Рекламні прийоми, 6 варіантів як потрапити в пастку

Рекламна продукція це надзвичайно важливий вид роботи в комунікаційній сфері. Достеменно відомо, що ще з давніх часів люди використовували в своїх цілях рекламу. Адже недарма ж існує красномовний тезис про те, що реклама є рушієм прогресу. Невід’ємна частина рекламної діяльності полягала в розповсюдженні відомостей про ті чи інші товари, або послуги. Згодом розвиток рекламної діяльності зазнало значних змін. В даний час спостерігається стрімкий розвиток сучасного комунікаційного напрямку під назвою маркетингова реклама.

Такий вид реклами досить «підступний». Маркетингова реклама наділена хитрими пастками і здатна змусити покупців зробити покупку товару, яку вони не планували покупати. За допомогою спритних хитрощів маркетологів, люди купують дорогі товари від виробників, які часто майже не відрізняються за якістю від дешевих товарів іншого виробника. В даному випадку реклама не тільки є стимулятором продажів, головне полягає в тому, що вона формує переконання покупців.

Читайте: Найцікавіші маркетингові ходи

Рекламные приёмы

Як не потрапити в пастки реклами?

Перш за все, потрібно навчитися розпізнавати рекламні прийоми маркетингу. У цій статті ми познайомимо вас з основними психологічними прийомами, які здатні впливати на покупця. Знаючи їх, можна легко знайти в рекламній продукції ту саму пастку, яка впливає на вибір покупки. Ці знання допоможуть вам здійснювати покупки, керуючись не емоціями, а розумом.

Маркетингові прийоми впливу на покупця

1. Ефект цифр

Існує так званий ефект «неокругленних цифр». Його основна мета полягає в тому, що вартість товару маркетологи встановлюють трохи нижче круглої суми. Наприклад, товар коштує 9 гривень 99 копійок. Покупці звертають увагу на першу цифру в ціннику. Вони сприймають краще ціну 9 грн, ніж ціну 10 грн. Створюється враження економії коштів.

Маркетологи помітили, що покупцям подобаються цифри з округлою формою: 3, 6, 0. Вони погано сприймають «гострі» цифри: 1, 4. Семерку люди сприймають як щасливу цифру. Вона відноситься до цифр, що радує клієнтів. Сприятливий вплив «приємних» цифр на психіку людей значною мірою збільшує зростання продажів.

Величезний вплив на вибір покупця того або іншого товару має величина знижки. Клієнти сприймають знижку до 30%. Маленька знижка не зможе дати економію коштів, а значить, цей товар не здатний привернути увагу покупця. Великі знижки часто викликають у клієнтів недовіру, яка ґрунтується на тому, що якісні товари не повинні продаватися за заниженими цінами. Багатьом покупцям не приходять в голову думки про те, що вартість товарів до розпродажу була занадто завищена, а при розпродажі ціни знизилися більш, ніж в два рази. Цей маркетинговий прийом в значній мірі збільшує зростання продажів.

2. Ефект подяки

Психологія людей так влаштована, що ніхто не хоче залишатися в боргу. Коли людина отримує якийсь маленький презент, у нього виникає бажання віддати щось взамін. Представники компаній по виробництву косметики, сигарет, канцелярських товарів, продуктів харчування влаштовують безкоштовну роздачу продукції. Ця дія відбувається поблизу торгових центрів. У покупців виникає почуття обов’язку придбати у цих компаній той чи інший товар.

3. Ефект наслідування

Люди досить часто наслідують собі подібним. Маркетологи врахували цю особливість і прокручують рекламу, яка показує, як величезна кількість людей прагне в магазин, щоб придбати рекламований товар. Людина, яка дивиться цей рекламний ролик, напевно теж захоче купити цю продукцію.

4.Еффект привабливості і авторитету

Маркетингова реклама часто використовує в своїх відеороликах знаменитих фотомоделей і акторів.
Наприклад, живильний крем для обличчя рекламує знаменита актриса, а в рекламі зубної пасти бере участь відомий актор, до яких люди ставляться з повагою і довірою.

5. Ефект кольору

Відомо, що різні кольори і відтінки можуть викликати у людей певні емоції. Наприклад, люди сприймають зелений колір, як колір природи. Маркетологи, рекламуючи фармакологічні препарати, продукцію лікувальної косметики використовують відтінки зеленого кольору.
Чорний колір підкреслює цінність продукції, тим самим, «виправдовуючи» високу ціну ексклюзивних товарів.
Білий колір в рекламі необхідний для характеристик товарів. Він відповідає чистоті і стерильності.

Читайте: Психологія кольору в рекламі

6. Ефект дефіциту

Люди цінують те, що їм недоступно. З огляду на це, маркетологи вставляють в тексти своєї рекламної продукції слова «запас товару обмежений». Такий маркетинговий прийом має великий вплив на психологію покупця.

Висновки

Для того щоб не опинитися в пастці маркетингової реклами потрібно чітко усвідомлювати потребу в тому чи іншому товарі.
Перш за все, навчиться довіряти самому собі. Це допоможе вберегтися від рекламної маніпуляції. Дійте, виходячи з внутрішніх потреб, не надто довіряючи витонченій рекламі.

Схожі повідомлення