43
0
Ми шукаємо найбільш ефективні комунікаційні рішення для наших клієнтів в приватному і державному секторі. В команду нашого агентства входить більше 40 експертів в області інтегрованого маркетингу, корпоративних, продуктових, цифрових, внутрішніх і державних комунікацій, які представляють інтереси 56 міжнародних і українських клієнтів. Агентство є партнером таких брендів, як Avon, Coca-Cola, EVA, Glovo, Hasbro, HMD / Nokia, Mastercard, McDonald’s, Mondelez, OLX, P & G, Pandora, Philips, Sony, Tous.
43
0
16% людей до 40 років стверджують, що при працевлаштуванні вік — це проблема. І молодші, і старші працівники мають майже однаковий рівень впевненості у своєму місці роботи — 44% людей до 40 скоріше впевнені, як і 39% людей, яким за 40. Серед причин відмов у працевлаштуванні, крім віку, пошукачі називали наявність дітей та інвалідності. Українці […]
56% польських роботодавців наймають іноземців на роботу, а 42% хочуть, щоб люди з інших країн працювали у них довгостроково. Більшість власників бізнесу запровадили масковий режим на підприємствах Польщі на час пандемії. Такі дані наводить OLX Робота, згідно з опитуванням польських роботодавців.[1] Робота у Польщі — куди влаштуватись іноземцю Найбільше польські роботодавці пропонують роботу у таких […]
Черговий локдаун, який почнеться в Києві з 5-го квітня та, ймовірно, пошириться всією країною, може значно погіршити стан ринку праці України. Аналітики OLX Робота перевірили, які робітничі професії “не бояться” обмежень та можуть забезпечити робітника гідним рівнем оплати — як у форматі “фултайм”, так і підробітку. Найбільш затребуваною робітничою спеціальністю від початку 2021 року є […]
Mondelēz International випустила другий щорічний звіт State of Snacking™, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів по всьому світі. Люди розглядають снекінг як додаткову нагоду для спілкування, джерело комфорту та відчуття єднання протягом року в умовах ізоляції, спричинених пандемією COVID-19 Дослідження підтверджує все більший фокус споживачів на усвідомленому споживанні з точки зору здоров’я, […]
Лідерами за ростом популярності стали ігрові приставки — їх стали купувати більш ніж удвічі частіше, якщо порівнювати з минулим роком. Найбільший попит мали ноутбуки, а серед смартфонів та планшетів найчастіше продавали Apple. Детальніше про те, які пристрої вибирали українці цього року, дізнавалися аналітики OLX[1]. Карантинні реалії змусили нас глибше задуматися про те, як проводити час […]
Пандемія позначилася на роботі та прибутках медіа, а також на комунікації з бізнесом. Щоб дізнатися, що саме змінилося, Be—it Agency провела опитування Be—it Media Watch серед журналістів і редакторів українських видань. За даними опитування, 21% представників медіа цього року почали більше писати про соціальні ініціативи бізнесу, який допомагав суспільству під час карантину. А майже 54% […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email