До групи компаній Admitad входять партнерська мережа, маркетплейс для рекламодавців, корпоративна стартап-студія Admitad Projects, сервіс GetUniq і Кешбек-провайдер LetyShops. Також ми розробляємо сервіси для зростання продажів і заробітку в інтернеті, такі як Admitad Cashback, ConvertSearch, ConvertLink, ConvertSocial і Admitad Vendor Network.
Вам може здатися, що в мережі стало дуже багато блогерів, які постійно намагаються нам щось “порадити”. Це не просто суб’єктивне враження. Індустрія лайків, підписок, репостів, реклами, дійсно, зростає. Особливо, під час карантину, коли люди серфлять в мережі і трафік соцмереж зріс у кілька разів. Тепер інфлюенсери – це великий бізнес, потрапити в який мріє чи […]
Світ переживає непрості часи. Бізнес у скруті, через що тисячі людей потрапили під скорочення. Але не варто занепадати духом, варто адаптуватися і знайти нові шляхи заробітку. Все частіше власники нових медіа: блогів, ютуб-каналів і месенджерів монетизують свої онлайн-майданчики за допомогою роботи з партнерськими мережами (CPA): завдяки різноманітності доступних рекламодавців і товарів, зниженню бюрократичних перепон (один […]
Українське новинне видання Obozrevatel запустило окрему сторінку, на якій розміщує промокоди зі знижками на товари та послуги популярних інтернет-магазинів і сервісів. Це вже не перший випадок, коли новинне видання публікує вітрину з промокодами. Раніше таку представив ресурс НВ. Нині на сайті близько 1000 промокодів із 159 магазинів. Серед товарів, на які можна отримати знижку, – […]
Affiliate-канал вже давно став невід’ємним джерелом трафіку інтернет-магазинів. Зокрема, для компаній в ніші електроніки ефективність СРА-каналу безпосередньо впливає на успіх рекламних кампаній в мережі. Компанія Admitad – лідер на ринку digital і affiliate-маркетингу – з’ясувала, які чинники впливають на успіх СРА-кампаній. Тетяна Щербак, digital-менеджер «Фокстрот», розповіла про досвід роботи з affiliate-мережею (партнерська мережа) і про […]
Компанія Admitad – найбільша партнерська мережа – поділилася результатами аналітичного дослідження ринку affiliate-маркетингу в банківському секторі. В основу аналітики лягли дані, зібрані платформою Admitad з січня 2017 по серпень 2018 року. За даними Admitad, за останні два роки кількість банків, які підключилися до платформи, збільшилася майже втричі. Якщо в 2016 році СРА-канал для просування своїх […]