Зі слоганом «Я – виробник повітря» ( «I am an Air Maker»), в Німеччині стартувала кампанія по запуску першого продукту Coway в Європі. З моменту початку пандемії COVID-19 наявність чистого повітря грає все більш важливу роль в свідомості людей. Як наслідок, попит на очищувачі повітря також виріс, створивши сприятливі умови для Coway, лідера південнокорейського ринку […]
Завдяки карантину, перегляд фільмів і телепрограм через інтернет в Україні, та й в усьому світі вийшов на новий рівень. За даними провайдера «Київстар», показники зростання переглядів в 2020-2021 р виросли від 30 до 80%. Причому дивляться не тільки через великі монітори і телевізори, але і через телефони та планшети. Вільного часу стало більше, тому збільшився […]
Прогноз погоди люблять багато хто, причому незалежно від того, наскільки він актуальний. І дійсно, так він важливий для тих, хто з під’їзду будинку, пірнає в метро, потім в офіс з усіма зручностями, і назад. У наш час для більшості людей складно як слід промочити ноги, не кажучи вже про те, щоб всерйоз замерзнути або померти […]
Безпека Apple пристроїв піддалася атаці: компанія стала жертвою вимагачів. Нещодавно група кіберзлочинців Sodinokoby вкрала конфіденційну інформацію про майбутню продукцію бренду за допомогою програми-здирника REvil, разом з планами виробника електроніки з Тайваню Quanta Computer. Apple і її брат по нещастю платити викуп величиною в $ 50 млн не бажають і просто не реагують на вимагання шахраїв. З […]
Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати блогером завдяки унікальному алгоритму. Платформа аналізує 32 показники з моменту створення сторінки. На рейтинг впливає кількість публікацій, активність друзів, співвідношення підписників і активних відвідувачів сторінки та інші якісні і кількісні метрики залученості. Завдяки цьому результат […]
22 квітня відзначається День дівчат в IT. Реагувати на цю інформацію можна по-різному: ось, наприклад, спеціалісти з BAKOTECH випустили на YouTube-каналі невеликий спецпроєкт про роль жінок у галузі. Питання вперше піднімається в Україні як самостійна тема, а не теза будь-якої іншої проблематики. Формат проєкту — міні-інтерв’ю. Щоб розкрити тему з перших вуст, запросили героїнь з […]
Незважаючи на те, що термін VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) – волатильність, невизначеність, складність і двозначність був придуманий Гербертом Ф. Барбером (Herbert F. Barber) в далекому 1992 році, сьогодні він актуальний як ніколи. Спочатку представлена Барбером як концепція стратегічного управління компанією, VUCA також відображає проблеми, з якими в даний час стикаються менеджери, в тому числі […]
16% людей до 40 років стверджують, що при працевлаштуванні вік — це проблема. І молодші, і старші працівники мають майже однаковий рівень впевненості у своєму місці роботи — 44% людей до 40 скоріше впевнені, як і 39% людей, яким за 40. Серед причин відмов у працевлаштуванні, крім віку, пошукачі називали наявність дітей та інвалідності. Українці […]
Мотивація – це «чому», що лежить в основі наших дій. Це те, що надає сенсу і спонукає бути кращим. Як виглядає ефективна система мотивації відділу продажів? Питання, що ставить собі абсолютно кожен керівник. Для більшості продавців однієї фінансової винагороди недостатньо. Вона, звичайно, дуже важлива, особливо у сфері продажів, де багато людей обирають професію заради фінансового […]
Сучасний бізнес, особливо стартапи і компанії з IT-сфери, потребують специфічної та актуальної інформації. В поле зору ком’юніті потрапляє контент про інвестиції, цифрові технології і новинки ринку, тренди інтернет-бізнесу і способи просування стартапів і IT-компаній. Тому актуальну інформацію аудиторії можуть надати тільки галузеві онлайн-медіа. Також вони допоможуть компаніям розповісти про себе і отримати впізнаваність в професійному […]
Керівників, які здатні провести компанію через турбулентність і допомогти їй адаптуватися до нових умов, високо цінують. А також високо винагороджують? Який рівень доходу задовольняє топ-менеджерів українського IT, що мотивує і демотивує – в нашому новому огляді зарплат. Підсумки попереднього дослідження на цю тему можна знайти тут. А тепер те, заради чого ми зібралися – огляд […]
Змінити спосіб споживання музики, ввести новаторські маркетингові підходи і стати лідером ринку потокового аудіо — все це досягнення шведської стрімінгової платформи Spotify. У 2019 сервіс отримав 31% від загального доходу і 35% від числа платних підписок на ринку потокової музики, залишивши позаду Apple Music (24% від загального доходу і 19% від числа платних підписок). У […]
Лідогенерація – це потужний інструмент, з практично глобальним охопленням аудиторії (Facebook + Instagram + FB месенджер). Подивіться на статистику приросту аудиторії Facebook в Україні з 2016 по 2021 рік. Аудиторія в 2016 році становила 5,4 млн осіб. Повна аудиторія Facebook в 2021 році становить 23 млн. людей. На сьогодні не стоїть питання чи є там ваші клієнти. Фейсбук […]
Діджиталізуйся або помри. З таким недвозначним меседжем торгівлю наздогнала пандемія. Багато компаній, зокрема, і великі рітейл-мережі, в 2021 році позначили свої плани по розширенню онлайн-майданчиків і ІТ-напрямку. Зрозуміло, що в минулому році це була вимушена трансформація. Але ось вакцинація зажевріла на горизонті, а значить, є світло в кінці цього довгого тунелю бізнес-невизначеності. Чи продовжиться тенденція […]
Сьогодні багато маркетологів в соціальних мережах беруть до уваги психологію людини при просуванні бренду в соціальних мережах. Технічною мовою ми називаємо це нейромаркетинг. Ви можете бути здивовані, помітивши, що нейромаркетинг – це не зовсім сучасна маркетингова стратегія. Цей термін був вперше введений ще в 2002 році, коли дослідники почали аналізувати нейронну активність і вивчали активність […]
Нарешті прийшла весна, дні стають довшими і теплішими. Якби не карантин, більшість українок вже оновлювали б свої гардероби і хвалилися обновками перед подругами і колегами. А поки ми дізнаємося все про тренди зі сторінок модних журналів, які, як і багато з нашого життя, перейшли в онлайн. Фахівці онлайн-платформи PRNEWS.IO, що спеціалізується на розміщенні прес-релізів в […]
«Говоріть про мене, що хочете, головне, прізвище не переплутайте», — такого принципу дотримується мережа фастфуду Burger King. Сарказм, провокації, тролінг конкурентів — звичайні методи маркетологів бренду. Рекламні кампанії Burger King дратують, смішать, дивують і обурюють. Їх бурхливо обговорюють журналісти і користувачі соцмереж, їм регулярно присуджують леви на каннському фестивалі реклами. Пропонуємо розібрати хайпові кампанії бренду […]
TikTok-аккаунт з діпфейком молодого Тома Круза наробив багато шуму. Під AR-маскою ховалася звичайна людина, яка настільки реалістично грала в гольф і показувала фокуси від імені американського актора, що здавалося ніби це нова частина “Місія нездійсненна”. Штучний інтелект в найближчому майбутньому здатний на більш екстремальні трюки, впевнений IT-бізнесмен Віталій Міняйло. Продовження життя, заміна робочих місць на […]
Якщо у вас запитають «Які способи просування продукту найефективніші?», Ви, швидше за все, скажете «Реклама і пости в соцмережах», забуваючи про такий неочевидний канал інтернет-маркетингу, як email-розсилки. А адже це, без перебільшення, найефективніший канал інтернет-маркетингу! Чому? Email знаходиться в лідерах за показником ROI. Кожен долар, інвестований в email-маркетинг, може принести 40 доларів виручки. Це в […]
Що таке SMM, якими навичками володіє SMM-фахівець і як відкрити власне SMM-агентство з нуля – поговоримо в цій статті. Що таке SMM SMM перекладається як Social Media Marketing – інструмент маркетингу. SMM-фахівець займається просуванням в соціальних мережах, розробляє стратегію і аналізує результат. Це якщо коротко. А якщо детальніше, то ось перелік 10 речей, які повинен вміти SMM-фахівець: […]
Ділове листування має свої особливі правила в будь-якій мові, так що це стосується і англійської. Що варто і чого не варто писати в діловому листі, скарзі або зверненні англійською? Найпопулярніші помилки в англомовному листуванні в цій статті. Як і в будь-якій іншій мові, для написання офіційної скарги в службу підтримки сервісу або запиту на повернення внесеної […]
Всупереч думці багатьох, email-маркетинг – це не просто хаотична розсилка листів. Це стратегічний інструмент, який забезпечує комунікацію бізнесу з передплатником або клієнтом за допомогою електронної пошти, Viber, sms, web- і mobile-push з метою побудови взаємин або продажів. І хто б що не говорив про те, що це застарілий інструмент, який скоро піде у непам’ять, еmail-маркетинг […]
Зберегти продукти на довгий час, не дати їм пропасти – завдання, яке по-своєму вирішували різні покоління людей. Прекрасно, що зараз це не проблема. Технічний прогрес охопив всі сфери життєдіяльності людства. Побутова техніка – не виняток. Морозильні камери тому підтвердження. Для чого потрібна морозильна камера До того, що в кожному будинку є холодильник, всі давно звикли. […]
Бізнесу потрібні канали комунікації з клієнтами, щоб підтримувати рівень лояльності, повідомляти про новинки та взагалі час від часу нагадувати про себе. SMS-розсилка – сучасний інструмент відправки повідомлень клієнтам і партнерам. Розповімо про переваги та особливості підключення розсилки. Які можливості є у SMS-розсилки Фахівці Київстар підкреслюють такі переваги інструменту: гнучкість. Управляти розсилкою можна з особистого кабінету […]
SEO залучає клієнтів на онлайн-платформи. Хоча щороку підвищуються вимоги до SEO, гра варта свічок: 70-80% користувачів дізнаються про бренд завдяки органічному пошуку, ігноруючи платну рекламу. 28% з них купують товар або послугу. В 2021 році SEO-фахівцям потрібно враховувати нові метрики і уважно ставитися до потреб споживача. Принцип EAT при просуванні в Google Механізм оцінки контенту в […]
Упевнений, що ви зустрічали десятки списків рекомендованих до читання бізнес-книг. Тлумачних праць дійсно чимало, але я вирішив зробити добірку типу не “якомога більше”, а “як можна менше”. Коротше, я зробив замітку для своїх партнерів і клієнтів, наших менеджерів і співробітників про те, які книги вважаю обов’язковими для читання. Тепер ділюся списком і з передплатниками мого […]
Черговий локдаун, який почнеться в Києві з 5-го квітня та, ймовірно, пошириться всією країною, може значно погіршити стан ринку праці України. Аналітики OLX Робота перевірили, які робітничі професії “не бояться” обмежень та можуть забезпечити робітника гідним рівнем оплати — як у форматі “фултайм”, так і підробітку. Найбільш затребуваною робітничою спеціальністю від початку 2021 року є […]
Здається все просто — якщо про вашу компанію пишуть ЗМІ, значить ви робите усе правильно й залишаєтеся в постійному інформаційному потоці, що циркулює і змінюється в медіа дуже швидко. У матеріалі спробуємо копнути трохи глибше й на прикладах розглянемо яку цінність можуть мати для бізнесу та персонального бренду публікації у цільових медіа. В ролі цільових […]
Маски Snapchat і Instagram користувалися популярністю і до пандемії, але були доступні тільки у вигляді мобільного додатку. Застосовували їх швидше в розважальних цілях. Тепер після масового переходу на віддалену роботу і експансії відеозв’язку маски успішно мігрували на десктоп і починають застосовуватися навіть у бізнес-цілях. Є як мінімум два додатки, які я особисто потестив – про […]
Кар’єрний портал і платформа професійного розвитку Happy Monday спільно з медіа про книгу та осмислене читання «Читомо» запускають зарплатне опитування, щоб сформувати рейтинг зарплат українських спеціалістів у видавничій сфері. Тема зарплат в Україні майже табуйована. Наскільки відрізняються зарплати у державних та приватних видавництвах? Як пандемія змінила дохід спеціалістів у видавничій сфері? Чи працюють українські фахівці […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email