Алгоритми ранжування в Інстаграм 2019

Зберігання корпоративної таємниці – одна з важливих складових успіху. Цієї ж концепції довгий час дотримувалася і адміністрація Інстаграм. Величезним секретом були алгоритми, за якими в соціальній мережі вибудовувався порядок ранжування записів. Про те, як вплинути на можливість збільшення перегляду постів, і говорити не доводилося. Все це сильно ускладнювало просування акаунтів.

Але рано чи пізно завіса будь-якої таємниці буде відкриватися. Так сталося і зі згаданими алгоритмами: близько року тому розробники майданчика все-таки розкрили деяку частину інформації. А блогери і маркетологи, які займалися стороннім наглядом і вивченням, доповнили ці дані.

Отже, як же все-таки вибудовується порядок розміщення постів в стрічках? Про це ми і розповімо вам в нашій статті.

Тематичні інтереси

Ви напевно вже помічали, що набагато частіше за інших вам показують пости і записи на ті теми, до яких ви раніше вже виявляли інтерес. Особливо це добре видно по розділу «Рекомендації». Це далеко не випадковість – штучний інтелект соцмережі постійно проводить аналіз усього опублікованого і прочитаного контенту, в тому числі визначає, що показано на фотографіях, і виділяє ключові слова або фрази з опису записів.

Що потрібно робити?

У разі якщо ви займаєтеся просуванням якоїсь конкретної тематики, обов’язково використовуйте справжні фотографії і грамотні описи до них. Алгоритми спрацюють в вашу користь, виділять тему контенту, і він буде показаний зацікавленим користувачам.

Тематические интересы

Хронологія розміщення

Дійсно, ранжування свіжих постів відрізняється від ранжування старих в кращу сторону. Але, тим не менше, головний пріоритет стрічки не буде залежати від точного часу публікації. Пост, який розмістили кілька годин (або навіть добу) назад, цілком може займати місце вище вашого.

Раніше положення в стрічці залежало від хронологічного нюансу, але розробники не збираються повертатися до старого варіанту. Вони з’ясували, що завдяки новому алгоритму, користувачі частіше отримують в рекомендації і бачать в стрічці публікації своїх друзів.

Що потрібно робити?

Важливо постійно публікувати свіжий матеріал. Якщо ви володієте деяким запасом контенту на найближчий місяць – його потрібно розподілити точно на цей час, а не розміщувати все протягом пари днів.

Справжні знайомства

Уже став надбанням громадськості той факт, що «приватне» знайомство додає вагомих плюсів в ранжуванні. Під такою «дружбою» мається на увазі відмітка на фотографіях або коментування постів користувачів.

Що потрібно робити?

Одним з найбільш вдалих рішень є конкурси, участь в яких має на увазі коментування будь-якого вашого поста або необхідність відзначити вас у записі або на фото. Таким чином можна «обманювати» алгоритм Інстаграм і демонструвати соцмережі, що ви з користувачем дружите і взаємодієте один з одним.

Час оновлення стрічки

Інше цікаве зауваження – чим частіше відкривати Інстаграм, тим своєчасніше відбувається адаптація свіжого контенту. Так, якщо залазити в соцмережу щопівгодини, то і контент буде кращим за останні 30 хвилин; якщо відвідувати майданчик раз в тиждень, то інформація буде адаптована за цей проміжок часу.

Що потрібно робити?

Необхідно рівномірно розподіляти розміщення контенту (про це було згадано вище). Це допоможе вашим передплатникам не втрачати вас з уваги, і вони будуть завжди отримувати від вас свіжий контент.

Время обновление ленты

Очищення стрічки

У осіб, які передплатили на величезну кількість акаунтів, виникає необхідність стрічку «розвантажувати». Це робиться для того, щоб було видно найпотрібніші і цікаві записи (їх корисність визначається самою соцмережею). Ніякого приховування постів немає, але щоб побачити їх всі, потрібно витратити величезну кількість часу, перегорнувши всю стрічку.

Що потрібно робити?

При використанні таких інструментів для розкрутки акаунтів, як масслайкінг і массфолловінг, важливо намагатися хоча б в майбутньому виключити з аудиторії профілі з великою кількістю підписок. Для забезпечення власного спокою з цього приводу відмінно підійде Zengram, конкретно його функція, що дозволяє приховати зі стрічки користувача новини сторінок, на які ви підпишетеся за допомогою сервісу.

Постійний взаємозв’язок з передплатниками

Найбільша кількість постів Інстаграм буде показувати тим, хто активно користується майданчиком, дуже часто заходить в мережу і переглядає стрічку, а також «чєкає» рекомендації після цього.

Що потрібно робити?

Було б добре кожен день-два заводити опитування, прямі ефіри і викладати сторіз. Інтерактивність повинна бути орієнтована на постійних відвідувачів вашого облікового запису.

Постоянная взаимосвязь с подписчиками

Вибір між фотографіями і відео

Тут все просто – стрічка кожного окремо взятого користувача персоналізується виходячи з його переваг. Якщо користувач більше переглядає відеозаписи, то і в стрічці вони будуть висвітлюватися для нього набагато частіше. Якщо ж вони йому не так цікаві – то переважати будуть фотографії.

Що потрібно робити?

Вам треба «догодити» і тим, і тим. Контент повинен бути різноманітним, бажано чергувати їх і розділяти по певних рубриках.

Контакти з інших майданчиків

Якщо ви і передплатник зв’язали ваші акаунти в Інстаграм з профілями в Facebook, то при ранжуванні буде враховуватися фактор того, що ви дружите в ФБ.

Що потрібно робити?

Слідкуйте за тим, щоб користувачі ставили лайки не тільки в Інстаграм, але в вашому профілі на Facebook і здійснювали там іншу діяльність. Намагайтеся «дружити» сторінками в обох соцмережах і підтримуйте їх активність.

Відвідування сторінки

Дуже важливий факт, чи відвідують користувачі ваш профіль. При постійному відвідуванні вашого облікового запису, він буде набагато частіше з’являтися у користувачів в розділі «Рекомендації», навіть якщо він на вас ще не підписався.

Що потрібно робити?

Необхідно мотивувати користувачів якомога частіше заходити до вас на сторінку. Для цього, наприклад, можна розмістити якусь корисне і цікаве посилання в описі, завдяки чому гості збільшать відвідуваність.

Спілкування безпосередньо через Direct

Важливим фактором ранжування також з упевненістю можна назвати і активність ведення діалогів з користувачами в Direct. Як і у випадку з взаємним коментуванням, і відмітками на фото, постійне спілкування в ЛС для Інстаграм буде показником особистого, тісного знайомства. У свою чергу, це демонстрація інтересу до вашого контенту з боку даного користувача.

Що потрібно робити?

Вам дійсно необхідно спілкуватися з людьми через Direct. Тут можна підключити автоматичне вітання (до речі, одна з основних і найбільш використовуваних функцій в сервісі Zengram), провести різні конкурси, в ході яких потрібно написати вам в «лічку». Також просити активних відповідей на ваші сторіз. Це допоможе отримати хороший фідбек.

Пример автодиректа в сервисе Zengram

Приклад автодіректа в сервісі Zengram

Час підписки

Є взаємозв’язок між тим, коли сталася підписка, і частотою показу ваших постів цьому користувачеві. Це потрібно використовувати для залучення в активність тих користувачів, які тільки що підписалися на вас.

Що потрібно робити?

Незважаючи на деяку складність усвідомлення такого взаємозв’язку, рішення досить просте. Вам потрібно постійно залучати нових користувачів для збереження своїх позицій в стрічці – цього можна досягти періодичними публікаціями різного типу інтерактивного контенту, наприклад, все тих же конкурсів.

Актуальні події

Інстаграм при ранжуванні посад враховує актуальність новин за допомогою хештегів і ключових слів.

Що потрібно робити?

Слідкуйте за трендами. Свіжа інформація про якісь значущі і обговорювані ситуації і події може сильно допомогти знайти вам нове коло гостей та передплатників. Для цього слід застосовувати найбільш використовувані в даний момент хештеги, які будуть з’являтися в топі новин Інстаграм.

Актуальные события

Рекламні публікації і активність під ними

Якщо ви використовуєте таргетовану рекламу – активні дії під публікаціями також грають не останню роль в загальному аналізі вашого облікового запису соцмережею.

Що потрібно робити?

Без таргетованої реклами майже неможливо обійтися в справі просування аккаунта, особливо комерційного. Про це говорить і популярність каналу трафіку на майданчику. Щоб правильно скористатися її перевагами, взаємодійте з коментарями користувачів під такими записами – відповідайте і ставте лайки.

Отже, основні алгоритми ранжування розібрані. Можна переходити до підсумків і висновків, а також до деяких порад для успішного утримання охоплення постів і систематичного переглядання ваших сторіз.

Наостанок зазначимо ще деякі факти щодо ранжування посад:

  • Для Інстаграм немає різниці, є ваш аккаунт комерційним чи ні, при вибудовуванні порядку показу постів.
  • Сам факт публікації сторіз і проведення прямих ефірів без взаємодії з користувачами не збільшить охоплення.

Підсумки

Що ж потрібно робити для відмінного охоплення записів і регулярних переглядів ваших сторіз?

  1. Вам необхідні тільки реальні фотографії високої якості. Або продукції (в разі, якщо ви бренд), або самого себе (в разі, якщо ви блогер).
  2. Не пропадайте! Постійно публікуйте нові пости, сторіз і контент.
  3. У конкурсах дуже важливо, щоб з користувачами йшла постійна активність і взаємодія – взаємні лайки, коментарі, повідомлення в Direct, репости записів.
  4. При массфолловінзі і масслайкінгу у вашій ЦА не повинно бути профілів з великим кількість підписок.
  5. Контент повинен бути різноманітним і цікавим усім – чергування відеозаписів і фото.
  6. Не забувайте і про інтерактивний контент, такий як прямі ефіри, опитування і згадані вище конкурси.
  7. Ведіть активність на Facebook і товаришуйте з вашими передплатниками.
  8. Тренди – ваше все! Хто володіє інформацією, той володіє світом!
  9. Взаємодійте з користувачами під рекламними публікаціями.
  10. Найголовніше – працюйте з душею! Ваш контент повинен бути цікавим і залучати людей. Подаруйте їм емоції!

Намагайтеся дотримуватися цих рекомендацій при просуванні аккаунту. Схожі схеми використовують і автоматизовані сервіси, в тому числі і Zengram, а вже вони знають толк в справі розкручування профілів. Успіхів!

Схожі повідомлення