Чи знаєте ви, що 86% покупців регулярно переключаються між двома і більше каналами? Вони не просто «переходять» з одного магазину до іншого, вони переключаються по декількох каналах під час покупок, від настільних комп’ютерів до смартфонів і планшетів, від сайтів електронної комерції до мобільних додатків. Ось чому 87% роздрібних продавців вважають, що омніканальна маркетингова стратегія пріоритетна […]
Захистити свій будинок і гараж від непроханих злодіїв хоче кожна людина. І для того, щоб можна було з легкістю покладатися на захист власної території слід поставити надійні двері та, обов’язково, ворота. Сьогодні вибір воріт дуже великий, є різні механізми і матеріали з яких їх виробляють. Якщо Ви цікавитеся темою воріт і їх комплектуючих, то https://sellmax.com.ua/ буде хорошим […]
Засновник компанії Heineken Герард Хайнекен багато в чому нагадує Стіва Джобса XIX століття. «Те, що здається неможливим сьогодні, стане звичайною практикою через пару років»,— говорив знаменитий бровар, чий бізнес змінив не тільки пивний ринок, але і Амстердам. Пиво джентльменів замість пива робочих Герарду Хайнекену виповнилося 22, коли він купив в Амстердамі стару броварню De Hooiberg […]
Одне з найбільших поколінь в історії ось-ось перейде в роки розквіту. Міленіали готові змінити економіку, їх унікальний досвід змінить способи покупки і продажу, змушуючи компанії задуматися про те, як вони ведуть бізнес, на десятиліття вперед. Володіючи правильними знаннями, ви можете налаштувати свої маркетингові стратегії так, щоб привернути увагу всіх чотирьох поколінь споживачів (Бебі-бумери, покоління X, […]
Світ навколо стрімко змінюється і, щоб лідирувати, потрібно бути в авангарді новітніх цифрових розробок. Провідне місце в нових технологіях зайняв штучний інтелект, що призводить до створення безлюдних виробництв, до цифрових двійників. Тому і фактор дешевої робочої сили втрачає свою актуальність. Використовуючи цей тренд, США, Німеччина та інші розвинені країни повертають свої виробництва з Китаю і […]
Іноді клієнти можуть здаватися абсолютно непередбачуваними. Вони проводять тижні, досліджуючи ваші продукти, взаємодіючи з вашим контентом і заповнюючи свою корзину товарами. Все це наближає їх до здійснення покупки, а потім вони просто відмовляються від неї і не оформлюють замовлення. Або клієнти підписуються на ваші електронні листи, переходять на сторінки ваших продуктів, дізнаються більше про ваші […]
Digital – унікальне середовище, де працювати на користь бренду може кожен рекламний долар. І навіть незначна сума, інвестована в правильний маркетинговий інструмент, може принести бажане зростання продажів. Але вірно і зворотне – тут легко витратити величезні бюджети на промо-кампанії, але так і не побачити позитивних змін. Ми зібрали топ-5 помилок компаній, які вони здійснювали до […]
Одні свята залишаються просто рядками в календарі, а на інші руки так і тягнуться витратити гроші. І навіть не на Новий рік або 8 березня – а в такі дні, про які ще 10-20 років тому ніхто толком не чув. Єлизавета Омельченко з Ringostat зібрала історії про те, як маркетологи придумували нові свята або вдихнули […]
Сьогодні все більш популярними стають дерев’яні будинки з бруса. Це екологічно чисті житлові споруди, що зводяться з природних матеріалів. Профільований брус, який можна купити від виробника в компанії «УкрЕкоЛіс», наділяє споруди кантрі-естетикою, високими теплоізоляційними властивостями, надійністю і довговічністю. Завдяки цьому матеріал все ще залишається найбільш затребуваним в сфері малоповерхового будівництва. Популярність бруса обумовлюється рядом незаперечних […]
Онлайн-сервіс виклику авто Uklon представив “Стартапку” — свою першу реферальную програму, що стане платформою для заробітку на кастомізованих промокодах в самому додатку. В чому суть? Тепер райдери Uklon можуть придумувати і генерувати власний invite-промокод, який назавжди буде закріплений за їх акаунтом. Наприклад, CRAZYbaby373, batya1991, theverybestmax і тд. Нові користувачі, які реєструються за таким кастомним промокодом […]
Будь-яка трата грошей – це втрата з точки зору клієнта. А кому хочеться віддавати свої кровні? Саме тому 97% споживачів не готові придбати товар з першого відвідування сайту. Дослідження маркетингового агентства The Marketing Blender показало, що середня кількість контактів для успішного продажу – від 3-х до 5-ти. 63% опитаних заявили, що їм потрібно почути пропозицію компанії […]
Кожен з нас хоча б раз у житті спілкувався з менеджером, який пропонує купити якийсь продукт або послугу. Але чи можемо ми бути на 100% впевненими, що говорили саме з людиною, а не з голосовим ботом? За статистикою, за останні 12 місяців з роботами хоча б один раз взаємодіяло 60% населення планети. В Україні ця […]
Роками компанії, партнерські мережі та трекінгові сервіси покладалися на файли cookie, ID користувача, IP-адреси і пошту для відстеження замовлень. Але разом з посиленням контролю за обігом персональних даних змінився і міжнародний ринок маркетингу. Чи позначиться недавно представлена iOS 15 на онлайн-продажах? Експерти Admitad Affiliate вивчили нові функції Apple і розповіли про те, як можна працювати […]
Виділення нішевого ринку і позиціонування себе як бренда, орієнтованого на конкретну аудиторію, не тільки зміцнює ваш авторитет серед конкурентів, але і призведе до більш цілеспрямованого бізнесу. Існує безліч прибуткових ніш, які ви можете освоїти, з можливістю зайняти ще більш вузьку нішу. Ключовим моментом є визначення ринкової ніші, яку ви можете освоїти, і яка має життєздатну […]
Років 30 тому діти хотіли стати льотчиками або космонавтами, але вдавалося це одиницям. Зараз полетіти в космос, і розносити в тріски ворожі станції може кожен, звичайно, у віртуальній реальності. Боротьба з digitall залежністю остаточно програна, смартфон є у кожного першого, грають майже всі. Якщо гейміфікації не можна запобігти, то чому б її не звернути в позитивне […]
Корейська косметика з’явилася на нашому ринку відносно недавно і ще не втратила новизни як продукт і як ідея. Тому вона цікава для користувачів косметики, і для вкладення коштів виглядає цілком привабливо. Якість і вартість продукції додатково сприяють тому, щоб відвідати інтернет-магазин корейської косметики, ознайомитися з асортиментом і особливостями, а також задуматися про відкриття своєї справи. […]
Telegram-канал можна назвати успішним, якщо він приносить дохід. А дохід залежить від того, скільки людей підписано на канал і наскільки вони активні – чим активніше, тим дорожче реклама і тим більше бажаючих розмістити рекламу на каналі. Тому аудиторія – найцінніший актив Telegram. Але скільки часу знадобиться на те, щоб на канал підписалися перші 1000 осіб? А […]
Молодому проєкту нелегко генерувати продажі і активне ком’юніті на конкурентному ринку. А що, якщо при цьому ще й не можна розголошувати най “смачні” подробиці – і навіть саму назву компанії? Про те, як швидко просунути проєкт з нуля, розповідає Олександр Карелін, CMO BDC Consulting. Проєкт, який не можна називати Дано: проєкт з великим потенціалом, класною […]
Часто доводиться чути: «Треба було продати все, і купити нерухомість у 2005», або: «Якби я знав, то в 2013-му купив 5400 біткоїнів і зараз жив би в Монте-Карло», або: «Потрібно було 5 років тому вчитися на програміста». У цих фразах йдеться про те, що знати або вгадати тренд – означає забезпечити собі світле майбутнє. Всі, хто […]
Люди живуть в умовах воістину глобальної технологічної революції, завдяки досягненням в області обчислювальної потужності і додатків машинного навчання. В даний час багато компаній схильні впроваджувати передові рішення машинного навчання поряд з індивідуальними рішеннями штучного інтелекту, щоб залишатися на конкурентному ринку. Аналітика необхідна для поліпшення результатів, щоб ви могли підвищити ефективність свого бізнесу. З машинним навчанням […]
“Моя Пташечка” — це дванадцяти серійна історія про класного звукорежисера і такого собі стендап-коміка Любчика, та його мудру дружину Дарину — редакторку модного журналу. Про їхній переїзд на нову квартиру, про колишнього, бандитів, таксиста, про дивні, інколи і страшні повороти життя. А ще про про стендап. І про кохання теж. “Ми довго думали, як оригінально […]
«Ми — піцерія, яка використовує технології, або технологічна компанія, що доставляє піцу? Ймовірно, і те, і інше», — говорить директор з цифрових технологій Domino’s Pizza Денніс Мелоні. За 61 рік існування найбільша в світі мережа піцерій кілька разів була на межі закриття. Але в останнє десятиліття компанія вирвалася в лідери ринку завдяки цифровим інноваціям і […]
Давно в минулому часи, коли особистий аккаунт або сторінку компанії в соцмережах можна було легко розкрутити практично безкоштовно – зараз при просуванні бізнесу неможливо обійтися без фінансових вкладень. Фахівці діджитал-агентства Ланет CLICK розповідають про основи роботи з рекламою в соціальних мережах. Які види реклами в соціальних мережах найбільш ефективні Реклама в соціальних мережах буває трьох […]
Скрипти продажів міцно увійшли в життя майже кожного продавця. Ставлення до них зазвичай двояке: одні кажуть, що сценарії – кращий спосіб максимально швидкого збільшення прибутку, інші вважають, що використання сценаріїв продажів може зруйнувати ваш бізнес. Що таке сценарій продажів і чому його слід використовувати з обережністю? Давайте розберемося із визначенням цього терміна і розглянемо його […]
Є така цитата: “Продавець – це людина, яка робить людей щасливими”. В цьому суть цієї професії, її первісне покликання. Продавець – це тонкий психолог, друг, помічник, людина, яка вміє грамотно вибудовувати взаємини навіть з найскладнішими і закритими людьми. Я б сказала, що в цьому і полягає майстерність продавця – в умінні вибудувати хороші людські відносини […]
Після 2019-2020 світ вже не стане колишнім. Звичайно, все це трагічно і сумно, але є і прогресивні моменти. Домашня відсидка, нервозність, загострення пристрастей і паніка привели до того, що у кожного третього тепер під шкірою чіп 5G (щеплення), вдома річний запас туалетного паперу, алергія на гречку і впевненість у завтрашньому дні. Разом з тим, минулі півтора […]
Чим гарний ситуативний маркетинг для бізнесу? Буквально всім! Адже якщо у компанії вийде вдало вбудуватися в новинний привід, це завжди гарантує увагу аудиторії, репости контенту в соціальних мережах і якийсь інформаційний підйом. А, при вдалому збігу обставин, увагу журналістів і безкоштовні публікації в медіа. Крім того, ситуативний маркетинг (і ньюсджекінг, як основний його метод) – відмінна […]
Оскільки споживачі більше піклуються про навколишнє середовище, ніж будь-коли раніше, бренди змушені нарощувати свої зусилля по екологічному маркетингу. Громадськість покладає великі надії на те, що бренди беруть на себе відповідальність за свій вплив на навколишнє середовище. Дослідження, проведене Unilever, показує, що тепер третину споживачів воліють купувати товари у брендів, які, на їхню думку, приносять користь […]
Типи контенту, який люди споживають, і способи, якими маркетологи можуть залучити нову аудиторію, продовжують розвиватися. Нові платформи, такі як TikTok, і доповнення, такі як історії LinkedIn, тепер стали головними трендами. Діджитал став вищим лідером в світі маркетингу. Зараз на нього припадає близько 80% всіх бюджетів маркетингових каналів. Очікується, що в 2021 році це число тільки […]
Artificial Intelligence, AI, штучний інтелект, ШІ — це складний термін, який має в собі багато понять з області високих технологій. Словосполучення «штучний інтелект» в рівній мірі активно використовується в науці і популярній культурі. Завдяки цьому кожна сучасна людина його чула, але мало хто може виразно пояснити, що воно означає. Ще менш зрозуміло, як користуватися цими ультрасучасними технологіями. Давайте […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email