ТОП 20 способів зростання продажів для інтернет-магазинів

Всі власники інтернет-магазинів прагнуть успішно реалізувати найактуальнішу проблему, пов’язану зі збільшенням росту продажів. Їх менеджери знаходяться в пошуку найбільш ефективних способів швидкого продажу товарів. В даний час відома величезна кількість способів, що стимулюють зростання продажів.

У попередній статті ми писали про 125 способів як збільшити відвідуваність сайту, в цій статті ми розповімо вам про двадцять способів, що дозволять ефективно збільшити продажі в інтернет-магазинах. Застосовуючи інноваційні маркетингові технології можна ненав’язливо зорієнтувати інтернет-користувачів на покупку саме ваших товарів. Пропонуємо власникам інтернет-магазинів з користю для свого бізнесу скористатися найефективнішими ідеями інтернет-просування.

Зростання продажів сайту

1. Програма лояльності

Мабуть, це найпоширеніший спосіб збільшення продажів. Він полягає в тому, що клієнт, купуючи товар, отримує бали, у міру накопичення яких збільшується знижка на наступну покупку товару. Таким чином, ви зацікавите покупця у подальшій співпраці з інтернет-магазином. Створена вами програма лояльності буде працювати на збільшення продажу товарів, вона неодмінно змусить користувачів ще і ще раз оформляти замовлення на покупку.

2. Проведення конкурсів-розіграшів

Так вже влаштована психологія людини, його завжди тягне до того, що може дістатися йому абсолютно безкоштовно. Проводьте в своєму інтернет-магазині розіграші призів. Рекламу подібного конкурсу можна розмістити на сайті або в соціальних мережах. Тим самим на ваш сайт підпишуться нові користувачі, які зможуть стати вашими потенційними покупцями. Проведення конкурсів-розіграшів на інтернет-ресурсах є одним з ефективних способів збільшення зростання продажів.

3. Розвиток перехресних продажів

Для збільшення обсягу продажів скористайтеся перехресними продажами. За допомогою реалізації додаткових товарів і послуг можна збільшити вартість замовлення на покупку, тим самим прямо пропорційно зросте обсяг продажів. Прикладів перехресних продажів можна навести безліч. Припустимо, що клієнт в інтернет-магазині оформив замовлення на придбання пральної машини, запропонуйте йому купити у вас ємність для збору брудної білизни. На сторінці товару покупець завжди знайде супутні вироби. Еmail розсилки ефективно використовуються для збільшення обсягу продажів.

4. Збільшення вартості замовлення

Слід зазначити, що покупці не завжди володіють інформацією про більш якісні аналогічні товари, які вони вже вибрали. Саме тому варто запропонувати клієнтам дорогі товари високої якості. Цей спосіб інколи буває ефективніше способу перехресного продажу.

5. Запуск Челленджу

Щоб зробити бренд впізнаваним і широко затребуваним зазвичай запускають челлендж. Покупці, які приєдналися до челленджу, візьмуть пропозиції і куплять у вас товари, так як у них вже накопичено персональний досвід з вашим брендом.

6. Пропозиція всіляких знижок

В інтернет-магазинах широкого поширення набули різні знижки вартості товарів. Застосовуючи їх, ви в значній мірі збільшите обсяг продажів. Крім цього, система знижок допоможе в залученні великої кількості користувачів для e-mail розсилок. На електронну адресу користувачів приходить інформація про всілякі акції. Чим більше користувачів відвідають ваш сайт, тим більше потенційних клієнтів захочуть оформити замовлення покупки ваших товарів.

7. Демонстрація популярних товарів і послуг

Багато інтернет-магазинів для збільшення обсягу продажів користуються давно перевіреним способом. Менеджери онлайн-магазинів на своїх сайтах часто демонструють популярні товари та послуги, і намагаються виділити їх зі списку товарів при кожному зручному випадку. Цей спосіб дуже ефективний і допомагає збільшити зростання продажів.

8. Створення інтерактивної підтримки

Досить часто менеджери інтернет-магазинів дають хороші поради своїм клієнтам, допомагаючи прийняти правильне рішення при виборі покупки. Додайте більше інтерактивної допомоги у вигляді чат-ботів. Це реально допоможе дати відповідь на будь-яке питання клієнта, пов’язане з майбутньою покупкою товару. За допомогою інтерактивної підтримки ви завжди зможете виявити явні переваги своїх покупців.

9. Акцентування уваги клієнтів на зменшувачі ризику

Якщо ваш сайт має зменшувачі ризику, які здатні знімати у клієнтів будь-які сумніви в правильності вибору товару, то це вірний спосіб привернути більшу кількість покупців для покупки товарів в онлайн-магазині. Що ж являють собою зменшувачі ризику? До них можна віднести:

  • безкоштовну доставку,
  • гарантію повернення грошей і безпечні транзакції.

Наведемо простий приклад. При замовленні ортопедичного матраца в онлайн-магазині покупцям надають можливість протягом трьох місяців повернути його назад, якщо клієнт буде почувати себе не зовсім комфортно, відпочиваючи на цьому матраці. Йому повернуть всю суму вартості покупки.

10. Оглядові відео ролики

Яскраві оглядові відео ролики збільшують продаж товарів. Прямуємо протестувати ідею відеозйомки на деяких товарах для того щоб вирішити чи варто далі розвивати цей напрям. Якщо тест пройдено успішно, значить, потрібно по максимуму використовувати зйомку оглядових відео роликів, які допоможуть покупцеві розглядати товар.

11. Плідна робота з відгуками покупців

Істотно збільшити зростання продажів допоможуть коментарі та відгуки ваших клієнтів, які вже зробили покупку в онлайн-магазині. Покупці найчастіше самі рекламують і рекомендують іншим клієнтам ваші товари. Якщо на сайті багато позитивних відгуків, значить, успіх продажу рекламованих товарів забезпечений. Особливо переконливими є коментарі клієнтів з наданням відео роликів. Прикладом взаємодії між продавцем і покупцем служить Яндекс.Маркет: Користувачі хочуть бачити і на інших сайтах подібну реалізацію своїх відгуків.

12. Створення списків бажаних товарів

Щоб мотивувати здійснення покупок в інтернет-магазині, складіть список бажаних покупок і ненав’язливо запропонуйте його своїм покупцям. Ці списки допоможуть зацікавити клієнтів у купівлі інших товарів. Крім цього, на сайті вашого онлай-магазину зареєструються більша кількість користувачів. Е-mail розсилка і ретаргетінг нагадають вашим клієнтам про списки бажаних товарів.

13. Запит зворотного зв’язку

Щоб зацікавити своїх клієнтів в покупці брендових товарів, зокрема новинок електроніки, власники інтернет-магазинів можуть використовувати спосіб зворотного зв’язку. Він в значній мірі покращує взаємодію з покупцями.
Зацікавте користувачів сайту невеликими знижками на товари і послуги. Натомість на це ви зможете збільшити відвідуваність інтернет-ресурсу.

14. Робота з клієнтами, які з якихось причин не завершили свою покупку

Скористайтеся інструментами автоматизації і зробіть е-mail розсилку тим клієнтам, які замовили у вас товар, але не зробили його покупку. Надішліть їм листи на пошту через невеликий проміжок часу з докладною інформацією про товар. Вам необхідно коректно і ненав’язливо нагадати клієнту про незавершену покупку. При цьому можна використовувати персональні інформаційні дані про клієнта. Відправлення таких листів повинне повторюватися неодноразово. З метою успішної реалізації незавершеної покупки запропонуйте клієнту невелику знижку.

15. Мобільне просування

На сьогоднішній день для продажу брендових товарів актуально використовувати мобільне просування. Весь сенс використання мобільної реклами полягає в тому, що вона дозволяє потенційним покупцям відвідати онлайн-магазин, поки вони знаходяться в подорожі. Для ефективного використання мобільного просування необхідно провести SEO оптимізацію інтернет магазину з урахуванням користувачів мобільних пристроїв, використовувати всі інструменти реклами, виявляти актуальні потреби клієнтів.

16. Наявність кваліфікованих фахівців в сфері інтернет-маркетингу

Щоб домогтися успіху і в значній мірі збільшити зростання продажів, залучайте кваліфікованих маркетологів. Тільки вони здатні створити грамотну контекстну і таргетовану рекламу в соцмережах. Рекламна продукція повинна повністю окупатися. Результатом успіху роботи досвідчених інтернет-маркетологів стане збільшення зростання продажів.

17. Святам приділяйте особливу увагу!

Проведення різних акцій до майбутніх свят має великий вплив на збільшення зростання продажів. Для цього необхідно скласти контент-план, що враховує великі і маленькі свята. Система знижок в ці дні дозволить мотивувати користувачів вашого сайту на покупку товарів.

18. Робота з користувачами в Інстаграм

В даний час величезною популярністю користується мережа Інстаграм. Крім переглядів публікацій і фотографій, користувачі в Інстаграм купують різні товари. Якщо вірити статистиці, то 60 відсотків користувачів отримують інформацію про товари і послуги через цю мережу, в результаті продаж товарів через Інстаграм становить приблизно 30 відсотків. Мережа Інстаграм за допомогою анонсування різних акцій привертає величезну кількість потенційних покупців.

19. Автоматизація розсилок

Менеджер онлайн-магазину має поштову адресу всіх своїх клієнтів. Необхідно, як можна частіше спілкуватися з покупцями по e-mail. Відповідно до маркетингової технологією потрібно працювати з клієнтом на різних стадіях купівельного циклу. В е-mail розсилці обов’язково повинне бути вітальне повідомлення. Основна функція розсилки полягає в залученні покупця в діалог. Крім того, в автоматичних листах завжди оновлюється інформація про товари.

20. Підтримка благодійності

Для збільшення зростання продажів можна використовувати навіть благодійність. Багато клієнтів цінують доброту. І якщо ви направите її на підтримку нужденним людям, то ваш інтернет-магазин отримає величезні бонуси. Завдяки благодійності ви привернете увагу більшої кількості клієнтів для покупки ваших товарів. Наприклад, взуттєва компанія «Toms» заробила прихильність клієнтів за рахунок благодійності, яку оцінили покупці. Таким чином, у виграші опинилися обидві сторони.

Ми запропонували вам 20 ефективних способів для збільшення зростання продажів. Бажаємо, щоб ваш вибір виправдав ваші надії!

Схожі повідомлення