72
4
72
4
Фінансовий стан українського бізнесу поступово стабілізується. Попри складні умови війни компанії різних секторів економіки адаптувалися до діяльності в нових умовах та намагаються підтримувати власний персонал. У нинішній кризовій ситуації ринок праці показує більш відчутну динаміку оновлення, порівнюючи з кризою 2014/2015 років та пандемічною кризою 2020 року. Якщо під час кризи 2014/2015 років компанії повернулися до […]
В період війни третина компаній припинила набір працівників. Це відбилося на загальній кількості вакансій. Попри поступове відновлення ринку праці після повного падіння наприкінці лютого, кількість відкритих вакансій досі залишається меншою, порівнюючи з довоєнним періодом. З іншого боку, для більшості українців працездатного віку пошук роботи чи підробітку є надзвичайно гострою проблемою. Через втрату роботи або частини […]
З початком війни українці почали відчувати фінансові складнощі. Кожен третій працівник щомісяця витрачає всю свою зарплату раніше, ніж отримує наступну. І чоловіки, й жінки майже однаково відчувають брак коштів, проте підходи до витрат та вирішення фінансових проблем у них різні. Як показало дослідження кадрового порталу grc.ua, щомісяця не вистачає грошей до зарплати 38% жінок та […]
Український бізнес адаптувався до діяльності в умовах війни. Кількість підприємств, що продовжують працювати, поступово збільшується. Експертно-аналітичний центр кадрового порталу grc.ua слідкує за динамікою поновлення діяльності українських компаній, поведінкою роботодавців та змінами на ринку праці. Так, згідно даних досліджень центру, у березні лише 40,2% компаній зберегли комерційну діяльність, а 8,8% працювали частково. Через два місяці більше […]
Початок бізнес-сезону показав стримано оптимістичну ситуацію із зарплатами. Дві третини професійних сфер або утримали зарплати на попередньому рівні, або підвищили оклади у відкритих вакансіях. Проте є й негативні явища. Високооплачуваним спеціалістам, представникам вищого менеджменту та консалтингу, у вересні стали пропонувати на 40,6% та на 50,6% відповідно менші оклади, порівнюючи з серпнем. Найбільш затребувані працівники галузі […]
Українські пошукачі наразі стикаються з традиційними для кризи на ринку праці явищами — дефіцит вакансій, висока конкуренція, завищені вимоги роботодавців до кандидатів, зниження зарплат та збільшення строків пошуку роботи. У деяких професійних сферах кількість вакансій залишається критично низькою від початку війни. З найбільшими проблемами працевлаштування через дефіцит пропозицій роботи стикаються державні службовці, юристи, науковці та […]
Не зважаючи на початок, так званого, бізнес-сезону та очікуваного пожвавлення ринку праці, у більшості регіонів України у вересні з’являлося мало вакансій з високими зарплатами. Відтак, у половині областей цього місяця відбулася негативна динаміка середньої заробітної плати у відкритих вакансіях. Як показав аналіз бази вакансій кадрового порталу grc.ua, найбільше падіння середньої зарплати відбулося у Миколаївській, Львівській […]
Настрої українських працівників через воєнну кризу ринку праці вкрай негативні — більше 40% втратили роботу, ще 22,5% працюють, але отримують неповну заробітну плату. Кожен четвертий працюючий співробітник побоюється, що може потрапити під скорочення найближчим часом. Незадоволеність рівнем зарплати, нестабільним становищем компанії або втрата роботи стали причинами підвищення активності пошукачів у намаганнях знайти нову роботу. Згідно […]
Повномасштабна війна негативно позначилася на ринку праці більшості регіонів України, проте на Заході країни ситуація з активністю роботодавців навіть покращилася. Річ у тім, що сюди переїхала велика кількість компаній. Та й багато фахівців у пошуках порівняно безпечного місця обрали саме цю частину нашої держави. До війни жителі західних населених пунктів скаржилися на нестачу вакансій. Часто […]
Негативні наслідки кризи на ринку праці під час війни відчула на собі переважна більшість українців. Зупинка роботи підприємств внаслідок воєнної агресії рф, внутрішня та зовнішня релокація громадян та загальний стан економіки призвели до призупинення трудових відносин з персоналом, скорочень посад та зниження заробітних плат. Через півроку війни більшість з тих компаній, які мали змогу поновити […]
27-28 березня 2025 року в Києві, у ВЦ «АККО Інтернешнл» (Синій зал), відбудеться профільна конференція HoReCaMaster Hub – спеціальна подія...
Організатори FinAwards 2025 оголосили список членів журі, які оцінюватимуть найкращі кейси у фінансовій сфері. Серед них — Олексій Мамонтов, партнер...
В Україні, як і в усьому світі, штучний інтелект (AI) дедалі активніше впроваджується брендами у сфері реклами та маркетингу. Ця...
Чому варто слухати? Натхнення: Історії успіху відомих українських лідерок Поради: Практичний досвід та лайфхаки для кар’єрного зростання Нетворкінг: Можливість знайти...
Українські підприємці, менеджери та держслужбовці щодня приймають сотні рішень, від яких залежить успіх компаній, стартапів та державних проєктів. [caption id="attachment_53754"...
Wafe Uplift – це грантова програма для стартапів і малого й середнього бізнесу, які хочуть масштабуватись і потребують підтримки. Її...
Мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес та мережа мультимаркетів «Аврора» оголосили про старт прийому заявок на освітньо-грантову програму «Траєкторія 2», щоб...
Креативна директорка агенції Drama Queen Аня Гончарова створила авторський курс з креативу рекламних роликів в рамках власного освітнього проєкту –...
Головна мета Stream Awards 2024: Ukrainian edition — підтримати розвиток української стримінгової культури, популяризувати українськомовний контент і привернути увагу до...
Чотири рекламні фестивалі креативності України (Ukrainian Creative Awards/UCA) – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best...
В Україні стартувала Всеукраїнська енергетична кампанія взаємної допомоги під гаслом «Турбуйся та модернізуйся — пройдемо зиму разом!». Мета кампанії —...
Вже 20 грудня відбудеться Netpeak Group Pulse – гібридний захід для ком’юніті, що здатне діяти та досягати. Надихаючі промови, інтерактивні...
Агенція Svitlo, за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», запускає новий етап безкоштовного проєкту «Світло можливостей 3.0». Мета ініціативи —...
У Києві, в виставковому центрі «АККО Інтернешнл» (вул. Берестейська, 40-Б), зберуться лідери ринку, експерти, ТОП-менеджери та професіонали з усіх галузей...
28-29 листопада в Києві відбудеться щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції та її партнерів DistributionMaster-2024: Нова реальність –...
Оренда знімального павільйону надає низку значних переваг, які можуть істотно підвищити якість і професіоналізм вашого контенту. [caption id="attachment_53940" align="aligncenter" width="1200"]...
Громадська Організація «Не Самі» спільно з креативною агенцією Bickerstaff.092 анонсували проєкт «Дружні Двері», щоб допомогти українцям, які втратили свої домівки...
Wafe Uplift – це грантова програма для стартапів і малого й середнього бізнесу, які хочуть масштабуватись і потребують підтримки. Її...
VIVID оновлює свою візуальну айдентику, відображаючи новий напрямок розвитку та інноваційний підхід. Новий стиль підкреслює фундаментальність агенції та її здатність...
Продажі послуг на холодному ринку починаються з портфоліо. Можна заплатити за рекламу великі гроші, найняти топовий персонал, але якщо компанія...
Бізнес — це не лише прибутки, а й витрати, серед яких чимало обов’язкових. Якщо підприємець не плануватиме свою роботу, то...
Починати рік із пошуку роботи — традиція на ринку праці. Тож 2025 рік активізував кандидатів — вони надіслали рекордну кількість...
Впродовж 2024 року компанія Алло працювала над оновленням позиціонування на ринку, комунікаційної платформи та бренда в цілому. Результатом стало нове...
Ефективність реклами залежить не лише від налаштувань таргетингу, а й від комплексного аналізу каналів трафіку, креативів і поведінки користувачів. Один...
Село десь на Житомирщині. Літній чоловік заходить у крамничку. — Сметана є? — Так. — Наливай (дає продавчині баночку). — Ось (налила, зважила). — Кіко?...
У серпні 2024 року ми опублікували статтю з прогнозом обсягу ринку маркетингових сервісів на поточний рік. Нагадаємо, що прогнози та...
Ефективний менеджер з продажу — це не тільки людина, яка вміє добре переконувати, а й ключовий гравець, що забезпечує досягнення...
Чому інвестори готові платити $5 тисяч за квадратний метр у Буковелі? Як вони обирають, куди краще вкладати гроші: в котеджі...
Кожного дня з'являються нові блокчейн-проєкти, але лише одиниці стають успішними. Чому? Тому що недостатньо просто мати ідею — потрібно знати,...
Чи підхожий нині час для пошуку роботи та кандидатів? У новій аналітиці Work.ua зʼясовуємо, де на ринку праці зросли зарплати...
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email