Українська креативна агенція Bickerstaff.383 отримала головну нагороду фестивалю Baku Flames 2024 — титул Agency of the Year. Це вже шоста така відзнака за останні п’ять років. Загалом цього року команда здобула 14 нагород в Баку

“Агенція року”
Baku Flames Festival of Creativity — міжнародний фестиваль, який об’єднує провідні агенції з України, Казахстану, Грузії, Азербайджану, Узбекистану та інших країн регіону. Росію та Білорусь до участі не було допущено. 3 травня в Баку відбулася перша церемонія нагородження, на якій українські агенції здобули найбільше відзнак серед усіх учасників. Журі фестивалю складалося з визнаних лідерів індустрії, багато з яких входять до складу журі Cannes Lions. Серед них — Едуардо Маркес (Chief Creative Officer, VML Brazil), Алі Рез (Chief Creative Officer, IMPACT BBDO, MENAP) та інші.
Найбільше визнання отримали кампанії Nearest Bomb Shelter та EEEOOOEEOEOOOOOOO від креативної агенції Bickerstaff.349. Перша здобула 2 бронзові, 2 срібні та 4 золоті нагороди, а також Гран-прі й звання найкращого бренду фестивалю. Кампанія EEEOOOEEOEOOOOOOO для молочної компанії «Галичина» отримала дві срібні та одну золоту нагороду.
У результаті Bickerstaff.383 вчергове отримала звання Agency of the Year — уже вшосте за останні п’ять років. Раніше агенцію відзначали на фестивалях Epica Awards (2022), The Drum (2023), Golden Drum (2024) та інших.
«Нам пощастило горіти своєю роботою, вкладати багато любові та відповідальності в кожного клієнта, кожен проєкт і світ, у якому живемо та на який впливаємо рекламою, яку створюємо. Вдячні Баку, що це помітили», — коментує Ілля Ануфрієнко, засновник Bickerstaff.383.
На фестивалі золото також отримали кейси The Minefield Honey Project та Talisman Callsigns від агенції Saatchi & Saatchi Ukraine. Бронзовими та срібними відзнаками нагородили ISD Group за їх проєкт Glass Shelter.