social

Раніше ми завжди вручну встановлювали теги розташування після планування контенту, але тепер ви можете планувати теги розташування прямо з Sked Social.
https://app.skedsocial.com/signup/step-1

Sked Social

Щоб позначити місце розташування в Instagram, увійдіть в Sked Social і натисніть «Налаштування білінгу / профілю» в бічному меню. Потім прокручуйте вниз, поки не знайдете розділ маркування місця розташування і включіть маркування. Потім, коли ви хочете додати тег місцеположення Instagram до мого повідомлення, почніть вводити його ім’я в поле «Місцезнаходження» під час створення повідомлення. Як тільки він з’явиться у вікні пошуку, натисніть на нього, щоб відзначити його в своєму повідомленні. Цей інструмент вам на допомогу.

Відмітки найпопулярніших місць в світі

Ось перелік місць, які були відзначені в додатках, як найбільш відвідувані у світі (інформація прес-служби «Інстаграм» за 2017р). Думаємо, навряд чи щось кардинально змінилося за попередній рік.

Топова 5-ка виглядає так:

  • Disneyland, California, USA.
  • Times Square, New York, USA.
  • Central Park, New York, USA.
  • Eiffel Tower, Paris, France.
  • Disneyland, Tokyo, Japan.

Схожі повідомлення