Поки наші воїни докладають зусиль для перемоги над окупантами, українські паралімпійці билися на своєму фронті. Щойно завершилися Зимові Паралімпійські ігри 2022 і наша паралімпійська збірна лише зміцнила впевненість усього світу у силі української нації. Спортсмени посіли друге місце за кількістю золота і здобутих медалей загалом. На початку року Київська школа економіки, UKAID та Дія.Бізнес запустили […]
Мужня боротьба українського народу щомиті наближає нас до справедливої перемоги — та крім радості свободи це будуть і сльози батьків, і пошуки зниклих безвісти, і вшанування загиблих героїв. Тому, чим скоріше завершиться ця війна, тим більше неоціненних життів вдасться зберегти. Але російська армія порушує усі закони та конвенції, правила людяності та моралі, намагаючись знищити усе […]
Повномасштабне вторгнення Росії в Україну триває, і, разом з танками, літаками та військовими, у нашу державу заходить іще один ворог — дезінформація. У 2022 році контроль інформаційного поля — нове, повномасштабне поле бою. І Російська Федерація, блокуючи незалежні ЗМІ та будь-які спроби висловити позицію щодо недопустимості війни, показує, що вона це прекрасно розуміє. Тому, поки […]
Український фотограф Данило Привіт, більш відомий як Midnight Gallery, створив акцію на підтримку української армії. 23 лютого на Майдані Незалежності всі охочі могли отримати свій портрет та передати донат фонду “Повернись живим”. “Сьогодні кожен українець знайшов свою зброю. Моя – це фотографія, так я вирішив інформувати людей.” Через 8 годин після акції росія почала повномасштабну […]
Наша країна у стані війни. У медійному просторі зараз дуже багато інформації, однак завдання ІТ-платформи LIGA360 і компанії LIGA ZAKON у цілому – надавати сьогодні важливу інформацію для бізнесу задля його збереження. З метою оперативного отримання інформації LIGA ZAKON запускає спеціальний довідково-аналітичний проєкт «Бізнес під час війни» (https://biz.ligazakon.net/aktualno/11677_bznes-pd-chas-vyni-dopovnyutsya). Щоденно спеціалісти й аналітики надаватимуть рекомендації, роз’яснення, […]
Українська IT-спільнота об’єднала зусилля та створила безкоштовний Телеграм-бот — saveua_bot. Бот координує волонтерську допомогу на території України. Розробники бота — команда спеціалістів із провідних продуктових і сервісних ІТ-компаній України та світу. Бот доступний за посиланням — https://t.me/saveua_bot Як працює Телеграм-бот SaveUA? Завдяки боту можна самостійно запропонувати та/або отримати волонтерську допомогу у своїй області: система зв’язує між собою […]
Париж, Берлін, Мадрид, Рим, Прага, Гельсінкі, Тбілісі, Тель-Авів, Нью-Йорк та інші міста світу. Міжнародна коаліція на захист України та миру продовжує посилюватися. Люди виходять на центральні вулиці із плакатами та жовто-блакитними прапорами на підтримку нашої країни. Таким чином, РФ оголосила війну не лише Україні, а й усьому світові. Сотні жертв серед цивільного населення, людські втрати […]
Як повідомила преслужба девелоперської компанії Concept Group, вся наявна будівельна техніка направлена на укріплення Лівого берега Києва. “Екскаватори, “Камази” та інша техніка працюють над створенням укріплень доріг, мостів, будівель органів влади Дарницького району Києва”, – йдеться у повідомленні групи компаній. Також Concept Group забезпечує харчами, паливно-мастильними матеріалами підрозділ тероборони Дарницького району міста Києва. Співробітники компанії […]
Українська публічна криптоплатформа KUNA відключила торгові пари в рублях, закрила можливість введення/виведення рубля та створила криптовалютний фонд для благодійних організацій в Україні. Блокування рахунків в рублях далось KUNA важко, адже постраждали побратими, які вийшли на вулицю з антивоєнним протестом. Але війна вимагає радикальних дій, викинути рубль з крипторинку – значить послабити оккупанта. З криптовалютного фонду […]
Netflix – найбільший у світі сервіс потокового відео за підпискою. Відомо, що компанія починала як простий сервіс прокату DVD вдома. Наприкінці 2021 року цей гігант зріс на 26 мільйонів нових користувачів, збільшивши свою абонентську базу до 222 мільйонів передплатників. Рекордне зростання було пов’язане з тим, що мільйони людей були змушені сидіти вдома через карантинні обмеження, […]
Незважаючи на те, що на ринку на сьогоднішній день представлено безліч різноманітних ігор, зайняти свою нішу можуть небагато. І справа тут не лише в оригінальній ідеї та концепції. Існує безліч прикладів, коли добре адаптований клон ставав популярнішим за оригінал, як і випадків, коли цікава задумка розбивається через погану реалізацію. Технології, що розвиваються, вимагають ретельного підходу до […]
Великий екран – великі можливості. Ще краще, коли цей екран знаходиться у самому серці столиці України. А підкорює це серце хокей. З моменту появи на фасаді ТРЦ Гулівер найбільшого медіаекрану в Європі рекламодавці зуміли сповна використати всі можливості яскравого екрану, перетворивши Спортивну площу на Таймс-Сквер у Нью-Йорку. Нещодавно на фасаді Гулівера з’явилася яскрава реклама матчів […]
Слово «Інфлуенсер» походить від англ. “influence” і означає “впливати”. Йдеться про людину, думка якої має вагу у певних колах. Точніше, у соціальних мережах, для його цільової аудиторії. Це може бути Instagram, Facebook, YouTube, Twitter, TikTok. При цьому є тонкість: не будь-якого блогера можна назвати інфлуенсером. Наприклад, люди, які розважають публіку, як лідери думок мають деякі […]
Ситуація з поштовими сервісами у світі така, що існує Gmail (від Google) та решта. Так склалося, тому що крім поштових функцій, дуже затребуваний обліковий запис, для закачування мобільного софту через Google Play, а також для входу в різні програми, швидку реєстрацію на сайтах і в деяких соцмережах. Сервіси Google підтримують та доповнюють один одного для […]
Хто такий ТікТокер у діджитал-агенції, та які його основні обов’язки? Взагалі основним завданням людини, яка працює з ТікТоком, є підбір актуального контенту, адаптація відео до відповідних брендів, а якщо замовник хоче діяти лише відповідно до певних референсів, то, звичайно ж, знімання і монтаж. Я маю бути добре знайомою з усіма найновішими трендами, щоб мати змогу […]
Співак чи лайфстайл-блогер — з ким кампанія в соцмережах принесе перевиконання KPI та збільшення впізнаваності бренду? Невідомо. Але відомо, чим відрізняється колаборація з селебриті та блогером. На платформі OMG agency ми об’єднали сотні партнерів, блогерів та лідерів думок, знаємо відмінності та розуміємо, хто «спрацює» для бренду. Щоб інсайти не залишалися лише у наших головах, ділимося ними […]
Час є, а грошей немає — ідеальний стартовий стан для того, щоб просто зараз спробувати заробити в інтернеті. Найпрагматичніші читачі одразу поставлять питання «а скільки?», але це вже зовсім інша історія, все залежатиме від навичок читача. Заробіток спочатку навряд чи буде суперприбутковим. На першому етапі важливі інші моменти: навчитися заробляти; забезпечити необхідний мінімум; побачити перспективи […]
Те, як ви вирішите просувати ваш бізнес або товар може багато в чому вплинути на успішність вашої маркетингової компанії. Вибір між двома популярними маркетинговими стратегіями залежить від типу бізнесу та продукту, який ви продаєте, а також від якого типу клієнтів ви маєте намір залучити. Транзакційний маркетинг спрямований на забезпечення разового продажу від великої кількості клієнтів, […]
Компанія For Every Home для інтернет-провайдера O2 від Serviceplan фокусується на новій пропозиції провайдера для фіксованої мережі Internet@Home, яка дозволяє надавати інтернет-послуги, що відповідають різним потребам клієнтів. Відеоролик кампанії відображає оригінальне бачення словосполучення «For every home» і демонструє вигаданий багатоквартирний будинок, ніби зібраний нашвидкуруч з різних типів інтер’єрів та відповідних їм способів життя. Будь то […]
Офіційно: TikTok визнаний найбільш швидкозрастоючим брендом у світі. За даними рейтинга Brand Finance Global 500 2022, за останній рік платформа виросла на 215 відсотків, а її вартість потроїлася, досягнувши 59 мільярдів доларів. У 2021 році застосунок подолав позначку в 1 мільярд користувачів і став найбільш завантажуваним в Google Play і Apple Store. Укладачі рейтингу вважають, […]
Ефективність маркетингу мобільних додатків безпосередньо залежить від збору та аналізу даних. Аналітика – головний спосіб оцінити роботу рекламних кампаній та оптимізувати їх. Про ключові метрики маркетингу мобільних додатків та про те, як їх застосовувати з максимальною користю, розповідає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД. По-перше, найефективніше зіставляти кілька показників, а не розглядати їх […]
Міфи виникають у двох ситуаціях: коли Зевс замість того, щоб займатися справами Олімпу, фліртує з ким завгодно, і коли через брак інформації люди роблять передчасні висновки. Поки це відбувається, міфологія поповнюватиметься новими фантазіями. А діджитал-чел OMG agency разом із колегами з digital-агентства G:hack сьогодні тут, щоб розвіяти 5 міфів про рекламу у мобільних іграх. На […]
Найпопулярнішою соціальною мережею серед українців віком 18-24 роки став TikTok, аудиторія якого у цьому віковому сегменті складає 5,5 мільйонів користувачів. Це майже половина від загальної аудиторії даної соцмережі в Україні. Такі результати нового дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact. Коментар plusone social impact: Попри те, що ТікТок заявляє про наявність у нього […]
Ваш бізнес може залучати найрізноманітніших клієнтів, немає двох абсолютно однакових. Розуміння того, як працювати з ними може допомогти вам персоналізувати методи для кожного типу. Якщо ви не сегментуєте своїх клієнтів стратегічно, і не працюєте з ними відповідним чином, ви втратите масу лояльних клієнтів та більшу частину своїх продажів. Розгляньмо 11 найпоширеніших типів клієнтів, як їх […]
В цій статті ви дізнаєтесь чому варто перекинути рекламний бюджет з Facebook та Instagram на TikTok. З 2018 року і до початку 2021 року для багатьох рекламодавців та власників бізнесу одним із найкращих джерел трафіку був Facebook та Instagram. По-перше, ці соцмережі мали величезні аудидиторії людей різноманітних інтересів, по-друге, соц мережі давали можливість без великих […]
Якщо для більшості День Святого Валентина – день, коли можна приділити увагу своїй коханій людині або друзям, то для креативників – це ще один інфопривід для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, підвищити лояльність аудиторії та збільшити продажі. Саме тому все більше брендів залучають такі інфоприводи й створюють креативні кампанії, аби привернути увагу споживача в умовах […]
Всі ми постійно натрапляємо на словосполучення “особистий бренд”, “просування особистого бренду”, але мало хто пояснює: а чому він нам потрібен? Якщо це інвестиції в себе, то коли очікується результат (гроші, популярність)? Безумовно, особистий бренд – це справжній тренд, чудовий маркетинговий хід. І у цій статті я розповім, як його можна монетизувати. 1. Збільшення кількості клієнтів […]
За даними CBR, близько 79% населення України у віці 16+ користуються інтернетом. З них близько 42% здійснюють покупки онлайн — це ~11 млн людей. Вочевидь, попит на онлайн-шопінг збільшуватиметься з року в рік, а разом з ним і апетити шахраїв. Так, згідно з інформацією Асоціації ЄМА, показники “доходу” аферистів у 2021 р. зросли практично вдвічі […]
Засновник та CEO маркетингового агентства Superheroes, Тарас Горбул розповість про головні проблеми створення результативної маркетингової команди в галузі малого та середнього бізнесу, нюанси та основні кроки цього процесу. Пол Джарвіс у своїй книзі «Компанія однієї людини. Чому не обов’язково розширювати бізнес» писав: «Розумні малі підприємства ставлять під сумнів свої системи, процеси і структуру, щоб стати […]
За останні десятиліття український технологічний сектор значно виріс, розширився та набрав обертів. Але щоб зробити квантовий стрибок, потрібно консолідуватися та спільно просувати Україну як місце, де існує бурхливе інноваційне середовище, де народжуються проривні технології та формуються єдинороги. TechUkraine у партнерстві з «Європейською асоціацією програмної інженерії» EASE, UNIT.City, Міністерством цифрової трансформації, Міністерством закордонних справ та багатьма […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email