Реклама в Facebook: особливості та нові фукнції

Успішне просування в соціальних мережах залежить від оновлень і розвитку самих сервісів. Щоб створити вдалу стратегію просування потрібно активно відстежувати всі зміни і тенденції. Що ж змінилося в Facebook до 2019 року? Подивіться на реновації гіганта соціальних медіа:

Трендові оновлення Facebook

FB cute

1. Покупки в Instastories

Instagram Stories – одна з кращих функцій Instagram. Вона навіть перекрила популярністю звичну стрічку. Фото і відео – кращий формат реклами. А коротка тривалість (5 секунд для фото, 15 секунд для відео) утримують увагу. Від нудьги або інтересу користувачам простіше запустити рулетку Сторіс, ніж гортати стрічку. До того ж той факт, що Сторіс зберігаються лише 24 години змушує дивитися їх тут і зараз, а не відкладати.

Для бізнесу в Сторіс спеціально дозволили додавати активні посилання – взмах вгору і користувач в кишені. Всього пара кліків і товар відправляється до покупця.

2. Оголошення з доповненою реальністю

Augmented Reality (доповнена реальність) – крута фішка, яка тільки набирає обертів. У майбутньому користувач може відразу побачити, як товар буде виглядати у нього в руках або навіть в будинку.

3. Тестування перед покупкою

Тепер додатки можна приміряти, прямо як взуття в магазині. Оновлення дозволяє тестувати продукти перед покупкою. Пограйте безкоштовно, а потім вибирайте. Такий спосіб дозволить залучати ще більше користувачів до продуктів – адже вже щось спробувавши раз, складно з цим розлучитися.

4. Рекомендації на сторінці Фейсбук

Замість оцінок Facebook ввів рекомендації. Тепер алгоритм буде видавати пропозиції по ресторанам, готелям та іншим сторінкам, а користувач самостійно вирішить користуватися послугами чи ні.

5. Оновлення для мобільних пристроїв

Оптимізація соц.мережі не на вищому рівні, але вже краще. Користуйтеся додатком, мобільною версією або настільною на максимальній швидкості і з усіма можливостями.

6. Оновлення відеометрів

Після скандалу з накрутками відеопереглядів для залучення користувачів, Facebook видав новий сервіс оптимізації роликів для рекламодавців – Video Metrics Updates. Можливо, він зможе збільшити кількість переглядів.

7. Подача бренду в тесті і навчанні

A/B тестування, рідненьке, тепер ще зручніше робити в Facebook. Завдяки новому оновленню – самообслуговування для тестування – можна відстежувати, який вплив чинять рекламна продукція різних кампаній на сприйняття рекламованого товару.

8. Сервіс для створення відео

Facebook занадто сильно любить монополію, тому крім Instagram планує відібрати ще й Tik-Tok. Новенький сервіс допомагає створювати цікаві відеоролики. Нудні фотографії оживають, а інтерфейс простий завдяки шаблонами (навіть текст всередині!).

Як же зробити рекламу в Facebook успішною? Всього 4 пункти і ви в ударі:

  • Візуальна реклама. Саме такий контент привертає до себе велику кількість користувачів
  • Актуальні оновлення. Лише такі повідомлення зацікавлять потенційного клієнта
  • Ціннісна пропозиція. Основна мета – зацікавити користувачів, щоб вони неодмінно захотіли перейти на сайт
  • Спонукання до дії. Старе, добре Call to action ніколи не вийде з моди. Всього лише посил «зроби це!» і готово

Схожі повідомлення