Доходи агентства контекстної реклами 1jam.ru під час кризи впали на 30%. Відсутність нових проектів дало час все обдумати і зробити поетапний аналіз нашої роботи. Результатом аналізу стало виявлення кількох явних патернів:
- Присутні на ринку агентства в більшості своїй не виконують свою роботу як слід, через що втрачається сенс зростання і здорової конкуренції.
- 80% наших проектів – інтернет-магазини. Причиною цього став технічний стек, який ми постійно розвиваємо.
- Проектам з бюджетами понад 500 000 рублів ми надаємо величезну підтримку. У ці проекти доводиться глибоко занурюватися, але і сума доходу від них найбільша.
Які висновки ми зробили:
- У пріоритеті повинні бути інтернет-магазини, під кожен проект треба складати команди з необхідними компетенціями, розширювати спектр послуг і підвищувати чеки.
- Позиціонування агентства змінити з загального на eCommerce, змінити канали збуту продукції на відповідну аудиторію.
- Частину коштів вкласти в просування продукції і проведення досліджень, що дозволить використовувати цю продукцію для продажу в інтернет-магазинах і отримувати більший прибуток.
Впровадження даної стратегії стало причиною підвищення виручки, лояльності вхідних лідів і задоволеності кліентов. Також ми змогли розробити кілька продуктів: менеджерконверсий.рф і ltvytics.ru
Якщо ви ознайомитеся з нашими пропозиціями ми проведемо аудит і вирішимо, яку допомогу зможемо надати вам.