MIXX Awards – міжнародний конкурс, що збирає найкращі диджитал-маркетингові кампанії з усього світу. Цей захід є платформою для демонстрації інноваційних підходів та визнання досягнень у сфері диджитал-реклами.
У 2024 році MIXX Awards став особливо важливим для України, яка вперше приєдналася до конкурсу. Журі, до складу якого входять провідні фахівці галузі, оцінило роботи, представлені на фестивалі.

Володимир Білець, Директор з Медіа та Цифрових проєктів
Останні роки були непростими для нашої країни, і це не могло не вплинути на рекламну індустрію. Подані на фестиваль роботи відображають поточні події та настрої суспільства, що робить їх особливо актуальними та емоційно зарядженими. Зростання соціально-відповідальних проєктів, сфокусованих на підтримці Збройних Сил та постраждалих від бойових дій, стало однією з ключових тенденцій цьогорічного фестивалю. Сміливі проєкти брендів не лише закривають збори, але й допомагають формувати позитивні зміни у суспільстві. Вони підвищують обізнаність суспільства про важливість підтримки армії, демонструючи, що це нова норма в житті українця.

Роман Шаповалов, Директор департаменту інформаційних технологій Starlight Media
Беручи до уваги скасування third-party cookies, найбільший вплив матимуть рішення, які працюють з даними. Ми бачимо, що вже з’являються цікаві проєкти зі співпраці з великими провайдерами даних, які замінять частину теперішніх рішень. Зараз ми лише на початку шляху. Зміни, які нас чекають, торкнуться всіх напрямків adtech. Приємно бачити, що Україна, навіть у непрості часи, не відстає від більш розвинених ринків. Усі роботи в технічному блоці були сильні та важливі для галузі, не хочеться виділяти когось. А ось в креативному плані хочеться відзначити проєкт-благодійний стірм “IT is Fine: Підпільний стрім ХХL” компанії N-iX. Сам за себе говорить результат: стрім зібрав понад 110 000 переглядів у YouTube, зібрав 6 млн охоплень в earned media, за 5 годин залучив 5 млн гривень для фонду “Повернись живим” і їм вдалось подвоїти зібрану суму за два тижні. Меми й уривки з цього стріму ще довго наздоганяли мене у соцмережах. Приємно бачити поєднання креативу та важливу соціальну місію.

Олександра Булигіна, COO Vidverto
В умовах повномасштабної війни багато інноваційних і нетипових проєктів заморожені, бізнеси віддають перевагу простим і робочим рішенням, що відчутно впливає на кількість конкурсних робіт. Попри те, що не всі кейси та ідеї можуть бути ескаловані на інші ринки або бренди, є яскравий пласт підходів до роботи з даними, який, сподіваюся, стане прикладом для інших брендів і компаній. Мій особистий фаворит цього року – The Donation Map у Fortnite. Це сильний кейс, який об’єднує благодійність, світ геймінгу і нестандартний підхід до вирішення проблеми. Завдяки використанню системи монетизації творців Fortnite для благодійних цілей, The Donation Map забезпечила досвід для геймерів і долучила до підтримки відновлення лікарні в Україні. Цей кейс не тільки існував на папері, як часто буває з фестивальними роботами, але й увійшов у топ-10 за відвідуваністю. Крім того, він був дуже вдало оформлений. Загальне враження таке, що ринок тільки вчиться і вперше спробував, що таке MIXX Awards. Це непоганий старт і є впевненість, що наступні роки будуть активнішими, кейси ще цікавішими.

Ігор Зайчук, Комерційний директор “MEGOGO”
Я — суворий в оцінці себе та робіт. Безсумнівно, конкурсні роботи відповідають реаліям, було багато гідних кейсів. Очікуючи від українців найкращого, трошки не виправдав своїх очікувань. На превеликий жаль, “вау” робіт у своїй категорії не побачив, саме тому у номінації «Гран-прі» не було переможця. Особисто я звертав увагу на правильність поставлених цілей, їх реалізацію і, звісно, результат, який можна побачити та обрахувати. Стосовно креативу — з ним в українських компаніях ніколи не було проблем! Багато робіт були з гарними ідеями, але трошечки не вистачило в реалізації: донати в іграх, анімація на Гуліверіта тощо. Бажаю учасникам наступного року покращуватись та обовʼязково взяти нагороду! В Україні з’являється багато власних продуктів, які починають використовувати бізнеси. Це найкраще, що може бути. Це і буде розвивати галузь.

Валерія Русаненко, CMO ювелірного бренду Pandora в Україні
На мою думку, цьогорічні роботи вкотре доводять, що бізнес, представлений в Україні, повинен продовжувати відповідати реаліям часу: бути чесним та щирим у комунікації, зберігати свої цінності, бути соціально-відповідальним та прокачувати свою креативність. Це досить базові речі, але саме на них будують свою комунікацію та стратегію компанії, які залишаються в країні та продовжують піклуватися про свою аудиторію. Кейс Укрзалізниці “More tea – more drones” та ситуативний маркетинг від Rozetka є прикладами комунікацій, які вибудовують справжню “близькість” між брендами та клієнтами. Вірю, що вже протягом цього та наступного років ми побачимо ще більше проявів брендів, які надовго залишаться у наших серденьках. Щиро раджу командам та агенціям, які цього року не подали свої роботи, повірити у власні сили та стати учасниками наступного IAB MIXX Awards. Я впевнена, що ви отримаєте цінний досвід, фідбек від експертів індустрії з різних галузей, а також натхнення на нові проєкти. Попри складні часи, сьогодні в Україні найкращий час, щоб заявити про себе і розказати про те, що для вас важливо.
Роботи на MIXX Awards 2024 продемонстрували силу та стійкість української рекламної індустрії сьогодення. Соціально-відповідальні проєкти, інноваційні підходи та креативність стали основними темами цьогорічного фестивалю. Коментарі суддів підкреслюють – у маркетингових кампаніях важлива не тільки точність та результативність, а й щирість та підтримка у комунікації зі своєю авдиторією.