125 способів як збільшити відвідуваність сайту

Інтернет-маркетолог, Керівник інтернет-агенції UAWEB

Якщо хочете збільшити відвідуваність свого сайту, залучити нових клієнтів і утримати старих, то ви звернулися за адресою. Ми розглянемо всі можливі і неможливі способи розширення клієнтської бази, підвищення рейтингу, що так необхідно починаючому онлайн-бізнесмену.

Всі хочуть отримувати більше відвідувачів для свого блогу, інтернет-магазину або інформаційного сайту, але тільки одиниці в цьому досягли успіху. Наша стаття (яку ми розширили з попередьої 100+ способів яз збільшити трафік на сайт) допоможе домогтися успіху і виправити несправедливість, так як скориставшись елементарними правилами розкрутки відвідуваності – можна домогтися успіху.

Основні способи отримання більшої відвідуваності сайту
Увеличить посещаемость сайта: 125 способов

1. Варто створити новий контент

Найкращим способом для збільшення відвідуваності веб-сайту є створення додаткових сторінок до вже існуючого контенту. Варто уважно подивитися, які сторінки ще можна додати або як розширити категорії.

Якщо створюється блог, то слід визначитися з тематикою, після чого поступово додавати цікаву інформацію, картинки, відео, фотографії.
При відкритті свого інтернет-магазину варто приділити увагу зручному каталогу, докладного опису продукції з демонстрацією зображення.

Пам’ятайте, що наповнювати свій інтернет-ресурс слід з урахуванням таких вимог до вмісту:

  • привернути увагу;
  • зацікавити клієнта або відвідувача;
  • змусити затриматися на вашому ресурсі;
  • схилити до покупки або коментарю.

А найголовнішим критерієм є якість оформлення, наповнення, опису і грамотний розподіл.

2. Приділіть увагу семантиці

Попередньо підбирається ефектна тема і ключові слова, які повинні бути з розумом вжиті і введені на вашу сторінку або сайт. Для цього найчастіше користуються планувальником Google, а для створення семантичного ядра і його кластеризації варто скористатися:

  • serpstat.com;
  • kparser.com;
  • rush-analytics.ru.

Від семантичного ядра залежить успіх в збільшенні відвідуваності сайту. Крім цього, варто скласти список запитів, які може ввести відвідувач. Як правильно підібрати ключові слова для сторінки сайту читайте тут.

3. Продумайте наповнення

Якісно опрацюйте первинні і вторинні ключові фрази, складіть свій заголовок. Слідкуйте за пропозиціями і абзацами. Текст повинен бути структурованим, різноманітним, легкочитаємим і цікавим, мати відповідні ілюстрації та картинки. Інформація, яка викладається суцільним потоком, негативно сприймається.

4. Розбавляйте текст запитами

Коли сайт заповнюється текстом, використовується LSI запити, що дозволяє дотримуватися певних позицій в пошуку, поліпшивши його, зробивши більш ефективним. А це дозволить, в свою чергу, підняти відвідуваність сайту з використанням другорядних запитів.

Що ж це за слова такі? Все дуже просто – це семантично пов’язані слова, фрази. Вони можуть містити в своєму складі синонімічні словоформи, але не обмежуються ними.

5. Приділіть увагу атрибуту Alt в зображеннях

Це враховується при заповненні сторінки, дуже важливо, щоб хоча б одне зображення, в своїй назві, мало основне ключове слово або словосполучення. По-перше, це плюс до релевантності, по-друге, це може збільшити відвідуваність сайту з пошуку по картинках.

6. Розширюйте семантичне ядро

Якщо ви прагнете збільшити трафік свого сайту, то варто провести нове дослідження своїх ключових слів і, при можливості, створити новий контент.

7. Орієнтуйтеся на довгі хвости

При відсутності сильного сайту існує можливість отримувати відвідуваність з довгих запитів (довгі ключові слова або довгі хвости).

У той час як ВЧ (високочастотники) мають набагато більший обсяг пошуку, більш конкретні кейворди (СЧ – среднечастотники і НЧ – низкочастотники) вводяться більш зацікавленими і рішучими користувачами. Коротше кажучи, коли люди вводять короткі і узагальнені фрази вони знаходяться в режимі раннього дослідження теми і, ймовірно, відразу уточнять свій запит, щоб знайти щось більш конкретне. Коли люди шукають по більш конкретним фразам, вони ближче до “конверсії“.

8. Поліпшите старий контент

Необхідно перевірити ранжування ключових слів, скориставшись спеціальними ресурсами (semrush.com, serpstat.com). Вони дозволять перевірити ключові слова, які трохи не дотягують до першої сторінки ТОП-10, перебуваючи на другій або третій сторінці. Оптимізувавши контент, семантичне ядро, проальтіровав картинки і так далі, ви зможете підвищити позиції даної сторінки і тим сами відвідуваність. Будь-яка пошукова система, особливо Google, відмінно сприймає оновлення вашої сторінки.

9. Вивчіть свою аудиторію

Це один з основних кроків у досягненні успіху по збільшенню відвідуваності сайту. Знаючи свою аудиторію ви зможете максимально поліпшити якість контенту. Яке джерело трафіку при цьому збільшиться? Збільшаться прямі переходи на сайт. Лояльні читачі, передплатники будуть кожен день відвідувати ваш сайт.

Різноманітність соціальних мереж дає необмежені можливості у вивченні вашої аудиторії.

10. Запускайте лінійку з новими продуктами

Це необов’язково повинні бути нові товари, можна ввести допоміжну послугу або розбавити основні товари супутньої атрибутикою. Таке нововведення підвищить попит і дозволить примножити капітал.

Сучасна людина цінує витрачений час, тому потрібно зробити все можливе, щоб його заощадити. Продукція повинна бути розбита на категорії та види з переліками, списками, а також мати докладний опис.

11. Класифайди і прайс-агрегатори

Класифайди – це метод надання рубрикованої структурованої інформації, простіше кажучи каталог сайтів або сайт оголошень. Більш детально тут.

Прайс-агрегатори – це ресурси порівняння цін, на яких відвідувачі спочатку вибирають потрібний товар, а потім переходять по посиланню на інтернет-магазин, який пропонує обраний товар. Прайс-агрегатори є відмінним джерелом відвідуваності і дозволяють значно збільшити кількість покупців і кількість продажів, за умови, якщо ваша ціна на товар буде досить вигідною для потенційних покупців. Ми рекомендуємо вам розміщувати товари на найбільш відвідуваних майданчиках, оскільки так ви отримаєте більше віддачі.

Найбільш поширеними прайс-агрегаторами вважаються такі:

  • hotline.ua
  • nadavi.com.ua
  • price.ua
  • hotprice.ua
  • market.yandex.ua
  • market.meta.ua
  • freemarket.kiev.ua
  • ava.ua
  • i-m.com.ua
  • infomincer.net

Цей хід допоможе швидко збільшити список потенційних покупців, які знайдуть саме Ваш продукт. Періодично варто підвищувати попит на ваш товар за допомогою додавання певної мотивації. Придумайте можливі знижки, акції.

12. Зробіть більш лаконічним URL

Адреса інтернет сторінки повинна бути найбільш короткою, лаконічною. Середня довжина URL може досягати 59 символів, чим довше URL, тим більше ризик поганого ранжирування пошукачем, та й не дуже красиво виглядають довжелезні посилання.

В URL повинне бути присутнім ключове слово, і довжина посилання не повинна перевищувати 60 символів.

13. Пришвидшіть завантаження сайту

Сайт при відкритті не повинен завантажуватися більше, ніж 2 секунди, якщо ваш сайт завантажується довше двох секунд, то будьте готові до того, що потенційний покупець просто не дочекається завантаження і піде до конкурентів.

Перевірити швидкість завантаження, можна скориставшись сервісом GTmetrix або Pagespeed Google. Щоб поліпшити ситуацію варто:

  • підбирати зображення відповідного розміру або обрізати;
  • зберігати картинки для web за допомогою Фотошоп або користуватися compressor.io;
  • застосовувати кешування;
  • не використовувати зайву інформацію;
  • обмежити непотрібні плагіни;
  • використовувати хороший хостинг.

Ось стара але дієва стаття Як отримати 100/100 в Google Page Speed Test Tool? При перевірці швидкості завантаження сторінки, сайтом видаються відповідні інструкції щодо вдосконалення та оптимізації.

14. Створіть онлайн-курси

Цей напрямок набирає все більшої популярності, так як можна навчатися, не залишаючи будинок, що дозволить заощадити час і гроші. Таким чином, можна вивчити нову мову, граматику, танці, малювання, каліграфію, шиття, в’язання та багато іншого.

15. Працюйте над дизайном

Сторінка повинна привертати уваги грамотним оформленням, цікавою подачею, якщо це інтернет-магазин, то не варто головну сторінку забивати всім підряд. На очах повинні бути основні категорії і товар ТОП продажів. Крім того оригінальний і незвичайний дизайн зможе дати додаткове відвідування сайту і навіть участь в різних рейтингах за кращим дизайном.

16. Урізноманітніть ресурс гостьовими статтями

Господар сайту займається пошуком інформації на ту чи іншу тему, яка доповнить його сторінку і розширить цільову аудиторію. Варто знайти інтернет-джерело з корисною інформацією, пов’язаною з вашої сторінкою, і запропонувати ресурсу посилання на свій контент, що дозволить побудувати трафік. Ось таким нехитрим способом можна розширити клієнтську базу.

17. Додавайте на своєму сайті посилання на інші статті

Але на якісні. Подібним чином можна отримати підтримку вебмайстрів даних сайтів, які будуть зацікавлені в розвитку сторінки, що на них посилається. Адже вони потребують додаткового трафіку, посиланнях, розширенні аудиторії. Все це тільки за умови, що вони не є прямими конкурентами.

18. Розбавте сайт графікою

Добре, коли є знайомий дизайнер, який дозволить урізноманітнити сайт і привернути увагу. Людина, в більшості своїй, краще сприймає візуалізовану інформацію. А для Вас це ще один рекламний хід, що сприяє збільшенню прибутку.

Дизайнерська обробка сторінки прискорить процес ознайомлення з інформацією і заощадить час.

19. Застосуйте мікророзмітку

Мікророзмітка робить посилання (сніпети) на вашу сторінку помітнішими при видачі в пошуку. Сервіс перевірки мікророзмітки Google.

20. Поширюйте посилання

Для цього краще найняти людину, яка добре розбирається в партизанському маркетингу. Він коментує, розміщує посилання, а також додає вашу рекламу в коментарях в соцмережах, форумах.

21. Спростіть переміщення по сторінці

Каталог і меню повинні бути максимально простими, зі зручним розміщенням і виділенням із загального фону станиці. Розташовуйте сторінки так, щоб кожна наступна була б в межах 1-3 кліків від основної (головної). Це дозволити підвищити показники відвідуваності сайту: показник відмов, виходів, кількість переглядів і в загальному сенсі поведінкові фактори, які поліпшать ранжування вашого сайту.

22. Додайте інформацію

На кожній сторінці вашого сайту повинна бути присутня інформація про компанію, яка включає в себе:

  • назва;
  • адреса;
  • номер телефону.

Дані орієнтири можна дізнатися на карті Google.

Онлайн маркетинг

Посещаемость сайта за счет онлайн маркетинга

23. Приділіть увагу привабливості Title

Чим краще і якісніше опрацьований Title, тим більше попит і рейтинг сторінки. Людина саме після прочитання заголовка вирішує – чи варто відвідувати цей сайт чи ні.
Чим більше переходів здійснюється на ваш ресурс, тим вище в рейтингу піднімається сторінка.

Як поліпшити або зробити більш привабливим Title? Це дуже просто, для цього слід:

  • правильно прописати максимально релевантні ключові слова;
  • додати слова підсилювачі: краще, швидко, легко і інші;
  • кількість символів не повинно перевищувати 60-70.

24. Створюйте свій стиль

Не варто повторювати вже існуючі сайти, чим більше індивідуальності ви внесете на свою сторінку, тим більшим попитом вона буде користуватися. Підкресліть авторським стилем свою індивідуальність.

25. Працюйте зі згадками

Дуже зручно для цього використовувати пошук будь-яких згадок про ваш бренд. Після виявлення згадки, попросіть автора згадки поставити посилання на вашу сторінку. За мінімальну кількість часу можна отримати максимальний результат.

Найчастіше, для пошуку згадок про бренд використовують Mention або BuzzSumo. До безкоштовних інструментів відноситься Google Alert оповіщення, що дає змогу отримувати сповіщення на пошту при кожному згадуванні вашого бренду.

26. Переробіть сторінки з низьким рейтингом в пошуку

На будь-якому з сайтів таких сторінок зі статтями предостатньо і при належному доопрацюванні стрибок може вирости від 30-40 сторінки до 10-20.
Для пошуку таких сторінок на своєму сайті варто скористатися Google Search Console, потім перейти в «Пошуковий трафік» і вибрати «Аналіз пошукових запитів» з вибором таких пунктів як «Позиція» і «Запити».

Після відфільтровування результатів в «Позиціях» і, знаходження запиту з 10-30 позиції, клікніть і зробіть вибір пункту «Сторінки». Сторінку з найслабшою позицією потрібно буде підтягнути. Переробити Title, підкоригувати текст.

27. Додайте відео огляд

Дана пропозиція дуже затребувана при відкритті інтернет-магазину, в онлайн-тренінгу. Відео якнайкраще допоможе покупцеві визначитися з продукцією і дізнатися переваги і недоліки товару. А також, воно дозволить ознайомитися з методикою навчання.

28. Просіть відгуки

Велике значення мають позитивні відгуки в процесі реклами і поширення інформації про регіональний сайті на Google і Яндекс. Після покупки продукції просіть покупців залишати відгуки в заготовленій ніші. Цей процес можна зробити автоматичним, якщо використовувати email.

29. Періодично оновлюйте контент

На сайті можуть бути присутніми ті матеріали або інформація, яка давно застаріла і вимагає корекції. Оновлення сторінки дозволить підняття її в рядку пошуку, вона буде вже ранжуватися з урахуванням нових ключових слів, що сприяє отриманню трафіка.

30. Запустіть вебінари

Вебінари надають можливість розширити аудиторію. Схема дії така, ви запрошуєте гостей, які мають своїх друзів або передплатників. Таким чином, розширюючи свою базу.

31. Просувайтеся на Pinterest

Така платформа як Pinterest.com грає велику роль при ранжуванні сайту. З цього домену можна отримати максимальну кількість посилань для ваших картинок і інших матеріалів. Можна використовувати деякі ключові слова для націлювання картинок на домені. Тим більше Pinterest показує зростання популярності і стає все більш магазинним.

32. Створіть рейтинг конкурентів

Ви повинні усвідомлювати до чого варто прагнути і від чого відштовхуватися в просуванні свого інтернет-магазину, веб-ресурсу. І, якщо конкуренти «дихають в спину», то варто зробити все можливе і неможливе щоб відрив був максимальним.

33. Використовуйте Вконтакте

Соціальна мережа vc.com є популярною мережею не тільки в Росії, але і в країнах СНД. Якщо ваша цільова аудиторія включає в себе людей до 30-35 років, то це те, що потрібно. Чисельність передплатників зростає щодня, тут можна з успіхом просувати свою продукцію або послуги.

34. Зареєструйтесь в Інстаграмі і Фейсбуці

У цих соціальних мереж високий рейтинг і вони надають великий простір для рекламного просування.

35. Розширюйте тематику сайту

Запрошуйте на свій сайт цікавих авторів, за рахунок яких ваш сайт буде наповнюватися новою інформацією.

36. Працюйте над поліпшенням репутації

Ви повинні прагнути до формування позитивної репутації в очах своїх передплатників. Надайте можливість залишати і бачити ці відгуки потенційним клієнтам або передплатникам. Чим вище ви піднімете свій сайт в рейтингу, тим більше вигоди від цього отримаєте.

37. Твіттер, Лінкедін і Телеграм

В даний момент ці соціальні мережі набирають обертів. У Твіттері можна досить швидко поділитися будь-якої новиною. Телеграм – дозволяє створювати тематичні канали та нарощувати передплатників. Лінкедін – дає можливість створити акаунт своєї компанії і має в наявності новинну стрічку. Тут можна поширювати інформацію про свою компанію і отримувати корисні знайомства.

38. Тізерна реклама

Рекламування своєї продукції є невід’ємною частиною онлайн-бізнесу. Ви можете платити за один клік або за 1000 показів. Просувати свій сайт можна в соцмережах і в тизерних мережах.

39. Контекстна реклама

Вона полягає в показі рекламних оголошень в пошуковій видачі різних ресурсів: Google, Яндекс. Таке просування відмінно підійде молодим сайтам, дозволивши максимально швидко стартувати, а також дозволить надати підтримку в пошуковому просуванні. Все це переслідує наступну мету: розширити аудиторію і збільшити обсяг продажів.

40. Медійна реклама

Такий тип реклами розрахований на емоційне сприйняття людей. Цей різновид комунікації дозволяє формувати, необхідне замовнику, ставлення до свого бренду. Також в процес включається асоціативний ряд, що дуже важливо, так як дає можливість прив’язати продукцію до емоційної складової. Існує безліч форматів такого впливу: картинки, фото, відео з різними інтерактивними елементами і спецефектами.

41. Просувайтеся через Outbrain або Taboola

Просування свого контенту з використанням даних інструментів дає можливість збільшити кількість відвідувань сайту, сприяє збільшенню обсягу посилань. Принцип дії полягає в залученні відвідувачів на ваш сайт, використовуючи для цього корисну інформацію, в якій вони будуть зацікавлені.

42. Створіть контент для Slideshare

Ще один сервіс від Лінкедін розробників slideshare.net, він надає можливість викладати свої презентації, поширюючи їх, з отриманням необхідного трафіку і лайків. Принцип візуалізації дозволить легше сприймати, отримувану інформацію. Пам’ятайте, що тексту повинно бути присутнім мінімальну кількість, весь упор робиться на графічні об’єкти.

43. Дозвольте залишати коментарі

Деякі сервіси надають можливість користувачам підписуватися на відповіді в своїх коментарях. Наприклад Disqus.

44. Стежте за розсилкою корисної інформації

Якщо періодично поширювати розсилку з оновленими товарами, темами або новими книгами, то це підвищує шанс поповнення основної бази передплатників і клієнтів.

45. Переконайтеся в правильній перелінковці

Цей процес називається перелінковкою, при її правильному проведенні всі пошукові процеси зможуть проіндексувати сторінки сайту. В процесі оформлення БЛОГУ, в кожній використаній статті, варто залишати посилання на інші матеріали.

А для інтернет-магазину доречними будуть блоки наступні:

  • “з цим товаром купують”;
  • “схожі товари”.

46. Перевірте і позбудьтеся нефункціонуючих посилань

Посилання, які втратили свою актуальність або ведуть на неіснуючу сторінку, погано відбиваються на роботі сторінки. А пошукові системи сторінки з «битими посиланнями» знижують з початкових позицій. В їх перевірці та знаходженні допоможуть:

  • Плагін Link Checker;
  • Xenu;
  • Screaming Frog.

47. Використовуйте HTTPS

Сайти на HTTPS отримують переваги в процесі ранжування, в той час як браузер Chrome потрапляє під позначку небезпечний сайт.

48. Додавайте посилання на авторитетні сайти з перевіреною інформацією

Варто сказати, що використання посилань на інші сайти з високим рейтингом анітрохи не знизить популярність вашої сторінки. Краще залишати 2-3 посилання на кожну статтю, це додасть рейтингу в процесі пошуку і дозволить розрекламувати сторінку через сайти з високим рейтингом.

49. Наповніть професійним досвідом

Цей підхід вельми успішний, з його допомогою можна зацікавити відвідувача. Якщо ви націлені на створення навчальних роликів, то історії і факти з життя допомагають краще зрозуміти наданий матеріал. Нова інформація добре сприймається через приклади.

50. Вікіпедія

Цікавий сайт wikipedia.org є багатомовним проектом, користувач може створювати свій контент і вносити необхідні зміни, якщо буде потрібно. Потрібно буде пройти ряду перевірок. Це онлайн-бібліотека. Посилання з нього дасть як трафік так і хороший приріст рангу.

51. Google в допомогу

Якщо компанію зареєструвати в Google Мій бізнес, то після верифікації вона буде відображатися на всіх картах Google, що полегшить локальний пошук. Зручності використання цієї програми полягає в тому, що клієнт може переглянути коротку інформацію, що включає фото, графік роботи, телефон та адресу.

52. Яндекс

Посідає другу позицію в пошуку після Google. Система реєстрації повторюється, компанія отримує відображення на всіх картах в Яндекс.

53. Встановіть веб-аналітику

Ця можливість дозволяє відстежити поведінку користувачів і зробити відповідний аналіз. Така можливість доступна для Яндекса і Google.

54. Робіть анонси

У процесі додавання нових публікацій або в процесі надходження нового товару, варто викладати анонси в соціальних мережах. Такі міні реклами повинні супроводжуватися якісною картинкою. Анонси можна повторювати.

55. Skype

Той, хто часто використовує цю програму для спілкування оцінить можливість розміщення посилання на свій сайт в статусі Skype.

56. Тестуйте свій сайт

Головним завданням такого процесу – перевірка основних показників, вона спрямована на можливе збільшення конверсії або підвищення первинних показників.

Набираємо помічників

Посещаемость сайта рост за счет набора помощников

57. Додавайте однодумців

Основний сенс маркетингу полягає в тому, що підбираються потрібні люди і відсіваються всі інші. Соціальні мережі підійдуть для цього ідеально. У них можна підібрати тематичні групи, в які варто вступити. Проявіть активність, задавайте питання, коментуйте і періодично постите посилання на свої статті та товари.

58. Взаємне просування

Можна скооперуватися зі своїми друзями по соціальній мережі і підключити їх до реклами свого сайту або компанії. А ви рекламуєте товари партнера.

59. Створіть репости в Whatsapp

Дуже зручно для тих, до кого велика кількість відвідувачів заходить через мобільні пристрої. Це розумний підхід для розширення контенту.

60. Створюйте бюлетені

Є компанії, які взяли за правило – випускати щоденні, щотижневі або щомісячні бюлетені. Вони містять у собі певну інформацію, що присвячується окремій галузі даного контенту.

61. Поширюйте рекламу в друкованих виданнях

Не все населення вважає за краще знаходити інформацію в мережі Інтернет, багато хто користується друкованими ресурсами: газетами, журналами. Розміщення тут інформації про свій інтернет-магазин дозволить розширити клієнтську базу.

62. Організуйте свою групу

Можна просувати свій сайт, не тільки вступаючи в відповідні тематичні групи в соціальних мережах, але і створювати свою групу, в яку можна запросити вступити друзів, що зробить розсилку реклами і анонсів простіше.

63. Створюйте сайти-супутники

Можна паралельно з основним сайтом займатися створенням дрібних, які будуть, як павутиною обплітати мережу і повертати людину до первинного джерела. Це один з відмінних способів поширення необхідної інформації.

Створення свого контенту

Рост посещаемости за счет контента

64. Візьміть інтерв’ю у відомого діяча

Такий підхід допоможе просунути свій блог і залучити відвідувачів. Інтерв’ю береться у актора, вченого, художника, співака або музиканта. Також можна викласти фотографії з відомими особистостями і автографами, які були отримані особисто вами.

65. Підготуйте опитування

На відміну від інтерв’ю, опитування дозволяє в п’ять, а то і в десять разів збільшити трафік. Такий спосіб допоможе збільшити аудиторію, яка буде займатися просуванням вашого ресурсу. Тематика використовується найрізноманітніша. Користувач отримує можливість отримати відповіді і консультацію у досвідчених експертів своєї справи, будь то рибалка, мистецтво, музика, медицина і інше.

66. Що дасть низькочастотний запит

Якщо сформувати акцент на менш популярній темі, то з часом (з огляду на те, що конкуренція в цьому випадку буде маленькою) ви вийдете на хороші позиції, підвищивши популярність, і почнете отримувати відвідувачів. Потрібно запастися терпінням.

67. Створіть безкоштовний продукт

Сюди варто віднести пізнавальний відеоролик, електронну книгу, потрібну програму, навчальне відео. Продукт повинен бути створений, спираючись на вашу аудиторію.

68. Техніка «Хмарочос»

Часто використовується при створенні SEO статей і відноситься до одного з ефективних способів, завдяки якому залучається трафік. Основний принцип цієї техніки полягає в наступному:

  • знаходиться найпопулярніша стаття на сайті;
  • готується стаття, яка буде перевершувати за популярністю існуючу;
  • відправляються листи людям, які відпостили статтю у конкурентів.

Таким чином, можна попросити ознайомитися людей зі своєю статтею.

69. Робіть дайджести

Дайджест може включати в себе добірку статей з високим рейтингом, блогів чи товарів. Він має хорошу рекламу і змушує просуватися інформації про ваш ресурс через посередників.

70. Помістіть об’ємну статтю на свою сторінку

Більшість блогів складаються з невеликих статей, але для того, хто хоче з нульовим вкладенням підняти відвідуваність, повинен додати об’ємну статтю, що перевищує дві тисячі слів. Такий контент піднімається на кілька позицій в пошуку, а також збільшується середній час перебування на сторінці.

71. Зробіть порівняння

Порівнюючи свою продукцію і товари конкуруючих компаній, слід робити акцент на перевазі того чи іншого продукту. Також за рахунок конкуруючої компанії можна підвищити популярність свого магазину.

72. Відправляйте повідомлення користувачам, що відхилили покупку

Іноді покупець може набрати в свою корзину певну кількість товару і відмовитися від покупки. На такий крок можуть вплинути багато факторів. Тому варто відправляти повідомлення, використовуючи електронну пошту всіх, хто не завершив покупку. Не варто випускати потенційний заробіток, людина може через деякий час дозріти і купити ваш продукт.

Інструменти просування контенту

Инструменты продвижения контента

73. Image Sharer

Такий додаток дозволяє безпроблемно репостити зображення на соціальні сайти. Схема дії така: підводиться курсор мишки до іконки зображення, де з’являються віконця з соціальними мережами, якщо на них натиснути, то репост вдасться на славу.

74. Highlighter і Social Locker

Ці програми знижують вірусність статті і сприяють розшаріванню контенту. Все залежить від якості контенту, чим вона вище, тим більше репоста і розшарювання. Скориставшись програмою Locker, користувач може приховати частину контенту або опустити «в підвал». В цьому випадку, відвідувач отримає доступ до інформації тільки після поста в мережі.

75. Додайте кнопки в меню

Кнопки краще, щоб розташовувалися з лівого або з правого боку. Їхнє становище повинно бути фіксованим. Такий підхід дозволяє зробити репост в будь-який момент прочитання статті і заощадить час відвідувача.

76. Цитати з вірусним ефектом

Цитата дозволяє розбавити матеріал статті, доповнивши її. Вона привертає увагу, її потрібно не просто використати, але і доповнити функцією «поділитися». В цьому випадку, якщо відвідувачеві сподобалася цитата, він має можливість помістити її на своїй сторінці, здійснивши всього один клік. І вона вже буде містити посилання на вашу статтю.

77. Приділіть увагу інструкції

Щоб спростити користувачам подорож по сайту попрацюйте над коротким путівником, в ньому варто вказати, як виконується певна дія і до чого вона призведе. Сучасні користувачі не згодні витрачати багато часу на пошук інформації з незручним меню.

78. Робіть презентації

Якщо це блог, то визначаються найпопулярніші статті, за якими робиться презентація. Після чого вона завантажується в SlideShare за умови посилання на оригінал. Хороший рекламний момент.

79. Інфографіка

Хороший спосіб поширення свого сайту і підвищення популярності. Робиться інфографіка найпопулярнішої статті з викладенням у соцмережу і на форумах. Таку дію варто періодично повторювати.

80. Реклама навпаки

Такий підхід доречний, якщо на вашому ресурсі згадувався якийсь відомий бренд, то ви можете повідомити дану компанію про це в email – це підвищить можливість поширення вашої роботи.

81. Як знайти зацікавлених читачів

Щоб знайти зацікавлену аудиторію варто ввести Url статті конкурента в BuzzSumo, після чого натискається View Sharers і сервіс надає список людей, які зробили репост даного матеріалу.

82. Оформіть прохання про посилання

Варто попросити сайти, що посилаються на ваших конкурентів, щоб вони дали посилання і на ваш блог або сайт. Тут присутні наступні етапи:

  • потрібно, використовуючи ключовий запит, знайти ТОП з 10 кращих статей;
  • після цього знаходяться сайти, які транслюють ці статті за допомогою сервісів MOZ, Ahrefs або програми SEO SpyGlass;
  • відсилається лист з проханням розміщення посилання.

83. Пошук обговорень

Використовуючи інструмент Buzz Bundle, можна підняти контент. Buzz Bundle сприяє знаходженню обговорюваної теми по всій мережі Інтернету.

Email-розсилки

Имейл рассылки

84. Починайте поступово формувати свою базу email передплатників

Клієнти даної підгрупи є основним активом просунутого підприємця, який націлений на отримання та примноження прибутку. Це найбільш лояльні покупці, які купують товар при першій же можливості. Головне сформувати правильний підхід при підготовці такої клієнтської бази.

85. Враховуйте психологію клієнта

Той, хто враховує цей фактор, збільшує поширення реклами в кілька разів. Ви, звичайно ж, знайомі з технікою відповідей в «кілька так». Суть її полягає в наступному, якщо людина відповідає поспіль два рази «так», то існує велика ймовірність, що такий відвідувач погодиться репостити ваш контент в подальшому.

86. Створіть відео для You Tube

Це може бути огляд на продукцію, книги або на ваш БЛОГ. You Tube – відноситься до ефективної платформі з розповсюдження корисної інформації. Ви отримаєте хороший результат з мінімальними витратами.

87. Об’єднайте продукти в комплект

Це досить поширена методика, коли кілька товарів об’єднується між собою і становлять комплект, причому два предмети будуть за ціною одного або три за ціною двох.

Партнерство та трафік з інших сайтів

Трафик партнерский

88. Купуйте базу передплатників

При належному підході такий спосіб вирішить всі проблеми, пов’язані з генерацією сайту. Для цього слід знайти сайт, який недавно був зупинений і не продовжує свою діяльність. Ви можете за певну плату придбати у власника такого ресурсу клієнтську базу.

89. Використовуйте партнерські продажі

Суть таких продажів полягає в наступному: сторонні люди рекламують вашу продукцію і отримують певний фіксований відсоток від продажу. Весь піар покладається на партнерів.

90. Варто провести конференцію

Хороший спосіб просування. Передплатники можуть допомогти з організацією заходу, а запрошені спікери доповнять клієнтську базу, так як приведуть з собою свою аудиторію.

91. Форуми

Вони дозволяють не тільки залучити трафік, дають ідеї для написання наступних статей або публікацій. Необхідний форум знаходимо через пошук. Для досягнення успіху на даному терені варто брати участь в дискусіях, ділитися секретами і корисною інформацією.

92. Беріть участь в ТОП публікаціях

Це участь відноситься до популярних способів самостійного підйому сайту. У багатьох нішах присутні ТОП статті, автори, товари – це найпопулярніший ресурс, який користується колосальним попитом. Основним завданням для вас буде знайти такі публікації, взявши участь в них. Для цього потрібно зв’язатися з автором і попросити включити вашу статтю або посилання.

93. Гостьовий постинг

Він використовується, якщо сайт відкритий відносно недавно, і він ще не в змозі конкурувати з популярним контентом. Щоб просунути його варто написати гостьовий пост на ваш Інтернет-ресурс з високим рейтингом і прикріпити посилання.

94. Залишай коментарі на релевантних сайтах

З мінімальною кількістю коментарів можна значно підвищити відвідуваність вашого сайту, якщо залишати при них відповідні посилання.

Очевидна реклама

125 ways to increase site traffic - marketer 9 - advertising

95. Додавайте адресу сайту на візитки

Цей спосіб дуже ефективний для тих, хто часто обмінюється візитками, відвідуючи конференції, різні збори і заходи. Це збільшить трафік. А для більшого ефекту на візитній картці забирається вся інформація крім посилання, що дає можливість зв’язатися з вами тільки через сайт.

96. Ще один спосіб поширення

Будь-яке місце, яке служить для відвідування клієнтів повинно мати посилання на ваш сайт, це можуть бути:

  • плакати з посиланням;
  • пакувальний матеріал з посиланням;
  • біжучі рядки з посиланням;
  • матеріали з рекламою (брошури, календарі).

97. Надавайте спонсорську підтримку

Варто пошукати конференцію або будь-який захід і прийняти в ньому безпосередню участь. Природно, воно повинно зачіпати цікаву для вас тематику. Такий хід надасть можливість іншим учасникам познайомитися з вашою продукцією і простимулює на відвідування сайту вашої компанії.

98. Створюйте ситуації для обговорення

Галас навколо того чи іншого товару – хороший спосіб привернути клієнтів. Запускайте обговорення своєї продукції, її позитивні і негативні сторони. Можна розповісти про якість сервісу, про ставлення до клієнтів. Це як вірус, поширюється швидко, і зупинити неможливо.

Креативні способи збільшити відвідуваність

Креативное увеличение посещаемости

99. Зробіть подарунок у вигляді фірмової футболки

На даному виробі може бути присутнім логотип вашої компанії. Це ще один спосіб вдалої реклами.

100. Запустіть лінійку конкурсів

Всі люди люблять всілякі конкурси, вони можуть полягати в написанні оригінальної статті для вашого сайту, відгук про продукт, всілякі ідеї для майбутніх проектів. Стимулювати участь повинна конкретна мотивація. Це може бути якийсь призовий фонд або можливість безкоштовного прочитання ваших книг.

101. Надайте розіграш подарунків

Попередньо придумуються умови участі в розіграші. Призом може виступати безкоштовна підписка, абонемент на користування тих чи інших сайтів.

102. Проводьте видовищні шоу

За допомогою наочної демонстрації, із залученням журналістів, можна знайти покупців і навіть спонсорів. З лінійки представлених товарів, вибираються найбільш затребувані і демонструються.

103. Підвищіть мотивацію

Надавайте незначну знижку людям, які будуть репостити ваш інтернет-магазин.

104. Залучайте в гру

Гра – хороший спосіб стимуляції. Придумайте накопичувальну систему бонусів, які відкладаються у зареєстрованих клієнтів, їх можна накопичувати і, через деякий час – застосувати. З їх допомогою частково або повністю можна погасити оплату товару. Така послуга стимулює придбання саме вашого товару.

105. Придумайте тест

Більшість людей вважають за краще бути переможцями, так не будемо їм у цьому заважати. Варто помістити на своїй сторінці цікаве тестування, яке збільшить час відвідування сайту, підстьобне інтерес і бажання повертатися. Назва тесту повинна спонукати відвідувача до відповіді.

106. Залиште гарячий відгук

Вельми популярна техніка для збільшення трафіку. Варто залишати реальні відгуки на сайтах відомих компаній, продукцією яких ви користувалися і паралельно залишати посилання на власні сайти.

Більшість компаній мають потребу в гарячих відгуках і для вас це безсумнівний плюс.

107. Займіться перекладом

Добре підвищує рейтинг переклади відомих письменників, науковців. Присутність такої літератури розширить коло ваших користувачів і приверне увагу.

108. Перевірте наявність підпису при написанні листа

Якщо ви часто ведете переписку, то цей метод вам підійде. Він полягає в оформленні основної шапки, де буде присутній фото, ПІБ, посилання на інтернет-магазин.

109. Реєструйтеся в PressFeed

Цей сервіс є джерелом корисної інформації для майбутніх публікацій в популярних журналах. Якщо є бажання засвітитися в ЗМІ і отримати реферальний трафік, варто зареєструватися тут.

Протягом деякого часу на вашу пошту будуть приходити запити від журналістів, дочекайтеся запиту з потрібної тематики. А у відгуку можете прорекламувати свій сайт.

110. Простимулюйте бажання повертатися

Наприклад, якщо створити корисний атрибут або інструмент на своєму сайті, то ви простимулюєте бажання людини повернутися. За такою схемою існують корисні сервіси: Главред – де перевіряється орфографія (синтаксис і стилістика), Advego – спрямований на перевірку семантичного аналізу тексту.

Оплачувані способи підвищення трафіку

111. Facebook

На даний момент аудиторія цієї мережі стрімко збільшується і досягає до двох млрд чоловік. Запустивши тут рекламу свого сайту або продукції – це виграшний крок. Вартість розкрутки в межах доступного, а, якщо порівнювати з іншими сайтами, навіть низька. Ви отримуєте гарантований результат – за малу плату.

112. Google Adwords

Більшість підприємців схиляється до використання цього сервісу з контекстною рекламою. Ви маєте можливість отримати відвідувачів, які вже проявили зацікавленість у вашій пропозиції. Вартість реклами буде залежати від того в якій категорії ви будете просувати свій сайт.
Також є винятковий бонус, так як вся ваша реклама з’являється на всіх сайтах партнерів даного сервісу.

113. Реклама в Instagram і Вконтакте

Ці мережі дуже популярні, якщо у вас є продукти, які можна показати і це буде виграшно виглядатиме, то реклама в Instagram – це саме воно. А просування Вконтакте максимально розширить аудиторію.

114. Яндекс директ

Є така ж можливість запуску контекстно-медійної реклами, як на самому сайті, так і на сайтах партнерських.

115. Реклама на сайтах з низьким рейтингом

Якщо не виходить домовитися з власниками популярних сайтів, то варто задіяти в механізмі розкрутки сайти з низьким рейтингом, але які набирають обертів. У цьому випадку ціна буде набагато нижче, однак ви отримаєте партнерів або людей для свого подальшого зростання і просування.

116. Авторська розсилка з рекламою

Варто знайти популярних авторів з постійними розсилками і великою клієнтською базою. Якщо попросити їх за певну плату поширювати вашу рекламу, то існує велика ймовірність позитивної відповіді.

117. Просування через сторінку подяки

Це ефективний варіант доступний кожному для поширення своєї реклами. Така сторінка є місцем, куди потрапляє користувач, який погодився на розсилку. Тут ви можете поділитися безкоштовною інформацією: статтею, книгою, за відповідну послугу з розповсюдження реклами.

118. Ретаргетинг

Вам доступна можливість запуску і створення на сайтах і в соціальних мережах компаній по ретаргетінгу. Механізм роботи полягає в наступному: після відвідування вашого сайту ви помічаєте цих людей і ділитеся своєю рекламою в подальшому. З огляду на те, що така аудиторія з вами знайома, то ризик отримати негативну реакцію від розсилки реклами мінімальний.

Додаткові способи розкрутки відвідуваності

Дополнительные способы увеличения посещаемости

119. Створіть свій форум

Щоб заощадити свій час, годі й шукати тематичні форуми, а створити його на своєму сайті. Тут можна буде обговорювати якість продукту, а також почути чужу точку зору.

120. Застосовуйте заклики до дії

Якщо ви викладаєте корисне оголошення або робите пост, то варто вживати словесні формули, які спонукають на здійснення дії, яке вам потрібно. Наприклад:

  • «Підпишіться на …»,
  • «Залиште заявку на …»
  • та інші.

121. Робіть репости в активні групи

Рекламувати свою продукцію або блог варто в тих групах, які не статичні, а постійно поповнюються і користуються високою популярністю.

122. Використовуйте sms

Сьогодні немає людини, у якого б не було присутнім в наявності свого мобільного пристрою. Використовуйте це в своїх цілях, формуйте мобільну базу клієнтів і повідомляйте їм про акції та новинки.

123. Використовуйте сарафанне радіо

Коли інформація передається по ланцюжку від однієї людини до іншої – це дозволяє отримати якісний трафік в рекордні терміни.

124. Перетворіть свій сайт в незамінне джерело корисної інформації

Від вас вимагається наповнювати веб-ресурс цікавими, новими, ексклюзивними і унікальними статтями. Розбивайте їх на категорії, спробуйте охопити якомога більше тем і проблем сучасності.

125. Любіть свій сайт

Це, мабуть, найважливіша умова, щоб домогтися успіху в будь-якому починанні, якщо ви з почуттям і з високою зацікавленістю ставитеся до всього процесу, то і люди до вас потягнуться. Читайте як створити сайт, зберігши час і гроші.

Висновок

При бажанні, даний список можна збільшити ще на порядок. Я думаю, цих пунктів вам буде досить для народження нових ідей як далі збільшити відвідуваність вашого сайту. Хоча, скажу, що найголовніший пункт останній 125-й. Тільки вкладаючи в ваш сайт щоденну працю і турботу можна досягти бажаних позицій і бажаної відвідуваності сайту.

А які б ви додали пункти по збільшенню відвідуваності?

Схожі повідомлення