Київстар ТБ вперше провів оновлення айдентики, над яким працювала креативна агенція I AM IDEA. Раніше у Київстар ТБ не було свого окремого лого — до лого Київстар додавався підпис «ТБ». У рамках змін платформи, було змінено лого, створено нову графічну систему та розроблено новий підхід до кольорів.
Ключовою передумовою до оновлення айдентики стало те, що зірка-лого підсвідомо зв’язувала аудиторію із материнським брендом. Таке візуальне рішення було необхідним для лончу продукту, задля підсилення позицій у впізнаваності, але з часом, перетягувало сприйняття до телеком послуг. Зміна айдентики бренду — важливий еволюційний крок у комунікації, який впливає на формування чіткої ідентичності продукту,
— коментує Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій Київстар.
Тепер Київстар ТБ має свій унікальний знак — літеру «К», яка працює і як лого, і як іконка додатку. Літера утворюється на перетині двох символів: іконки play та сердечка. Це влучна метафора, що відображає ідею сервісу: можливість дивитися те, що любиш. Головним графічним елементом оновленої айдентики стала система плашок, створена на базі модуля літери «К». Цю систему назвали «полотном контенту». Це рішення зручне для генерації візуалів, особливо тих, що пов’язані з контентом, як-от постери або кадри з фільмів, програм чи серіалів.
Щоб оновлення айдентики вважалося успішним, це набагато більше ніж лише заміна старого лого — це вимагає зміни ментальності. Але, робота вартує того, адже створення нової айдентики допомагає подивитися на бренд під іншим, свіжим кутом,
— розповідає Даша Шаблієнко, Head of Design в команді I AM IDEA.
Бренд також оновив систему кольорів: айдентика стала різнокольоровою. Колір візуалу тепер залежить від постера чи кадру з контенту.
Стабільних синіх чи блакитних плашок більше немає. Люди спершу помічають улюблений фільм, а вже потім платформу,
— також пояснює дизайнерка Валерія Ігнатюк.
Цей підхід, схожий на Spotify із Wrapped, орієнтований на користувача і є інновацією для українського ринку. Темно-синій фон залишається незмінним, додаючи атмосферу кінозалу.
Ключовий слоган платформи звучить як ‘Завжди є щось нове на Київстар ТБ’. Наш крок до оновлення айдентики по-максимуму розкриває цей фокус — візуальна метафора нового унікального знаку платформи, дуже влучно відображає ідею закоханості до перегляду різноманітного контенту. До того ж, збільшення набору кольорів палітри бренду, додає варіативності, адаптивності та гнучкості до дизайн-системи. І на додаток на правах тизеру — готуємо сюрприз на екранах ТРЦ Гулівер. Must see!,
— підкреслює Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій Київстар.