Вибираємо CRM-систему: ТОП-10 популярних додатків

CRM (Customer Relationship Management) – набір інструментів, що допомагає успішно розвиватися малому бізнесу і стартапам. У статті ми розглянемо, як за допомогою цієї системи ефективно організувати і прискорити бізнес-процеси.

Переваги системи CRM

CRM-система зазвичай має базові функції. Ось вони:

  • Контактна інформація. Наочність і структурованість даних істотно полегшує пошук потрібного клієнта.
  • Звіти. CRM передбачає відстеження продажів від дзвінка клієнта до укладення договору. Програмне забезпечення системи дозволить налагодити управління доходами.
  • Групування клієнтів. Коли потенційні замовники сегментовані за певним принципом, простіше концентруватися на конкретній операції до її закінчення.

Система управления клиентами

Особливості CRM

При виборі CRM слід звернути увагу на наступні критерії:

  • Зрозумілість. Компанії малого бізнесу не мають зайвих коштів і часу на навчання премудростям системи. Простота з перших хвилин користування – мета власника компанії.
  • Адаптивність. Великий обсяг даних, що включає будь-які взаємодії з клієнтом, призводять до перевантаження. Звертайте увагу на розширені можливості системи з відсіювання неважливих даних.
  • Інтеграція. Можливість обмінюватися інформацією з іншими системами – великий плюс.
  • Підтримка. При будь-яких неполадках завжди можна звернутися до розробників і отримати консультацію.
  • Поспішати з CRM не можна. Для початку необхідно налагодити бізнес, а після пробувати доступні технологічні напрацювання.

Нижче ми розглянемо ТОП-10 популярних системи, успішно використовуваних в малому бізнесі.

1. amoCRM

amoCRM схожа із записником у вигляді мобільного додатку. Встановлювати її не обов’язково. Можна користуватися онлайн. Систему відрізняє простий інтерфейс, різні опціональні можливості, тісна інтеграція з сайтом і Google.Analytics.

Можливості:

  • управління продажами (контакти, угоди);
  • звітність (воронка продажів);
  • аналіз скоєних дій;
  • підходить для iOS і Android.

Вартість від 7 $ в місяць за одного користувача.

2. Zoho

Підходить для компаній будь-якого масштабу. Чимало можливостей для маркетингу, продажів. Є сигнали про дії, рейтинг клієнтів, трекінг відвідувачів сайту.

Версії безкоштовні, платні. Останні від 12 $ на місяць за користувача.

3. Hubspot

Популярна безкоштовна система в середовищі малого бізнесу. Має всі базові опції. Відстежує активність будь-яких контактів. Інтегрується з Shopify and Microsoft Dynamics, SalesForce.

Платні версії починаються від 50 $ на місяць. Є і тестові варіанти.

4. Salesforce

Ще одна поширена додаток. Для малого бізнесу буде корисна базова версія – Lightning Essentials. В даному наборі є можливість інтеграції з поштовим сервісом, нагадування.

Вартість залежить від обраної версії – від 25 до 75 $ в місяць.

5. Agile CRM

Функції цієї системи включають можливості звітності на пошту. Додаток підтримує бібліотеку плагінів, віджети і інші корисні речі.

Є безкоштовна версія з обмеженим функціоналом. Платна коштує 14,99 $ в місяць.

6. Batchbook

Підходить для тих, хто шукає CRM-систему, де організовано управління контактами за допомогою додаткової інформації. Ви зможете зібрати відразу кілька каналів зв’язку з клієнтом, розширюючи сторінку клієнта. Не всі завдання реалізовані – потрібні додаткові модулі.

Вартість залежить від комплекту – від 19,95 до 39,95 $ в місяць.

7. Capsule CRM

З’явилася ця система в 2008 році. На даний момент користується попитом. Завдяки інтерфейсу користувач отримує повну інформацію про продажі. Встановити Capsule CRM можна на мобільні пристрої.

Інтерфейс складається з п’яти частин:

  • панель завдань;
  • контакти;
  • воронки продажів;
  • завдання, календар;
  • кейси.

Мінус системи – відсутність необхідного функціоналу по звітності.

Вартість повного комплекту близько 15 $ на місяць за одного користувача. Є безкоштовна версія для двох клієнтів.

8. OnePageCRM

Додаток для тих, у кого в пріоритеті завдання. Для користувачів доступний потік дій – Action Stream, де відображені результати угод, профілі клієнтів, завдання.

Клікнувши на вибране завдання, отримуєте про неї інформацію. Керувати ними можна за допомогою Інбокса. OnePageCRM інтегрується з різними додатками – бухгалтерський облік, навчання, поштові розсилки. Серед них цікаві будуть ті, які орієнтовані на пошук потенційних клієнтів по заданих параметрах (лідогенераціі).

Вартість трохи вище 12 $ на місяць за користувача.

9. Base CRM

Ідеальний варіант для настроювання воронок продажів. Функція відстеження угод дозволить проводити контроль на кожному етапі.

Розділ Sales Pipeline створений для додавання лідів, записів до угод.

Корисні і звіти в реальному часі в візуалізованому форматі. Можлива інтеграція з соціальними мережами.

Вартість від 45 $ на місяць.

10. Bitrix24

Повноцінна CRM-система для комунікацій, управління та співпраці.

Платформа універсальна. Тут можна зберігати проекти, файли, повідомлення, завдання, контакти. Після реєстрації аккаунта відразу ж доступні всі сервіси. Запрошення колег в тому числі.

Функція “потік активності” додана для відстеження завдань, роботи над проектами в спільному режимі.

Інструменти включають все, що необхідно: календар контакти, управління документами, завдання та інше. Доступна мобільна версія для смартфона або планшета.

Пробна версія з базовим функціоналом дозволить оцінити роботу програми. Безкоштовна версія розрахована на 12 користувачів.

Вартість від 39 $ на місяць.

Підведемо підсумки

Ми розглянули найбільш затребувані CRM-системи. Перед прийняттям рішення про вибір того чи іншого програмного забезпечення обдумайте наступні пункти:

  • як реалізована система;
  • технічні особливості;
  • кількість допустимих користувачів;
  • наскільки зручний інтерфейс;
  • яка ваша стаття витрат;
  • безпеку збережених даних.

Особливу увагу приділіть можливості інтеграції. Якщо CRM-система вміє “знаходити контакт” з іншими додатками, то імпортування даних не потрібно буде проводити вручну. Процес автоматизований, а це – економія часу.

Не можна вважати, що CRM-система вирішить питання контролю над персоналом. З такою функцією краще впораються системи обліку робочого часу з деталізацією дзвінків та іншими функціями. Віддалений моніторинг допоможе відстежити, чим зайняті співробітники крім роботи.

Приділіть час для вибору CRM-системи, щоб завжди бути в курсі поточних процесів вашого бізнесу.

Схожі повідомлення