Алгоритми просування в пошукових системах постійно змінюються, при цьому абсолютно незрозуміло, що придумає цього року Google, які механізми будуть актуальними, а які жорстоко урізані. Але і в цьому хаосі є острівці сталості, йдеться про крауд-маркетинг, як найбезпечніший метод лінкбілдингу, далі ми поговоримо про це докладніше.
Для кого підійде просування за допомогою Zenlink?
- Для інтернет-магазинів, торгових майданчиків та будь-яких сайтів, що реалізують товари чи послуги.
- Для SEO-агентств та фахівців, що займаються лінкбілдингом.
- Для маркетологів.
- Для всіх, хто планує просувати сайт.
SEO, посилання та крауд-маркетинг
Декілька років тому, коли працювали масові закупівлі посилань, було відносно просто просувати сайт, на кого більше посилаються — той і лідер. Масовий лінкбілдинг вирішував, потім ситуація змінилася, прийшов суворий алгоритм Google Penguin, і після цього світ ніколи не стане колишнім. За неякісні масові посилання жорстоко карали просіданням у видачі за позиціями на 30-50 пунктів. Але це не все: якщо на ваш сайт посилалися ресурси, які були під санкціями, він також просідав. Буквально за кілька днів монстри з ТОП 10 провалювалися у прірву, і найчастіше було простіше зробити нові, ніж рятувати старі.
У ті бурхливі часи, щоб збалансувати сміттєву посилальну масу, багато фахівців стали використовувати найбільш природні і безпечні – безанкорні посилання, розміщені:
- в соціальних мережах;
- на форумах;
- у тематичних довідкових ресурсах та каталогах;
- у картографічних сервісах;
- на дошках оголошень;
- у статтях;
- на партнерських сайтах схожої тематики;
- на новинних сайтах та міських порталах.
Метод просування з допомогою таких посилань отримав назву крауд (партизанський) маркетинг.
Важливий момент: створення та розміщення природних посилань – це не чарівна таблетка, а копіткий, трудомісткий процес, де результати будуть протягом декількох тижнів або місяців. На відміну від закупівель на біржах – крауд, це абсолютно безпечно і, безумовно, корисно для цільового ресурсу, але повільно.
Як це працює
Крауд-маркетинг має на увазі ручне створення та розміщення посилань на тематичних ресурсах, форумах та сайтах відгуків. Замовник робить заявку, маркетологи створюють контент та розміщують посилання. Причому пости хорошого фахівця виглядають дуже природно, наприклад:
Звичайно, можна все зробити самостійно, дослідити форуми, зареєструватися, написати тексти, де потрібно домовитися з адміністраторами, і розмістити. Але це означає витратити багато часу, та й якість посилань і матеріалів ніхто не гарантує, набагато простіше замовити роботу у професіоналів.
Сервіс Zenlink – платформа просування безпечними посиланнями. Важливо те, що це посилання не тільки для пошукової системи, а й для людей, — ними будуть приходити реальні покупці та клієнти. Їх розміщують на найбільш релевантних сайтах та оформляють у ненав’язливому стилі. Такий пост або коментар виглядає як порада друга і не нав’язливий за стилем та змістом. Звичайно, ручна робота коштує дорожче за автоматичні сервіси, але й ефект помітно вищий, що в результаті окупиться.
Як користуватись Zenlink
Попереднє налаштування сервісу займе кілька хвилин, процес не складний і розрахований на звичайного користувача. Спочатку потрібно зареєструвати обліковий запис, і пройти логічний ланцюжок налаштувань.
Після цього можна додати проєкт до сервісу, перейти в особистий кабінет, де вибрати анкори посилань, семантичне ядро та майданчики розміщення. Також рекомендуємо вказати:
- географію (СНД, Європа, Австралія. Азія…);
- необхідну кількість посилань – від 10 до 150 і більше;
- мова посилань та сайту;
- тип посилальної маси.
Основні плюси – функція ручного відбору донорів та стоп-лист (для небажаних сайтів), нативний інтерфейс для ведення проєкту та розміщення якісних живих текстів вручну. А ще сервіс може на основі ваших налаштувань автоматично підбирати підходящі майданчики, перевіряти їх на трастовість та порекомендувати оптимальний відсоток співвідношень лінків на різних ресурсах. Це можуть бути форуми, відгуки, соцмережі, статейні посилання.
Після налаштування та запуску проєкту, Zenlink переходить до роботи та починає розміщувати створені посилання. Тривалість процесу залежить від тарифного пакета.
Чим більше посилань ви замовляєте, тим нижча їхня вартість і вигідніше просування. Рекомендуємо поступово нарощувати їх кількість, наприклад:
- 1-й місяць 50;
- 2-й місяць 70;
- 3-й місяць 80.
У такому разі пошукова система бачитиме, що йде нормальний, природний процес розвитку сайту та підтримає його. Це той випадок, коли регулярний, хоч і невеликий приріст у рази кращий за стрімкий набір кількості посилань, а потім — спад. Саме за такі масові закупівлі можна потрапити до санкцій системи.
Ну і наприкінці статті кілька слів щодо якості посилань, на сьогоднішній день це вирішальний момент. Система Google працює так, що погані лінки із сумнівних сайтів користі не приносять. Це порожня витрата часу та грошей, одне якісне посилання у 100 разів краще, ніж 1000 сміттєвих. Крауд-маркетинг від Zenlink передбачає просування лише якісними лінками на трастових ресурсах.
Через три дні після оплати перші посилання відображатимуться в особистому кабінеті, а після виконання завдання на пошту прийде лист зі звітом.
Коли чекати на результат?
Як уже було сказано вище, сенс просування через крауд-маркетинг полягає у плавному, але постійному підвищенні позицій у видачі, саме таке зростання вважається найбезпечнішим. Фахівці Zenlink стверджують, що перші результати можна буде побачити приблизно через місяць, залежно від позицій, що займає сайт, і початкового стану SEO. Партизанський маркетинг дозволяє молодим сайтам поступово нарощувати вагу і підніматися, а тим, хто вже відбувся пробити застій і перейти на більш вигідні позиції у видачі.
Партнерка Zenlink
Партнерська програма від Zenlink – можливість не тільки просувати сайт, а й заробляти.
Щоб приєднатися до партнерської програми, потрібно:
- пройти нескладну реєстрацію на сайті;
- скачати реферальне посилання, через яке переходитимуть клієнти;
- вказати на сайті Zenlink гаманець для виведення коштів;
- розмістити посилання там, де по ньому переходитимуть люди, це може бути текст, банер, чати, канал ютуба, блог;
- відстежувати надходження через особистий кабінет.
Реферальні кошти виводитимуться на вказаний гаманець раз на місяць. Окрім цього їх можна використовувати для оплати послуг сервісу Zenlink.
Важливо те, що сервіс видає партнерам 20% замовлення реферала і ще 10%, якщо в них з’явилися свої реферали. Така програма вигідна для всіх, заробляє Zenlink – заробляють і партнери.
Сервіс крауд-маркетингу Zenlink – чудовий спосіб прокачати сайт у видачі та додатково заробити на реферальній програмі.