47
0
Ми шукаємо найбільш ефективні комунікаційні рішення для наших клієнтів в приватному і державному секторі. В команду нашого агентства входить більше 40 експертів в області інтегрованого маркетингу, корпоративних, продуктових, цифрових, внутрішніх і державних комунікацій, які представляють інтереси 56 міжнародних і українських клієнтів. Агентство є партнером таких брендів, як Avon, Coca-Cola, EVA, Glovo, Hasbro, HMD / Nokia, Mastercard, McDonald’s, Mondelez, OLX, P & G, Pandora, Philips, Sony, Tous.
47
0
На Копенгагенському саміті демократії, щорічному заході найвищого рівня, присвяченому презентації щорічного «Індексу сприйняття демократії» та дискусії про те, як зміцнити демократію в усьому світі, представили арт-інсталяцію «Теорія захисту» української художниці Дар’ї Кольцової. Акція організована активістами Асоціації українців Данії за підтримки Bevar Ukraine та Альянсу демократій. Інсталяція залишатиметься відкритою для перегляду в Королівському данському театрі до […]
27 травня у Лондоні під час PRovokeEMEA Summit відбулася церемонія нагородження SABRE Awards EMEA, найбільшої та найпрестижнішої у світі премії у галузі комунікацій, що відзначає визначні досягнення у сферах брендингу, репутації та залучення. До числа фіналістів увійшли вісім кейсів агенцій групи One Philosophy, а платформа #Життєстійкі отримала золото. Платформа #Життєстійкі об’єднує понад 100 лідерів із […]
Компанія Mastercard заявила про запуск нової ініціативи в рамках програми Start Path, розробленої спеціально для українських фінтех-компаній та підприємців, що надасть стартапам можливість пришвидшити свій розвиток та сприятиме відновленню економіки України. Ініціатива, оголошена в Амстердамі на фінтех-події Money 20/20 Europe, розпочнеться вже цієї осені та відбудеться за підтримки Національного Банку України та Міністерства цифрової трансформації […]
У березні на olx зафіксували рекордний попит на подобову оренду житла — понад 1 млн відгуків на опубліковані оголошення, а це в 15 разів більше, ніж торік. Упродовж квітня інтерес до короткострокової оренди стабілізувався до показників мирного часу, однак у порівнянні з минулим роком активність зросла на 52%. Що чекає на ринок подобової оренди житла […]
Лише 14% підприємців¹ зараз працюють у тому ж режимі, що й до війни. Тим часом опитування клієнтів OLX Україна виявило, що найбільшими проблемами для бізнесу стали військова агресія, логістичні труднощі та падіння продажів. Як наслідок, протягом перших двох місяців бойових дій майже 200 тисяч компаній та ФОПів подали заявки на пільгове оподаткування, щоб зберегти можливість […]
19 квітня уряд розблокував процес купівлі-продажу житлової нерухомості, тож українці в окремих регіонах тепер можуть стати власниками нової квартири, хоч і з певними уточненнями. Які ж умови диктує ринок нерухомості воєнного часу та де в Україні зараз ціни на квартири доступніші, ніж до війни — в аналітиці OLX Нерухомість. Як змінилися ціни на квартири після […]
Через військову агресію росії країни Євросоюзу максимально спростили можливість прийому українців. У рамках Директиви ЄС 2001/55/ЕС громадяни мають право на тимчасовий захист без тривалих бюрократичних процедур. Цей статус серед іншого, надає доступ до легального працевлаштування. Крім Євросоюзу, спрощений в’їзд для українців доступний у Великобританії, Ізраїлі, Ірландії, ОАЕ та Японії. Тож OLX Робота дослідила, які з […]
Понад 10% населення України виїхали через війну за кордон. За даними ООН, майже 5,2 млн людей були змушені шукати прихисток в інших країнах. Більш ніж половина з них (2,9 млн) поїхала до Польщі. Ще майже 800 тисяч — до Румунії. Яку роботу там пропонують та які країни ще розглядають українці для працевлаштування дізнавалися аналітики сервісу […]
Війна спричинила зміни на ринку комерційної нерухомості: багато бізнесів перевели співробітників на віддалену роботу, а деякі компанії переїхали з гарячих точок у більш безпечні регіони та були вимушені шукати приміщення в нових містах. Як змінилися запити упродовж останніх двох місяців і де зараз найвигідніше орендувати комерційну нерухомість — в аналітиці OLX Нерухомість. Для якого бізнесу […]
Як і в довоєнний період, електроніка та одяг залишаються найбільш затребуваними товарами серед українців. Тим не менше, запити змінилися відповідно до нової реальності: зріс попит на павербанки, а замість диванів почали шукати товари першої необхідності. Більше про купівельні вподобання українців в період війни — у аналітиці OLX. Пошукові запити українців від початку вторгнення Наразі платформа […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email
Ваше имя
Ваш email
Повідомлення