Створення сайтів для ЖК. Що необхідно врахувати при створенні сайту

Інтернет-маркетолог

Для житлового комплексу інтернет-сайт є основним інструментом лідогенераціі. Також він виконує ще дві важливі функції: позиціонування житлового комплексу та інформування. Інтернет-сайт є офіційним джерелом інформації житлового комплексу.

Создание сайтов для недвижимости

Часто при створенні сайту житлового комплексу у замовника виникає питання: який сайт робити, landing page або повноцінний багатосторінковий сайт?

Ми рекомендуємо створювати повноцінний сайт з трьох причин:

  1. Житловий комплекс, це складний продукт, що складається з багатьох елементів: архітектурне рішення, квартирографія, будівельні матеріали, місця загального користування, прибудинкова територія, інфраструктура комплексу, місце розташування, обслуговуюча компанія, інформація про забудовника, дозвільна документація, паркінг, система безпеки, комплектація квартир , інженерні мережі та багато іншого. Крім того, об’єкт будується, відповідно необхідно відображати хід будівництва, акції, новини. Всю цю інформацію розмістити на одному lending просто неможливо.
  2. Будівельний цикл, від котловану до завершення продажів триває не менше 3-х років, а часто і більше, якщо будується кілька будинків або секцій. І є доцільність в SEO-просуванні сайту, щоб вже через 6-8 місяців отримувати більше трафіку з органічного пошуку.
  3. Третій важливий аспект, це настройка і ведення контекстної реклами в Google Аds. Безліч різноманітних посадочних сторінок на сайті дозволяють налаштовувати більш ефективні рекламні кампанії. Так як є можливість для кожної групи ключових слів підібрати найбільш релевантну посадкову сторінку.

У даній статті ми хочемо звернути вашу увагу на ключові принципи, яких необхідно дотримуватися при розробці сайту для житлового комплексу.

WOW-дизайн сайту та позиціонування ЖК

Складно переоцінити перше враження про житловий комплекс, який найчастіше формується при відвідуванні саме сайту ЖК. Ми рекомендуємо більше вкладати в якісні рендери (візуалізації) ЖК, щоб WOW-ефект формувався саме як від житлового комплексу, а не дизайнерських ефектів.

Дизайн сайту житлового комплексу повинен відповідати або перевершувати клас ЖК. Тобто, якщо житловий комплекс бізнес-класу, то і сайт повинен відповідати вимогою і очікуванням бізнес аудиторії.

Дизайнерські ефекти і анімація, повинні акцентувати увагу користувачів на ключові переваги житлового комплексу.

Юзабіліті сайту

Для побудови зручної і інтуїтивно зрозумілої системи навігації по сайту рекомендуємо попередньо побудувати Customer Journey Map (карту подорожі споживача). Фактично, це візуалізація взаємодії споживача з вашим сайтом.

Це дозволить уникнути можливих помилок при розробці сайту.

Контент і інформаційне наповнення сайту

Контент сайту в змістовній частині повинен відповідати критеріям RDB (Resonance, Differentiation, Belief).

Резонанс (Resonance) – виражається в чіткому розумінні клієнтом пропонованого йому продукту, його властивостей і ціннісних характеристик. Резонанс дає відповідь на дуже важливе питання: «Що саме ми пропонуємо? Навіщо це потрібно? Як це допоможе клієнтові?»

Диференціація (Differentiation) – характеризується особливою торговою пропозицією, яка відображає відмінності від конкуруючих ЖК і відповідає на питання: «Чому клієнт повинен вибрати саме цей житловий комплекс?»

Віра (Belief) – полягає в підтвердженні фактів, що характеризують житловий комплекс. Відповідь на питання: «За рахунок чого?».

Рекомендую відходити від текстової подачі інформації до більш візуалізованих форматів: відео, фото, 3D візуалізації, інфографіка. Текстові блоки форматувати і структурувати таким чином, щоб максимально спростити сприйняття інформації.

Ефективність лідогенераціі сайту

На сьогоднішній день, сайт – основне джерело лідів житлового комплексу, а конверсія трафіку в ліди є одним з ключових показників ефективності рекламної кампанії. У процесі розробки, необхідно продумати тригери, розташування форм захоплення лідів, контактної інформації. Провести А/Б тестування, виявити і впровадити найбільш ефективні рішення.

У багатьох випадках lending більш ефективний інструмент лідогенераціі, ніж багатосторінковий сайт. Тому ми рекомендуємо створювати і промо-лендінги для конкретних рекламних кампаній або акцій.

Mobile First, Mobile Friendly

Відповідно до останнього звіту компанії Google, за тематикою нерухомість, в Києві 29% користувачів в 2018 році заходили на сайти з мобільних пристроїв. Відображення і робота сайту з мобільних пристроїв, швидкість завантаження стали не тільки важливими факторами ефективності сайту, але і факторами, що впливають на ранжування в органічній пошукової видачі Google і на ефективність рекламних кампаній Google ads.

SEO-оптимізація сайту

У процесі розробки, ще до індексації сайту пошуковими системами, необхідно провести внутрішню SEO-оптимізацію сайту.

Продумати структуру сайту і схему перелинковки, прописати Meta-теги, сформувати sitemap і налаштувати robots.txt, мікроформати або мікродані.

Система аналітики сайту

У більшості випадків для збору аналітичних даних необхідна інтеграція сайту з наступними сервісами і інструментами: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Facebook pixel, Call Tracking, CRM.

Розвиток і просування сайту

Сайт житлового комплексу повинен постійно оновлюватися і доповнюватися інформацією по ходу будівництва, акціями, івентами, новинами й інформаційними матеріалами. Тому, вибір системи управління контентом сайту (CMS) і грамотне її налаштування дозволяють спростити виконання цих завдань і знизити витрати, пов’язані з підтримкою та просуванням сайту.

Розробка якісного та ефективного сайту житлового комплексу складне завдання, що вимагає залучення фахівців з компетенціями в різних областях: маркетолога, дизайнера, програміста, верстальника, аналітика, проект-менеджера, контент-менеджера.

Тому рекомендую, перед розробкою сайту, замовникам спільно з фахівцями компанії розробника скласти детальне технічне завдання і розробити прототип сайту. Це дозволить уникнути помилок, які в майбутньому можуть негативно позначитися на ефективності рекламної кампанії.

Ось приклад розробки сайту для ЖК економ класу з бюджетом до 1000 доларів.

Сподіваємося наша стаття допоможе вам більш якісно виконати цю роботу.

Схожі повідомлення