Ось чому у вашого сайту немає конверсій

Інтернет-маркетолог, Керівник інтернет-агенції UAWEB

Багато компаній сьогодні розчаровуються у своїх діджитал-маркетингових планах. Форуми, Facebook і LinkedIn спілкування переповнені постами власників бізнесів, які намагаються зрозуміти, що трапилося з їх кампаніями. Занадто часто, люди забувають, що продажі та конверсії є лише верхівкою айсберга в довгій і складній системі, званої воронка продажів.

Вот почему ваш сайт не конвертит

У даній статті ми направимо основну увагу на те, що робить успішною інтернет-маркетингову стратегію і ми сподіваємося, допоможемо вам збільшити віддачу від маркетингових інвестицій.

Наскільки добре спланована ваша стратегія інтернет-маркетингу?

Онлайн-маркетингові стратегії є двигуном бізнесу. Вони повинні генерувати потенційних клієнтів через веб-сайт, що означає, що будь-яка помилка може вплинути на довгостроковий успіх.

Ваша стратегія повинна включати в себе, але не обмежуватися:

  • контекстно-медійні кампанії PPC
  • ефективні стратегії SMM
  • білі методи SEO
  • е-маil маркетинг
  • ремаркетинг Google, Facebook, і т.д.

Після того, як ви створили план ефективної стратегії, не забудьте про план оптимізації. Вкрай важливо, створити систему, яка дозволить вам зіграти на основі статистичних релевантних даних.

Які конкурентні переваги у вашого бізнесу?

З’ясувати ваші конкурентні переваги не довго. Відповідаючи на кілька запитань, ви зможете визначити, що пропонуєте ви і що не роблять ваші конкуренти. Найважча частина – визначити які конкурентні переваги матимуть значення в процесі прийняття рішень ваших потенційних клієнтів.

Спробуйте відповісти на наступні питання для пошуку ваших переваг:

  • Що робить ваш бізнес унікальним?
  • Яким чином ваші послуги (товари, послуги) виграють в порівнянні з вашими конкурентами? Де ви краще, ніж вони (і навпаки)?
  • Чому клієнти повинні зв’язатися саме з вами, а не з кимось іншим?
  • Наскільки легко повторити вашу конкурентну перевагу? Чи можуть конкуренти легко її повторити?

В цілому, хороша конкурентна перевага є унікальною, її важко наслідувати. Чим більш цінною вона здасться і чим важче її зімітувати, тим більше людей будуть готові платити високу ціну за таку послугу.

Наскільки ефективний ваш сайт?

Багато хто знає про те, що їх веб-сайт можна було б поліпшити, але в підсумку схиляються до того, що і так зійде. У більшості випадків, це вагома причина для невдалого плану інтернет-маркетингу. Реальна історія більшості маркетингових кампаній – історія поганих сайтів.

Це питання досить складне: як саме веб-сайт може бути проблемою для стратегії.

Коли справа доходить до веб-сайту, задайте собі наступні запитання:

  • чи є ваш інтернет-ресурс показником тих конкурентних переваг вашого бізнесу в правильній і зрозумілій формі?
  • чи є інформація на сайті легкою, доступною, зрозумілою і корисною? Користувачі люблять, знайти те, що вони шукають ВІДРАЗУ.
  • чи легко орієнтуватися на вашому сайті?
  • чи швидко завантажуються сторінки? Який технічний стан сайту?
  • чи ми використаємо A/B тестування сайту для поліпшення юзабіліті?
  • чи правильно впроваджена семантика на сайті?

Припустимо у вас інтернет-магазин. Ви маєте хороший трафік. Але якщо цей трафік не дає реальних клієнтів, то настав час змінити спосіб, яким ви продаєте свій товар.

Перевірте фактори поведінки:

  • переконайтеся, що користувачі розуміють, хто ви і що ви в перші 10 секунд навігації. Ви поліпшите свій показник відмов і підвищите активність на вашому сайті.
  • перевірте кожен крок руху користувача, від переходу на сайт до продажу або виходу. У разі виходів, ви повинні перевірити вміст і юзабіліті цільової (посадкової) сторінки. У разі продажу, вам необхідно перевірити складову воронки (скільки сторінок передують замовленню, сторінку замовлення, а також будь-які інші додаткові сторінки).
  • зв’яжіть ваш сайт з вашими сторінками в соц мережах, щоб підвищити довіру і особистий контакт до веб-сайту.

Чим більше даних ви маєте про ваш сайт і маркетингову діяльність, тим краще для вас. Як ви можете використовувати свої дані для підвищення продуктивності? По-перше, з’ясувати, які дані мають відношення до вашого бізнесу і рухатися вперед.

Вивчіть корисні дані про користувачів вашого сайту:

  • дізнайтеся звідки приходять продажі? Через мобільні або деск-топи? Які напрямки дають сайту гарну кількість переходів?
  • визначте дані за сегментами, за статтю, віком, місцем проживання, за пристроями і джерелами. Ви зможете використовувати цю інформацію для запуску високо націлених кампаній ремаркетингу.
  • визначення аудиторії з низьким часом перебування на сторінці і високою швидкості відмови і оптимізуйте їх.
  • тестуйте зі змінами веб-сайту, щоб розуміти як це впливає на продуктивність вашого сайту.
  • чим більше ви будете досліджувати, тим більше будете розуміти.

На закінчення

Успіх веб-сайту не може залежати від якогось одного елемента – він залежить від комплексного процесу. Ви повинні налагодити механізм дій, в якому всі частини постійно оптимізуються. Який ваш досвід роботи з успішними/невдалими веб-сайтами? Поділіться своїм досвідом в коментарях нижче, і давайте розвивати свої сайти і маркетингові плани, щоб отримувати максимальну віддачу!

Схожі повідомлення