Google ads, огляд звіту про тренди в тематиці нерухомість для Києва

Інтернет-маркетолог

У березні 2019 Google зібрав в презентації: Тематичні тренди по пошуковим запитам, оголошенням і пристроям Ukraine/Kiev (City)
Щоквартальне оновлення за Q4 2018
Дата створення: March 15, 2019

Загальні факти

  • -1% – зростання загального числа пошукових запитів за Q418 в порівнянні з минулим роком.
  • 29% – частка пошукових запитів, отриманих з мобільних пристроїв.
  • 68% – частка пошукових запитів, отриманих з комп’ютерів.
  • 31% – зміна ціни за клік в порівнянні з минулим роком.

Тренди за показниками

Google Ads отчет

Запити

Кількість запитів за Q418 зросла на 1%; частка запитів з мобільних пристроїв становить 29%.

Google Ads отчет Запросы

Покази

Число показів за Q418 зросла на -5%; частка показів на мобільних пристроях становить 37%.

Google Ads отчет Показы

Кліки

Число кліків за Q418 зросла на -6%; частка кліків з мобільних пристроїв становить 45%.

Google Ads отчет Клики

CTR

CTR виріс на -2% в порівнянні з попереднім кварталом і склав 3.7% за Q418.

Google Ads отчет CTR

Ціна за клік

Ціна за клік виросла на 31% в порівнянні з попереднім кварталом і склала 0.43 дол. США за Q418.

Google Ads отчет Цена за клик

Число відображуваних оголошень

Число відображуваних оголошень зросла на 1% в порівнянні з попереднім кварталом і склала 2.6 за Q418.

Google Ads отчет Число отображаемых объявлений

Сезонні коливання

Сезонні тренди пошукових запитів по місяцях і ціни за клік

Протягом останніх трьох років ціни за клік коливалися в межах від 0.32 до 0.41 дол. США, а максимум припадає на Травень. Максимум за кількістю пошукових запитів в категорії стабільно досягався у Листопаді.

Google Ads отчет Сезонные колебания

Наступні 8 тижнів: пошукові тренди за минулий рік

Google Ads отчет Следующие 8 недель

Сезонні коливання: запити і покази

Google Ads отчет Запросы и показы сезонные колебания

Сезонні коливання: кліки і ціна за клік

Google Ads отчет Сезонные колебания

Сезонні коливання: CTR і число відображуваних оголошень

Google Ads отчет Клики сезонные колебания

Тренди за приладами

Річне зростання числа запитів (з розбивкою по пристроях) (Q418 – Q417)

Google Ads отчет Годовой рост числа запросов

Запити з розбивкою по пристроях

29.2% всіх запитів за Q4 2018, що відносяться до категорії Real Estate Investments, доводиться на мобільні пристрої

Google Ads отчет Запросы с разбивкой по устройствам

Динаміка показників для мобільних пристроїв

Google Ads отчет Динамика для мобильных устройств

Динаміка показників для планшетів

Google Ads отчет Динамика для планшетов

Динаміка показників для комп’ютерів

Динамика для ПК

Динаміка показників для всіх пристроїв

Google Ads отчет Динамика для всех устройств

Метричні визначення

  • Запити: пошук користувачів у Пошуку Google (індексований до 100)
  • Покази: показ оголошень за пошуковими запитами в Пошуку Google (індексований до 100).
  • Кліки: кліки по оголошеннях, що відображаються по пошуковим запитам в Пошуку Google (індексовано до 100).
  • CPC: ціна за клік (вартість ÷ кліків) в доларах США.
  • CTR оголошення: рейтинг кліків (кліків ÷ показів) в процентах.
  • Глибина оголошення: кількість показаних оголошень (показується в показах ÷ запитів з оголошеннями).

Метричні розрахунки

  • Останній квартал: останній квартал, доходи якого були оголошені. Зараз четвертий квартал 2018 року.
  • Всі показники зростання розраховуються шляхом порівняння показників за 2 повні квартали.
    • У річному зіставленні порівнюються Q418 з Q417 і QoQ Q418 з Q318.
    • Наприклад, зростання кількості запитів QoQ = (кількість пошуків за весь Q418 – кількість пошуків за весь Q318) ÷ (кількість пошуки у всьому Q318).
  • Склад запитів: вказує на відносне поширення запитів по влаштуванню.

Для мобільних пристроїв це число (кількість пошуків на мобільному телефоні) ÷ (кількість пошуків на всіх пристроях).

Слайди теплової карти

Джерело: внутрішні дані Google для інвестицій в нерухомість | Україна / Київ (Місто). Період часу: Q4 2018

  • Середньомісячне значення – середньомісячне значення за останні 3 роки
    • Показує щомісячний огляд високого рівня, щоб швидко визначити, які місяці постійно досягають максимуму і доповнює графіки часових рядів.
  • Наступна 8-тижнева теплова карта цін за клік і запитів, що показують пікові / низькі дні в порівнянні з минулим роком
    • Це НЕ прогноз на наступні 8 тижнів. Це щоденний перегляд показників минулого року розуміти актуальність тенденцій. Корисно зрозуміти, скільки днів триває сезонний максимум.
    • Він починається з найближчого понеділка з сьогоднішньої дати минулого року. Наприклад, якщо ви запустили звіт 13 січня 2017 року, дані за 18 січня 2016 року, що є найближчим понеділком в майбутньому з 13 січня 2016 року.

Коментарі

  1. Перше, що треба відзначити, це значне зростання трафіку з мобільних пристроїв. При цьому мобільні пристрої “від’їдають” трафік у комп’ютерів і планшетів. Тобто ті завдання, які користувачі раніше вирішували за допомогою комп’ютерів і планшетів, тепер все частіше вирішуються з мобільних пристроїв.
  2. Зростання вартості кліка на 31% відображає зростання конкуренції. Бачимо що зростання вартості кліка на різних пристроях нерівномірне, на мобільних пристроях воно більш ніж в два рази нижче ніж з ПК.
  3. Сезонність. Кількість запитів в деякі місяці обернено корелює з вартістю кліку. Що говорить про те що багато рекламних кампаній не враховують сезонні коливання в медіаплануванні.

Рекомендуємо подивитися на налаштування ваших рекламних кампаній з урахуванням трендів зазначених у даному звіті Google. І пошукати ефективності в мобільному трафіку.

Схожі повідомлення