Чим гарний ситуативний маркетинг для бізнесу? Буквально всім! Адже якщо у компанії вийде вдало вбудуватися в новинний привід, це завжди гарантує увагу аудиторії, репости контенту в соціальних мережах і якийсь інформаційний підйом. А, при вдалому збігу обставин, увагу журналістів і безкоштовні публікації в медіа. Крім того, ситуативний маркетинг (і ньюсджекінг, як основний його метод) – відмінна […]
Оскільки споживачі більше піклуються про навколишнє середовище, ніж будь-коли раніше, бренди змушені нарощувати свої зусилля по екологічному маркетингу. Громадськість покладає великі надії на те, що бренди беруть на себе відповідальність за свій вплив на навколишнє середовище. Дослідження, проведене Unilever, показує, що тепер третину споживачів воліють купувати товари у брендів, які, на їхню думку, приносять користь […]
Типи контенту, який люди споживають, і способи, якими маркетологи можуть залучити нову аудиторію, продовжують розвиватися. Нові платформи, такі як TikTok, і доповнення, такі як історії LinkedIn, тепер стали головними трендами. Діджитал став вищим лідером в світі маркетингу. Зараз на нього припадає близько 80% всіх бюджетів маркетингових каналів. Очікується, що в 2021 році це число тільки […]
Artificial Intelligence, AI, штучний інтелект, ШІ — це складний термін, який має в собі багато понять з області високих технологій. Словосполучення «штучний інтелект» в рівній мірі активно використовується в науці і популярній культурі. Завдяки цьому кожна сучасна людина його чула, але мало хто може виразно пояснити, що воно означає. Ще менш зрозуміло, як користуватися цими ультрасучасними технологіями. Давайте […]
Продаж товарів, на які практично немає попиту, може зробити неприбутковим будь-який онлайн-бізнес. Тому при проведенні мозкового штурму бізнес-ідей важливо знати, які популярні продукти продавати в інтернеті в 2021 році. В останні роки стала жорсткішою конкуренція в сфері електронної комерції. Цим продиктована необхідність не тільки швидко визначати можливі тенденції в товарах для вашого бренду, а й […]
На ТОП-7 категорій за кількістю замовлень припадає 81,9% від загальної кількості рекламних постів в телеграм-каналах. Серед найпопулярніших категорій – «ЗМІ», «Мотивація та саморозвиток» і Музика. А на ТОП-7 категорій по обороту реклами припадає 91% від загальної вартості рекламних постів. В кінці липня 2021 біржа реклами в Telegram Telega.com.ua завершила дослідження «Ринок реклами в українських Telegram-каналах» […]
Експерти LOOQME з’ясували скільки уваги приділили вакцинації українські медіа та соцмережі. В рамках дослідження було зібрано згадки про вакцинацію та вакцини за півроку та розподілено їх у % за різними типами медіа, розроблено карту тональності згадувань у соцмережах за регіонами. Ділимося отриманими результатами. 1. Про вакцинацію в медіа згадували приблизно в півтора рази більше ніж […]
Айдентика українського deep-tech стартапу ZibraAI завоювала премію Best of the best і стала кращою в категорії Brand Design & Identity на одному із найавторитетніших конкурсів промислового і комунікаційного дизайну у світі Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021. Журі у складі 24 експертів оцінювали креативні роботи від агентств, компаній і дизайнерів з більше ніж […]
Штучний інтелект (ШІ) або Artificial intelligence (AI) в англійському варіанті сьогодні є модним словом в бізнесі, як і цифровий маркетинг десять років тому. Він захоплює діловий світ штурмом. Завдяки його здатності автоматизувати рутинні завдання і підвищувати ефективність, кожна увага, яку приділяють йому, заслужена. Технології змінюють життя людей і, таким чином, змінюють всі методи ведення бізнесу […]
Світ Ecommerce стає все більш конкурентним. Щоб вивести свій бізнес на новий рівень, необхідно постійно відстежувати нові тенденції. У минулому році спостерігалося значне зростання електронної комерції. За даними Statista, виручка від роздрібної торгівлі через Інтернет до 2022 року, за прогнозами, досягне 6,54 трильйона доларів. Покупки в Інтернеті є одним з найпопулярніших видів онлайн-діяльності у всьому […]
Усі ми пам’ятаємо нестерпне відчуття болю, коли доставка довгоочікуваного замовлення запізнюється. Цього року АЛЛО вирішили покласти цьому відчуттю край, тож відтепер за кожне запізнення доставки товару в магазин АЛЛО ви отримаєте АЛЛО Гроші — і це справді унікальна фішка! Однак не розраховуйте, що це постійно траплятиметься, адже доставка АЛЛО вирізняється своєю пунктуальністю. І саме про […]
Один вчений сказав: «Ми живемо на вузькій прибережній смузі між хаосом і невідомістю», і потрібно визнати, що він мав рацію. Немає ніякої гарантії того, що наші надії і старання будуть мати хоч якесь значення через рік, годину або хвилину. Все може впасти прямо зараз. Це відноситься до політики, сфери здоров’я, особистого життя і, звичайно, бізнесу. […]
Штучний інтелект тихою сапою пробрався в життя та побут сучасного світу. І вже займає в ньому вагоме місце. Мало хто усвідомлює, коли він встиг перетворитися на буденне явище. Зараз роль штучного інтелекту в бізнесі – величезна. Штучний інтелект (artificial intelligence) аналізує бази даних, пропонує споживачам рекламу, відстежує продажі та прогнозує майбутнє. Зростає також роль машинного […]
Платіжна платформа Payoneer провела дослідження у п’яти великих містах України та поділилась даними про те, де українці заробляють найбільше на міжнародних ринках. Найвищий середній дохід від e-commerce у столичних онлайн-продавців — $4 920 на місяць. Харків — лідер в ІТ й онлайн-освіті, Львів — у креативних сферах, Одеса — в оренді туристичного житла, фрилансі та […]
«Креативність – це просто створення зв’язків між речами. Коли творчих людей запитують, як вони щось зробили, вони відчувають себе трохи винуватими, тому що вони не зробили нічого насправді, а просто помітили. Це стає їм зрозуміло з часом. Вони змогли зв’язати різні шматочки свого досвіду і синтезувати щось нове. Це відбувається тому, що вони пережили і […]
Procter & Gamble — один з найбільших рекламодавців в світі. У 2020 році Міжнародний фестиваль «Каннські леви» удостоїв компанію особливого титулу: бренд-маркетолог десятиліття. Завойовуючи нові ринки, бренд не боїться бути смішним, боротися зі стереотипами і говорити на табуйовані теми. П’ять сильних прикладів розглянемо в статті. Gillette: яка бритва потрібна індійським чоловікам У 2007 році в […]
Бездоганних брендів не буває і негативні відгуки в соціальних мережах тому підтвердження. При всьому бажанні, позбутися від них ніяк не вийде, а ось правильно з ними працювати і навчитися повертати їх на свою користь – цілком реально. Про те, як легко і швидко нівелювати їдкі зауваження, розповість провідний менеджер з продажів Teletype, Олександр Корнєєв. Чому […]
Анімаційний фільм під назвою «Маджд і бібліотекар», створений Serviceplan для кредитного бюро Al Etihad Credit Bureau (AECB), метафорично обігрує звернення в банк за кредитом, як запозичення книги в бібліотеці. Фільм був створений для підвищення обізнаності про бренд в інтернет і тонко передає ступінь відповідальності за взяття в борг. «Маджд і бібліотекар» розповідає історію про хлопчика, […]
Коли користувач шукає якусь інформацію в мережі, він не замислюється про якісь технічні особливості, а просто хоче отримати відповідь на сформульований запит. Насправді, сайт – це непросто якась віртуальна сторінка, а цілий комплекс алгоритмів і заходів, що вимагають місця для зберігання текстів, фото, відео та складових контенту. Всі дані сайту зберігаються на сервері, який орендується […]
Якщо б вам запропонували обрати між бургером з м’ясною котлетою чи соєвою, якій б ви віддали перевагу? А якщо б перед вами поклали два ідентичних на вигляд бургери, один з яких був би розрекламований як більш «екологічний» і «корисний» для організму? Вірогідно, що у другому випадку ви з більшою зацікавленістю потягнулися б до «новинки»… У […]
Лінкбілдінг — це метод просування сайту, спрямований на збільшення кількості зовнішніх посилань. Якщо на ресурс ведуть посилання з інших джерел (беклінки), це є ознакою його популярності і авторитетності. Пошукові системи враховують зворотні посилання, як фактор ранжування за запитами користувачів. У цій статті ми розберемо інструменти, за допомогою яких можна отримати корисну інформацію про беклінки сайту […]
Україна має значний потенціал розвитку ІТ сфери, що у купі зі зростанням кількості професійних кадрів, дає надію на велике технологічне майбутнє. Проте не варто забувати про реалії українського ІТ сектору і ті пересічні проблеми з якими він вимушено стикається кожного дня. Напевно, одним з перших негативних чинників України як світового ІТ хабу, називають турбулентність економічного […]
«Офіційна заява: з вересня TikTok обов’язковий майже для всіх мас-маркет брендів», ‒ саме так написав на своїй сторінці у Facebook CEО і керуючий партнер NGN.agency Володимир Галіка. Ми дуже обачно ставимося до нових платформ, і перш ніж вводити щось у загальну практику для клієнтів, детально вивчаємо тренди й робимо глибокий аналіз. Для деяких компаній, яким […]
Салат не зів’яне допоки вуса не відростуть! Не вірите? Тоді дивіться новий, сповнений живильної прохолоди, ролик від агенції Serviceplan Ukraine у якому овочі насолоджуються свіжістю, а щаслива і здорова родина смакує свіжими продуктами в 4 рази довше завдяки системі активного зволоження ActiveHumidity в холодильнику Bosch. «Бренд Bosch, зазвичай, асоціюється з якістю і технологічністю. Це серйозний […]
Слухати історії чужих факапів завжди приємніше, ніж розповідати про свої. Але герої FuckUp Night by EASE безстрашні – адже вони без проблем діляться досвідом своїх провалів. У розпал літа «Європейська асоціація програмної інженерії» EASE організувала вже третю факап-вечірку, на якій топові бізнесмени ділилися досвідом своїх невдач. – Стільки цінної інформації, яка допоможе заощадити дорогоцінний час, […]
Амбасадор в маркетингу – це не суміш кави, хоча маркетингу без цього напою, напевно, не буває. Слово «амбасадор» перекладається з французької як «посол» або «посланець» і з’явилося в дипломатії. Відносно недавно цей термін перейшов в бізнес і вказує на представника будь-якого бренду. Найчастіше таким послом стає зірка, спортсмен, музикант або блогер. Тобто амбасадор – це […]
Один із найбільших ритейлерів країни об’єднав 55 брендів для масштабної промокампанії. Спека, море позитиву та VERKA SERDUCHKA в образі Термінатора — так стартує найдрайвовіша промокампанія літа в мережі «АТБ». Для великої колаборації мережа об’єднала 55 різних брендів від 13 компаній-виробників. Партнерами акції стали PepsiCo Ukraine, P&G Ukraine, VISA, Nestle Ukraine, Ferrero Ukraine, Olis, МАУ-Ukraine, Malbi […]
Реклама в інстаграм у блогерів дозволяє бізнесу підвищити охоплення і впізнаваність бренду, збільшити довіру до компанії, створити попит, наростити кількість продажів. Але найчастіше вартість реклами у популярних блогерів досить висока. Крім того, аудиторія топ-блогера може бути занадто неоднорідною. А часом аккаунт надмірно насичений рекламою, і розміщення залишається без уваги. Однак всі ці нюанси можна вирішити […]
Ми склали список маркетингових термінів, які, на нашу думку, повинен знати будь-який маркетолог на порозі 2021 року. Можливо, ви вже знайомі з деякими або навіть більшістю з цих термінів, оскільки багато з них не нові. Однак це не означає, що вони менш актуальні. Цифровий маркетинг Цифровий маркетинг – це будь-яка форма спілкування, спрямована на те, […]
Міністерство цифрової трансформації обговорює з бізнесом модель змін в ІТ-освіті. Про які пропозиції йдеться і як вони можуть змінити ситуацію з перегрітістю ринку праці в ІТ-сфері – давайте подивимося ближче. У чому, власне, проблема? ІТ-бізнес в Україні динамічний, але зростання його на 20% генерує аналогічне зростання попиту на кадри. А пропозиція випускників в ІТ-секторі значно […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email