Просування в інстаграм. 15 секретів вибухового зростання популярності

Менеджер з розвитку партнерської мережі Zengram

Спробуйте вбити в пошукові системи запити на кшталт «Як просунути свій аккаунт в Instagram». Що ви бачите? Правильно – мільйон способів, як швидко і відносно чесно розлучитися з власними грошима. Крім того, там будуть банальні рекомендації в дусі: «Станьте знаменитістю» або «Купіть собі фотоапарат за 3000 доларів».

Чи усвідомлюєте, що таке вам не підходить? Нижче ви дізнаєтеся цілих 15 секретів, завдяки яким ваш аккаунт стане популярним.

1. Використовуйте емодзі

Емодзі – це смайлики, своєрідна мова Instagram, які використовується в публікаціях. Пости з емодзі, за статистикою, здатні отримати на 33% більше коментарів і на 57% більше лайків. Якщо зробити смайлики в імені профілю, то вас стануть частіше помічати в пошуку.

Публікації з емодзі можуть виглядати так:

Эмодзи в инстаграм

2. Задавайте питання

Якщо ви в кінці щось запитуєте у своїй аудиторії і потенційних передплатників, то ви однозначно отримаєте більше коментарів. Однак навряд чи лайків буде багато. Питання повинні бути однозначними. На них людина може дати або пряму відповідь: «Так» або «Ні». Крім того, після проведення семінару чи тренінгу запитайте у людей, чи сподобалося їм. Далі чекайте десятки і сотні коментарів. Але не розраховуйте тільки на позитивні відгуки, будуть і негативні.

Ответы в инстаграм

3. Підключіть сервіси по просуванню аккаунта

Ще один спосіб вибухового зростання популярності – це підключення спеціальних сервісів до роботи. Завдяки їм вдасться автоматизувати просування власного облікового запису.
Подібні ресурси вміють підписуватися, відписуватися, коментувати і ставити лайки. Але більша частина сервісів порушує правила Instagram, тому потрібно користуватися тільки безпечними. Наприклад, Zengram. У нього є спеціальні алгоритми, які оминають профілі ботів. 95% підписок з лайками надійдуть живим людям. Більшість з них – ваші потенційні клієнти.

4. Замовте таргетингову рекламу

Про таргетинг можна говорити дуже довго. Рекламу можна замовляти як через Facebook, так і через Instagram. Найчастіше користуються першим варіантом, адже він набагато легше. Рекомендується замовляти таргетингову рекламу в новинній стрічці або через Stories.

Щоб запустити, потрібно:

  • Підключити Instagram до особистого профілю Facebook. Це потрібно зробити в обов’язковому порядку, інакше нічого не вийде.
  • Сформулюйте мету. Подумайте, який бюджет ви готові витратити.
  • Приведіть у порядок профіль Instagram. У вас є буквально 10 секунд, що користувач зрозумів, де він опинився і чому повинен на вас підписатися.

5. Замовте рекламу у блогерів

Реклама у блогерів – це відмінний варіант достукатися до вашої потенційної аудиторії. Послугами лідерів думок користуються в декількох випадках:

  • підвищити впізнаваність бренду;
  • якщо є цікава послуга або товар.

Відповідного блогера можна знайти за допомогою біржі або самостійно.
Реклама повинна бути нативною. Простий приклад – у відеоблогера Академіка:

Видеоблогер академик

6. Підписуйтесь на інші акаунти

Почніть виділяти по півгодини на добу, щоб підписуватися на інші акаунти. Завдяки такому простому варіанту підвищується ваша впізнаваність. Не забудьте також, що потрібно підписатися і на власних передплатників.

7. Відповідайте на кожен коментар

Соціальні мережі – це не одностороннє спілкування. Якщо на ваших публікаціях постійно з’являються коментарі, то на них рекомендується відповідати протягом доби. Навіть просте «Дякую вам!» Дасть шанс, що до вашого профілю приєднаються кілька десятків нових людей.

8. Коментуйте знаменитостей

У зірок є сотні тисяч передплатників, які коментують кожну публікацію. Серед цих людей багато тих, хто читає кожен коментар і навіть вступає в дискусії. Логічно, що така людина побачить і те, що ви написали.

Яка від цього може бути користь? В першу чергу виберіть відому особистість, яка в теорії могла б принести вам безліч нових передплатників. Припустимо, ви продаєте дитячі іграшки. Тоді знайдете відому дівчину-блогера з великою аудиторією.

Ні в якому разі не коментуйте в дусі «Заходьте до нас, у нас цікаво!». Крім байдужості ви не отримаєте нічого. Більш того, користувачам це може не сподобатися, і вони відправлять такий коментар в спам.

Найкраще писати лише розумні коментарі. Не заборонено робити які-небудь легкі провокації. Але ображати при цьому нікого не можна.

9. Розповідайте в інших соціальних мережах про свій акаунт

У вас є власний сайт, і вже набралася база для розсилки? Цим потрібно обов’язково користуватися. Розкажіть людям, що вас можна відшукати в Instagram. Є ймовірність, що людям буде зручно через нього дізнаватися про останні новини про вас і вашої компанії.

Також можна писати в інших соцмережах про наявність профілю в Інстаграм. Закликайте людей підписуватися. Рекомендується викладати такі пости, яких у вас немає на Facebook. Тоді люди зацікавляться й вас читати.

Турагентство Kandagar Group робить це так:

Подписывайтесь на нас в инстаграм

10. Робіть якісний контент

Звучить банально, погодьтеся? Однак багато хто все одно не дотримуються цього правила. Людей не цікавить нудьга, яка межує з занудством. Довгі простирадла тексту «просто так, ні про що», розмиті фотографії – це не принесе вам нових передплатників. Для аудиторії потрібно робити корисний і цікавий контент.

Наприклад, подібні барвисті пости здатні принести багато лайків і передплатників:

Банальность инстаграм

11. Створіть навколо вашого проекту співтовариство

Не трудіться в одну сторону і не залишайтеся безликими, як 90% акаунтів. Тому передплатників обов’язково потрібно залучати до обговорення. Наприклад:

  • по трошки відчиняйте зворотню сторону життя проекту;
  • постійно питайте ради у вашій аудиторії з якихось важливих питаннь;
  • закликайте ділитися корисним контентом.

Вашого аккаунту будуть довіряти і радити його друзям і знайомим.

12. Правильно оформіть свій профіль

Правильно оформлений аккаунт здатний збільшити конверсію. Якщо правильно підібрати ім’я для профілю і грамотно скласти опис, то через деякий час у вас вийде вийти в топ пошукової видачі.

13. Флешмоби

Користувачі Instagram найбільше люблять розважатися. Спеціально для цього були придумані флешмоби. Для цього потрібно розмістити фотографію за заданими критеріями і вказати спеціальний хештег.

Причетність до якихось великих подій користується популярністю і збільшує залученість.

14. Проведення конкурсів

Ще один спосіб отримати безліч нових передплатників – це придумати конкурс і подарувати переможцям призи. При правильному оформленні пост може стати вірусним. Щоб це зробити, найкраще користуватися спеціальними сервісами. Наприклад, Zengram допоможе знайти популярність вашому конкурсу.

Мінус тільки в тому, що до вас можуть прийти любителі халяви. Як тільки конкурс завершиться, такі люди швидко одпишуть.

15. Користуйтеся хештегом

Instagram залишається соціальною мережею, в якій хештеги відмінно працюють. Вони прекрасно привертають увагу до посту. Якщо є хоча б один хештег, то залученість збільшується на 12,6%. Про це йдеться в дослідженні компанії Klear.

Хештегов не повинно бути багато. На одну публікацію не рекомендується ставити їх більше 10-15 штук. Новим акаунтам найкраще використовувати низькочастотні хештеги. Тоді і ймовірність бути поміченим зросте.

Висновок

Якщо у вас вийде ефективно просунути свій Інстаграм і збільшити охоплення, то це зробить ваш бізнес упізнаваним і популярним. Тепер ви знаєте основні поради, як все зробити правильно.

Схожі повідомлення