Найцікавіші маркетингові ходи

Маркетолог, журналіст в Marketer.ua

Маркетинг активно розвивається вже більше століття і з тих пір діячі цієї галузі вже не раз змогли здивувати не тільки своїх роботодавців, а й звичайних користувачів, виловлюючи їх на свої вудки. Так за минуле століття багато відомих на сьогодні компаній використовували досить незвичайні маркетингові ходи для залучення уваги споживачів. І це не тільки історія Кока-Коли і Санта Клауса, про яку знають, напевно, всі. Це й інші цікаві рішення, які можуть та застосовують навіть сьогодні.

повышение цен

1. Підвищити ціну

Зазвичай при виході на ринок, компанії вважають за краще вибрати стратегію знижених цін, щоб привернути увагу покупців, але не завжди це правильний вихід. Це, свого часу, зрозуміли дві відомі й сьогодні компанії: взуттєвий бренд Timberland і енергетичний напій Red Bull.

Легенда Timberland говорить, що покупці приходили в магазин взуття, бачили, що товар дуже високої якості, але з низькою ціною і відмовлялися його купувати, шукаючи в цьому підступ. Тільки коли ціна на взуття підвищилася, покупці довірилися і продажі пішли вгору.

З Red Bull все куди цікавіше. Випускаючи новий продукт на ринок, компанія усвідомила, що у них досить сильні конкуренти, тому для залучення уваги напій не тільки характеризували, як абсолютно новий продукт, але й була обрана тактика підвищення ціни. Якщо за баночку Кока-Коли споживач повинен був викласти, наприклад, $2 то за баночку Red Bull всі $5, просто тому що це «енергетичний напій» зі своїми особливими властивостями, яких немає в звичайній газованій воді.

"две, как в рекламе"

2. У два рази більше продукту, який вживається в рекламі

Один з найбільш хитрих прийомів маркетологів, який використовується і по сьогоднішній день. Найбільш очевидний приклад використання схеми «в два рази більше вживаного продукту» це реклама жувальної гумки. «Дві, як у рекламі» просто прийом. На ділі, для того, щоб використовувати цей продукт за призначенням, потрібна всього одна подушечка.

Причина використання відразу двох криється в тому, що це виглядає більш естетично в рекламі, а ще тому що таким чином споживач швидше використовує продукт і незабаром повернеться за покупкою нового.

Таку ж схему обрали для себе Алкозельцер: в рекламі вони кидають відразу дві шипучі таблетки в склянку. Крім цього, дві таблетки зображені на самій пачці. Насправді ж вистачить і однієї таблетки, щоб усунути головний біль.

книга рекордов гиннеса

3. Книга рекордів Гіннеса

Досить цікавий маркетинговий хід свого часу застосувала компанія Guinness. Намагаючись привернути увагу, вони створили щорічний журнал, де збирали рекорди, поставлені людьми. Спочатку там збиралися різні факти, а незабаром почали фіксувати й інші рекорди. Таким чином «Книга рекордів Гіннеса» стала досить популярною і деякі навіть не простежують зв’язок між нею і тим самим пивним брендом.

обед для парикхмахеров

4. Безкоштовний обід для перукарів

Один з найцікавіших способів ми залишили наостанок, скажімо так, на десерт. Легенда цього методу свідчить, що в певному містечку чоловік вирішив відкрити власний ресторан, але не знав, як привернути до нього увагу, не використовуючи рекламу. Штука в тому, що все ще одним з кращих методів просування є “сарафанне радіо”, за схожим методом працює і відома всім вірусна реклама, але зараз не про це.

Заповзятливий підприємець запросив на безкоштовну вечерю в свій новий ресторан всіх перукарів міста, і вони, звичайно ж, з радістю погодилися. Чому саме перукарі? Тому що до них ходять майже всі жителі містечка! А ще тому що вони люблять поговорити. Таким чином новина про нове місце була майже безкоштовно донесена до багатьох людей.

Схожі повідомлення