Коротко та зрозуміло про можливості публікацій на 4 міжнародні онлайн-платформи. Багато хто з українських компаній зауважує, що прагне завоювати нові закордонні ринки, а тому й шукають різні способи взаємодії з англомовними аудиторіями. Ми в linza agency не виняток. Сьогодні розкажемо про кілька платформ, для поширення своїх кейсів. У цій статті ви прочитаєте про функціонал та […]
Бренди солодощів та закусок Milka, Oreo, Cadbury, Tuc, Toblerone, Philadelphia добре знайомі споживачам у 160 країнах світу, в яких працює Mondelez. А от назва самої корпорації не була на слуху, доки їй не оголосили масштабний бойкот в скандинавських країнах через діяльність в росії. Між тим, якщо поцікавитися історією Mondelez, з’ясується, що розвиток бізнесу у росії […]
То ж… креативники, давайте розбиратись зі Штучним інтелектом, щоб він уже перестав вас лякати) Найпопулярніший страх, пов’язаний зі Штучним інтелектом — це заміна людини машиною та безробіття. На ваш страх аргументовано відповідає креативна директорка OMGagency Тоня Кузьміч. McKinsey Global Institute кажуть, що до 2030 року від 400 до 800 млн працівників в усьому світі можуть втратити […]
Оплата в валюті, вищі гонорари, перспективніші проєкти та назви відомих компаній в рядку досвід у резюме. Усе це може принести співпраця з іноземними клієнтами диджитал-спеціалістам — піарникам, копірайтерам, маркетологам, SMM-никам та іншим людям із креативного сектору. Але пошук клієнтів і на знайомому ринку не завжди приносить бажані результати, тому залучити міжнародних клієнтів може бути складніше. […]
Можна роками проявляти себе як ефективного та компетентного співробітника, працювати на благо компанії та приносити їй добрі результати. Але так і не перейти далі кар’єрними сходами. У цій статті розповідаю, чому так відбувається та як отримати підвищення, навіть якщо безпосередній керівник відмовляється підвищувати зарплатню. Потрібно зрозуміти таку річ: якщо у вас є ідея про те, […]
Спілкування в месенджерах уже давно не обмежується комунікацією лише між друзями та родиною. Сьогодні месенджери стають основним каналом комунікацій також і для бізнесів, які використовують їх для встановлення контакту із потенційними покупцями, обміну файлами та документами у процесі продажу та навіть укладання угод. Самі ж клієнти також позитивно ставляться до такої комунікації: 65% респондентів подобається, […]
Українська EdTech компанія Headway потрапила до переліку найкращих стартапів Європи та може досягти капіталізації в $1 млрд (стати «єдинорогом») у найближчі два роки. Відповідне дослідження ринку провела компанія GP Bullhound. Звіт Titans of Tech відображає стан європейської технологічної екосистеми. Упорядники проаналізували понад 100 європейських стартапів на предмет масштабованості та швидкості зростання, а також опитали 120 […]
Завдяки 2 млрд активних користувачів на місяць Instagram ефективно зміцнив свій статус основного місця для просування візуального контенту. Ви можете створювати яскраві та естетично привабливі фотографії, використовуючи різноманітні фільтри та інструменти редагування. Це дозволить вам стати своїм власним художником та розповісти свою історію візуально. Але інструментів, які є в інстаграмі, може бути недостатньо. Ймовірно, зараз ви вже […]
Розкрутка бренду з виходом у лідери світового ринку (або хоча б регіонального, теж непогано) потребує докладання величезної кількості сил та коштів упродовж тривалого часу. І після досягнення вершини, коли марка вже стала відомою і на неї рівняються інші, для підтримки реноме теж треба постійно докладати зусиль. Але це окупається у всіх відносинах, починаючи від морального […]
Work.ua та Education.ua провели опитування роботодавців і шукачів та проаналізували відповіді, які дозволяють зробити висновки щодо значення вищої освіти та навичок при працевлаштуванні тих, хто ще вчора отримав диплом. Пошук роботи після закінчення навчання — складне та важливе питання для випускників і не менш актуальне для тих, хто вступатиме цьогоріч. Адже існують можливості молодих фахівців […]
Стартапами називають комерційні проєкти, що засновані на оригінальних ідеях чи нових технологіях та потребують фінансування. Гроші вони отримують від венчурних фондів. Останні, до речі, добряче ризикують. За даними Бюро статистики праці США, до кожного з них щорічно звертаються понад 1000 фаундерів, але з тих, кому допомогли, близько 30% — невдахи. Якщо ж рахувати по всім […]
Попри складну економічну та безпекову ситуацію, спричинену російською агресією, український бізнес демонструє витривалість та будує плани на майбутнє в Україні. Дослідницька компанія Gradus Research провела наприкінці травня 2023 опитування серед представників малого, середнього та великого бізнесу в Україні, аби дізнатись, як себе почувають компанії, яким чином виживають в умовах війни, що триває вже 16-й місяць, […]
Смартфон — досить тендітна річ, яка потребує захисту. Саме для цього є чохли: вони здатні вберегти апарат від бруду, подряпин, потертостей, ударів та інших негативних впливів. Крім того, такий аксесуар може виділити вас із натовпу або навіть доповнити смартфон різними корисними функціями. Якщо ви роздумуєте про покупку чохла для iPhone 14 Pro Max, придивіться до цих […]
90,3% українців впродовж року донатили на потреби ЗСУ. Але за підсумками дослідження у травні, за рік сума інвестицій на перемогу зменшилась більш ніж удвічі — звіт. Чому так відбулося, відповіла військова психологиня Олена Гашинська: “Раніше на порядку денному була тільки війна, то зараз змінився інформаційний контекст. І через це фокус людини вже розмивається. Зараз люди […]
На початку травня агенція комунікацій «ВАРТО» стала першою українською агенцією, запрошеною виступити на щорічній конференції асоціації незалежних агенцій AMIN в Європі та на власному досвіді побачила: європейці з захопленням відкривають Україну як державу, а українців — як націю, як професіоналів. Команда «ВАРТО» поспілкувалася з партнерами з 12 європейських агенцій про війну в Україні, її вплив […]
Brain Tank презентував на міжнародній арені фільм, який розкриває історію боротьби зі смертельними вірусами. Головною метафорою став образ вишуканої й дуже небезпечної медузи. Ідея полягає в тому, щоб показати глядачам, як з’являються віруси, досягають критичного масштабу — пандемій, у той час, як вчені нескінченно ведуть свою боротьбу з ними, щоб знайти порятунок для всього людства. […]
От здавалось би, з’їли ви йогурт, а далі що? Відповідь на це питання знайшли бікерстаффери, і зняли рекламу для Карпатського йогурту «Галичина» на його ж власну баночку, зробивши з неї камеру-обскуру. Для тих, хто не в темі, камера-обскура — це прототип першого у світі фотоапарату. Античні хіпстери використовували її для спостереження і створення реалістичних малюнків, […]
Ця стаття могла б називатися “тонкощі маркетингу”, але ми не взмозі так її охарактеризувати. Бо тут буде лише “м’ясо”, сухі факти, буде описано те, що працює та ні. До такої статті точно не підійде слово “тонкощі”. Ви отримаєте інформацію про найкращі канали для просування бізнесу, ми розглянемо в деяких конкретні цифри та наші результати. Ця […]
«Китайський ієрогліф, що означає «криза», складається з двох знаків: «небезпека» та «можливість», Роберт Маккі. Власник бізнесу завжди здійснює вибір. Сьогоднішні реалії вимагають приймати рішення вдвічі більше і набагато швидше. Якщо стояти довго на місці, це може вартувати комерційного успіху. Під поштовхом вперед мається на увазі вихід на міжнародні ринки, а стояння на місці не розширюватиме […]
Сьогодні для представників українського бізнесу вихід на європейський ринок є особливо важливим пріоритетом. Причини очевидні: широкі можливості для розвитку, велика й платоспроможна аудиторія, більш стабільна економічна ситуація, ніж наразі в Україні. 24 лютого 2022 року ми в Elit-Web втратили понад 70% проєктів, котрі на той момент просували. Так, багато з них із часом повернулися, але […]
33% українських компаній просуваються в інтернеті без стратегії та майже 40% власників роблять це самостійно. Підприємці України недовикористовують потенціал інтернет-маркетингу — про це свідчать результати анонімного опитування бізнес-аудиторії Prometheus. Зростання digital-просування VS застарілі методи управління Об’єми digital-просування в Україні збільшуються — про це говорить зростання «податку на Google». «За ІV квартал 2022 року задекларовано майже […]
Термін «маркетинг» нерідко спрощують до поняття звичайного продажу товарів чи послуг. Але в дійсності до нього належить все, що стосується реалізації — від виникнення задуму та планування до просування продукції, зв’язків з контрагентами, генерації нових ідей тощо. В основу маркетингу покладено певні базові визначення, правила та процеси. Через це в початківців інколи з’являється переконання, що […]
У березні 2023 року Державна служба статистики України опублікувала інформацію, подану компаніями за 2022 рік. Користуючись цими даними, команда сектору «IT&Telecom» BRDO підготувала огляд ситуації на українському ІТ-ринку. Яким став перший рік повномасштабного вторгнення для найбільших гравців українського ІТ? 20% ІТ-експорту України забезпечують 5 компаній У десятці найбільших ІТ-компаній домінують сервісні компанії. Чистий дохід п’яти найбільших: […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email