43
0
Ми шукаємо найбільш ефективні комунікаційні рішення для наших клієнтів в приватному і державному секторі. В команду нашого агентства входить більше 40 експертів в області інтегрованого маркетингу, корпоративних, продуктових, цифрових, внутрішніх і державних комунікацій, які представляють інтереси 56 міжнародних і українських клієнтів. Агентство є партнером таких брендів, як Avon, Coca-Cola, EVA, Glovo, Hasbro, HMD / Nokia, Mastercard, McDonald’s, Mondelez, OLX, P & G, Pandora, Philips, Sony, Tous.
43
0
З початку повномасштабної війни українці стикаються не тільки з військовою агресією ворога, а й з низкою викликів в інформаційному полі, економіці та шахрайством. Тому кожному українцю варто бути пильним та розуміти, як реагувати у таких ситуаціях. Міністерство цифрової трансформації та комунікаційна агенція Be—it Agency створили новий освітній серіал і детальні інструкції про те, як вберегтися від […]
Листопад-грудень — активний період сезонних покупок і підготовки до Нового року. Однак цьогоріч настрої серед покупців дещо відрізняються, а найчастіше цікавляться товарами для створення домашнього затишку та комфорту. Більше про купівельні вподобання українців наприкінці 2022 року — в аналітиці OLX. Наприкінці року українці найбільше цікавляться товарами в категоріях “Дім і сад” та “Мода і стиль”. […]
PROI Worldwide, провідний глобальний консорціум агентств у сфері комунікацій, обрав агенцію Be—it партнером в Україні. PROI Worldwide співпрацює з 85 компаніями в 60 країнах. “Окрім нових можливостей для бізнесу, які ми можемо розвивати з нашими новими партнерами в Україні та за її межами, членство PROI для нас — шанс обмінюватися знаннями та досвідом із живою, […]
З початком війни українці стали менше купувати в Інтернеті. Якщо в грудні 2021 року регулярні покупки онлайн робили 77% людей, то влітку 2022 вже тільки 54%. Водночас покупці стали ще частіше замовляти товари з мобільних телефонів (76% порівняно з 67% в кінці 2021) та втричі більше користуватися доставкою. Що купували та скільки витрачали українці в […]
Більшість українських підприємців (61%) попри війну, вимушену релокацію, складнощі з логістикою та зменшення обсягів продажів продовжують працювати, а 91% з тих, хто призупинив діяльність — готові відновитись у майбутньому. Такі результати дослідження Mastercard SME Index, у рамках якого вивчалися стан та ключові потреби малого та середнього бізнесу в Україні, а також перспективи повернення до показників […]
Перше півріччя у сфері працевлаштування було динамічним. Через війну змінився як список спеціалістів, яких найбільше потребують роботодавці, так і загалом кількість пропозицій на ринку. Це, в свою чергу, вплинуло на рівень зарплат “блакитних комірців” в Україні. OLX Робота дослідила, як змінилися пропозиції на ринку робітничих вакансій за 6 місяців 2022 року та порівняла показники до […]
Компанія Mastercard та Fozzy Group за підтримки Міністерства соціальної політики України запускають ініціативу на платформі єДопомога, щоб додатково підтримати українців, які цього гостро потребують. Упродовж трьох місяців із 1 липня 2022 р. номінал Передплати єДопомога, сплаченої Благодійником карткою Mastercard®, збільшуватиметься на суму від 50 до 100 гривень. Скористатися Передплатою єДопомога можна в торговельних мережах «Сільпо», […]
У квітні українці зіштовхнулися з нестачею бензину та дизелю і з тих пір все частіше прицінюються до “зелених” видів транспорту. Як же зріс інтерес до альтернативних способів пересування в умовах кризи з пальним — в аналітиці OLX Авто. Попит на електромобілі зріс усемеро, на електросамокати і гіроскутери — втричі За статистикою Укравтопрому, у травні в […]
На Копенгагенському саміті демократії, щорічному заході найвищого рівня, присвяченому презентації щорічного «Індексу сприйняття демократії» та дискусії про те, як зміцнити демократію в усьому світі, представили арт-інсталяцію «Теорія захисту» української художниці Дар’ї Кольцової. Акція організована активістами Асоціації українців Данії за підтримки Bevar Ukraine та Альянсу демократій. Інсталяція залишатиметься відкритою для перегляду в Королівському данському театрі до […]
27 травня у Лондоні під час PRovokeEMEA Summit відбулася церемонія нагородження SABRE Awards EMEA, найбільшої та найпрестижнішої у світі премії у галузі комунікацій, що відзначає визначні досягнення у сферах брендингу, репутації та залучення. До числа фіналістів увійшли вісім кейсів агенцій групи One Philosophy, а платформа #Життєстійкі отримала золото. Платформа #Життєстійкі об’єднує понад 100 лідерів із […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email
Ваше имя
Ваш email
Повідомлення