Не можна недооцінювати вплив кольору на сприйняття людьми бренду. Певні кольори можуть змінювати наш настрій, надихати, розслабляти або занурювати в тугу. Ніхто не захоче довго сидіти на потворному сайті. Якщо колірна палітра подразнює очі, швидше за все, відвідувачі там довго не затримаються. Колір може бути сильним інструментом в умілих руках: ви можете створити шедевр, а можете провалити весь проект.
Так як же вибрати потрібні кольори для сайту, щоб правильно донести задумане послання? Які сервіси підбору колірних схем вам вже відомі?
Сьогодні таких інструментів існує досить багато, але ми підібрали для вас найпопулярніші, які підійдуть як новачкові, так і профі.
Найпопулярніші сервіси для підбору колірних схем
1. Adobe Color CC
Adobe Color CC – Цю програму нам подарувала компанія Adobe, яка створила Photoshop і Illustrator. Тут досить гнучкі налаштування, а обрані схеми можна додати в свою бібліотеку.
2. Material Color Tool
Material Color Tool – Головна особливість в тому, що можна відразу застосувати обрану палітру до схеми веб-сторінки і подивитися наочний результат.
3. Colordot
Colordot – Інструмент для тих, хто не хоче витрачати багато часу на пошук ідеального поєднання і готовий довіритися сервісу. Варто просто клікнути на потрібний колір і вам запропонують наступний.
4. Palettr
Palettr – досить нестандартний. На відміну від інших сервісів, цей створює палітру не на основі кольорів а на основі явищ і місць. Просто напишіть в рядку що-небудь і самі все побачите.
5. Color Safe
Color Safe – Даний інструмент працює за стандартами WCAG (керівництво щодо забезпечення доступності веб-контенту). Якщо так сталося, що ви ніколи про нього не чули, то радимо почитати, адже там є багато рекомендацій про те, як зробити інформацію доступною відвідувачам з різними особливостями, наприклад, якщо у людини дуже поганий зір.
Кращі поєднання палітр
А що робити, коли інструмент вже є, але натхнення ще немає?
Не питання! З цієї добірки ви зможете почерпнути найсміливіші ідеї, які зазначив престижний сайт Awwards.
HAUS
HAUS – Таке поєднання можна вибрати для сайту, якщо ви хочете зробити його футуристичним і елегантним.
Superhero Cheesecake
Superhero Cheesecake – Такі соковиті відтінки цитрусових добре підійдуть для сайту з екстріму і спорту.
Grosse Lanterne
Grosse Lanterne – Синій і зелений разом заспокоюють і розташовують. Така схема буде виглядати лаконічно і нестандартно.
Gusto Ids
Gusto Ids – Колір яєчної шкаралупи, сірий і ванільний з червоним виглядають досить стримано. Така палітра викликає асоціації гостинності і тепла.
Green Beauty
Лісова зелень з тонами натурального дерева і бамбука виглядає просто приголомшливо.
Elegant and sophisticated
Тільки подивіться, як бренду Джуліан Демі вдалося домогтися такої елегантності, використовуючи темно-синій тон і золоті відблиски. Ця палітра натхненна історією мистецтва, а колекція фарб непідвладна часу.
Panic
Panic – Справжній вибух мозку, такий дизайн не пропустить ніхто.
Apart
Apart – Гламурно і свіжо, такі кольори підкреслять статус власника сайту.
Vibrant Bowl
Така палітра може бути актуальна для харчових блогів і ресторанної сфери. Червоний, рожевий і зелений відмінно доповнюють один одного.
Rich Reds
Також ресторанна сфера може використовувати подібну цветосхему для того, щоб викликати бурю емоцій і апетиту.
Resn
Resn – Таке поєднання виглядає дуже природно і відмінно підійде для сайтів, які пов’язані з природою.
Watson / DG
Watson / DG – Класичний бізнес варіант, дуже стримано і професійно.
Change Digital
Change Digital – Дуже підбадьорливі кольори, які можуть давати енергію і заспокоєння одночасно.
AILOVE
AILOVE – Правильно підібрані тони можуть зробити зі звичайного сайту справжню стилягу. Це зразок смаку і якісного дизайну.
Muted Style
Приглушені кольори – не означає тьмяні кольори. Коли асортимент мінімальний, використання нейтральної палітри буде візуально привабливішим.
Надихнулися? Ці ідеї допоможуть вам створити по-справжньому модний і професійний сайт. Завдяки нестандартним рішенням ви зможете завоювати аудиторію, яка чекає від вас сміливості і оригінальності. Покажіть їм, що ви на одній хвилі і натомість отримаєте їх любов до вашого бренду.