2
0
Часта ситуація, коли необхідна реклама нового продукту або послуги, такі стандартні інструменти інтернет-маркетингу, як таргетована і контекстна реклама, контент-маркетинг, – неефективні.
У цих випадках залучають інфлюенсерів – блогерів в Instagram, які для своїх передплатників є авторитетами і лідерами думок. Тому представлені ними продукти позитивно сприймаються аудиторією і отримують попит.
Щоб реклама була ефективною, важливо правильно вибрати інфлюенсера. Це можна зробити самостійно, але є ймовірність помилитися і звернутися не до тієї людини. Більш надійний спосіб – використання сервісу аналітики. Хорошим прикладом є TrendHERO.
Інфлюенс-маркетинг вважається одним з найефективніших способів просування товарів і послуг. Його розвиток починався з маленької ніші, а сьогодні це величезна індустрія.
Ідеальним майданчиком по праву вважається Instagram. Користувачі цієї соцмережі дуже активні, тому шанс на те, що вас помітять і поділяться вашим контентом, значно більше, ніж на інших майданчиках.
Головна перевага інфлюенс-маркетингу полягає в тому, що він дозволяє стерти традиційні рекламні бар’єри. Продукт презентує людина, якій довіряють, значить, до його думки точно прислухаються.
Блогер знає, як слід донести інформацію своїм передплатникам, щоб їх зацікавити. Як правило, він ділиться власним досвідом, висловлює особисту думку і при цьому підкреслює позитивні сторони продукту. Це виглядає дуже природно і ненав’язливо.
Щоб скористатися інфлюенс-маркетингом для локального просування, необхідно виконати такі дії:
Вартість послуг блогера залежить від його «розкрученості». Цей термін включає в себе впізнаваність людини, кількість передплатників і їх активність.
Інфлюенсери з багатомільйонною аудиторією можуть зажадати дуже велику винагороду. Тому, якщо ваш бюджет обмежений, варто звернутися до блогерів-початківців. Кількість їх передплатників має бути від 5 тисяч. Такі власники акаунтів в інстаграмі нерідко погоджуються на співпрацю на бартерній основі.
Якщо на території охоплення вашого бізнесу немає лідерів думок з настільки широкою аудиторією, тоді при виборі аккаунта слід зробити акцент на якості контенту. Також можна запропонувати співпрацю блогеру, який знаходиться недалеко від вашого місця розташування, наприклад в області.
Для підвищення локальних продажів через лідерів думок доступні кілька форматів реклами:
Щоб зрозуміти, який варіант розміщення реклами приносить найбільші плоди, рекомендується скористатися кількома з них з невеликим проміжком часу.
Для ефективного просування товарів або послуг необхідно знайти інфлюенсера, пов’язаного з діяльністю вашої компанії, або серед передплатників якого є ваша цільова аудиторія. Наприклад, якщо ви продаєте косметику, звертайтеся до дівчат або б’юті-блогерів.
Зайнятися пошуками підходящого лідера думки можна самостійно, але це займе багато часу. До того ж є шанс вийти на несумлінну людину з «накрученими» передплатниками. Така співпраця не дасть належного результату.
Найрозумнішим варіантом буде використання аналітичного сервісу, такого як TrendHERO. З його допомогою можна провести глибокий аналіз профілю в Instagram і оцінити рентабельність співпраці з блогером більш ніж по 90 метриках.
Щоб визначити, наскільки вам підходить той чи інший акаунт в інстаграмі, необхідно врахувати наступне:
Завдяки сервісу аналітики можна швидко провести аналіз акаунтів в інстаграмі і на основі отриманих даних вибрати серед них «свого» лідера думок.
Для досягнення позитивного результату необхідно правильно організувати роботу з блогером. Знайшовши підходящий аккаунт, в першу чергу потрібно домовитися з його власником про ціну. Можна звернутися відразу до декількох людей, щоб отримати найбільш адекватний цінник. Не бійтеся торгуватися, домовитися можна завжди.
Наступний етап – складання технічного завдання. Як правило, воно складається з 3 частин:
Коли всі істотні моменти і нюанси обумовлені, необхідно вибрати день і час розміщення рекламної публікації. Щоб отримати максимальне охоплення і залученість, потрібно проаналізувати, в який час доби і в який день тижня передплатники проявляють найвищу активність.
Не потрібно аналізувати дані за весь період існування аккаунта в інстаграмі, досить буде останнього місяця. Зробити це самостійно буде складно, тому варто скористатися сервісом аналітики.
Щоб публікація вийшла вчасно, варто ненав’язливо нагадувати про це блогеру. Затримка всього в 1-2 години може призвести до того, що ви не отримаєте бажаний результат.
У момент виходу поста або сторіс потрібно бути на сторінці інфлюенсера, щоб стежити за лайками, коментарями і переглядами. Ви можете зробити це самостійно або заручитися підтримкою помічника.
Проявляйте активність: відповідайте на питання, запрошуйте на сайт компанії або сторінку в соцмережі. Пропонуйте подарунки у вигляді промокодів, знижок, сертифікатів тощо.
Фахівці відзначають, що безпосередня участь рекламодавця в обговореннях підвищує ефективність розміщення поста в 1,5 рази.
Оцінити результат можна за безпосередніми продажами. Але також слід звернути увагу на кількість переходів на сайт компанії або передплатників, додавши на сторінку в Instagram.
Як показує практика, через лідерів думок в інстаграмі можна роздобути нових клієнтів і суттєво збільшити продаж товарів (послуг). Такий спосіб можна використовувати неодноразово, але з невеликими інтервалами. Також для збільшення ефективності рекомендується залучати до рекламної інтеграції декількох блогерів.
2
0
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email