Робота мрії в мережі LinkedIn … і не тільки

Магістр реклами і PR, журналіст

Хоча на сьогоднішній день серед соціальних мереж на піку популярності в Україні і світі стоїть – Facebook, а LinkedIn займає лише 8 місце в Україні, і 10 в світі, ця соціальна мережа має безліч переваг саме для бізнес аудиторії. Наприклад, 45 відсотків користувачів LinkedIn знаходяться у вищому керівництві, 50% американців з вищою освітою використовують LinkedIn, 2 мільйони постів, статей і відео публікуються на LinkedIn кожен день і це далеко не всі її переваги.

Трохи передісторії

Найпопулярніша світова мережа, створена в 2002 році з метою пошуку і встановлення ділових контактів. На початку свого існування набула поширення серед топ-менеджерів, директорів, бізнесменів і фахівців області IТ. Тут зареєстровані фахівці зі 180 галузей бізнесу. На початку 2005 року LinkedIn запустив LinkedIn Jobs, свою першу спробу заробити на сайті. У 2006 році компанія вперше отримує прибуток.

Вона успішна, входить в топ-10 світових рейтингів щорічно, її копіюють, в неї інвестують. У 2016 році корпорація Microsoft купила соціальну мережу LinkedIn за $ 26,2 млрд. Звичайно ж, Microsoft була зацікавлена в аудиторії LinkedIn і таким способом отримала понад 450 мільйонів користувачів з їхніми даними в профілях.

Мережа Лінкедін унікальна тим, що у неї специфічна база користувачів, створена не для розваги і спілкування. Її коло – тлумачні, освічені й заможні люди, які досягли певного статусу в суспільстві. Мережа приваблива своїм розміреним життям і спілкуванням «по-суті», без надмірного спаму і непотрібної інформації.

Плюси і переваги мережі

Основною перевагою цієї ділової мережі є можливість пошуку роботи і встановлення корисних і необхідних зв’язків. Ви можете відстежувати компанії, які є цікавими для вас, дивитися їхні новини та пропозиції. Linkedin – відмінне місце для комунікації з колегами, діловими партнерами, фахівцями компанії. Експерти Microsoft впевнені, що можливості LinkedIn дуже і дуже великі. В майбутньому планується уставити багато цікавих новинок. Наприклад, мережа зможе пропонувати новини, матеріали, рекомендувати експертів, виходячи з інформації, з чим ви працюєте, яка тема вас цікавить.

Лінкедін часто становить рейтинг найбільш актуальних професій, рейтинг найбільш затребуваних навичок, рейтинг найпривабливіших компаній в різних країнах та інше.

Світове зростання і перспективи в 2019 році

Генеральний директор Hootsuite – Райан Холмс виділив продовження зростання платформи як одну зі своїх головних тенденцій в 2019 році.
Згідно з даними Hootsuite можна виділити ряд переваг мережі, їх багато:

  1. Два професіонала приєднуються до LinkedIn кожну секунду! Це вражаючий темп зростання. З 467 мільйонів користувачів в третьому кварталі 2016 року до 590 мільйонів до кінця 2018 року. Або 123 мільйони користувачів за два роки. Порівняйте це з Twitter, який за той же період набрав всього 9 мільйонів користувачів. Ще до 2016 року зростання LinkedIn було надійним: рост LinkedInДжерело: https://www.statista.com
  2. Другий великий плюс: 154 мільйонів американських робітників мають профілі LinkedIn. В Америці найбільша кількість користувачів LinkedIn. Решта 70 відсотків користувачів живуть в 200 інших країнах і територіях по всьому світу. І користувачі можуть використовувати платформу на 24 різних мовах. До того ж, 50 відсотків американців з вищою освітою використовують LinkedIn. Дослідницький центр Пью прийшов до висновку, що платформа найбільш популярна серед освічених, міських, професійних американців з сімей, які заробляють понад 75 000 доларів на рік. Це приваблює чоловіків і жінок однаково. І це, як і очікувалося, найбільш популярне серед 25-49 річних глядачів. Хоча чверть від 18 до 24 років і від 50 до 64 років теж використовують його.
  3. 45% користувачів LinkedIn знаходяться у вищому керівництві. Існує причина, по якій LinkedIn є кращою платформою для генерації лідів B2B. Особи, які приймають рішення, збираються тут.
  4. 2 мільйони постів, статей і відео публікуються на LinkedIn кожен день.
    У той час як Facebook збільшує кількість повідомлень від «друзів, сім’ї і спільноти», виключаючи все інше, LinkedIn створює платформу, яка віддає пріоритет діловим голосам.
  5. 91% керівників оцінюють LinkedIn в якості свого першого вибору для професійно релевантного контенту. 5. 91 процент руководителей оценивают LinkedIn Джерело: Складне Керівництво Маркетолога для LinkedIn https://business.linkedin.com/
  6. 30 мільйонів компаній мають профілі LinkedIn. Користувачі LinkedIn – це освічена аудиторія, яка, швидше за все, буде експертом в своїй області, ніж, скажімо, ваша аудиторія в Facebook.
  7. 50% трафіку B2B, що надходить з соціальних мереж, виходить від LinkedIn. Це число відображає загальне мислення користувачів LinkedIn. Не дивно, що вони частіше переходять на ваш офіційний веб-сайт або в професійний блог, так як вони активно шукають ресурси.
  8. 80% лідів B2B, що генеруються в соціальних мережах, приходять з LinkedIn. Сложное руководство для ЛинкединДжерело: Складне Керівництво Маркетолога для LinkedIn
  9. InMail має на 300% вищий рівень відповіді, ніж електронна пошта. LinkedIn каже, що від 10 до 25 відсотків InMail отримує відповідь. Як канал зв’язку, InMail неймовірно насичений. Люди, які отримують сотні електронних листів і текстових повідомлень в день, можуть отримати тільки два або три листи InMails.
  10. 58% рекламодавців B2B подобається рентабельність інвестицій в рекламу LinkedIn. Згідно з опитуванням маркетологів B2B, які купують платну рекламу в соціальних мережах, Facebook і LinkedIn вважаються найбільш ефективними платформами.

В яких країнах популярний Лінкедін?

І хоча Лінкедін вже далеко не нова мережа, популярність і характер проникнення в різних країнах різний. Відомий факт, що в Росії Лінкедін був заборонений з осені 2016 року за відмову переносити дані користувачів на російські сервера. В Україні на сьогоднішній момент, про що йшлася згадка в матеріалі, Linkedin займає 10-те місце. В Іспанії, якщо брати по кількості користувачів Linkedin стоїть на 4-му місці. В Індії Linkedin – на 2-му місці. Далі, звичайно ж, США, тут мережу займає почесне 5-е місце, після Facebook, Twitter, Instagram, Reddit.

Ділові соціальні мережі допоможуть вам знайти роботу

HR менеджери, рекрутери не приховують, що у своїй професійній діяльності вони постійно використовують соціальні мережі для перевірки потенційних кандидатів. Тут можна дізнатися з ким людина дружить, куди ходить, про що думає. Всім відомо, що соц. мережі можуть як зашкодити вашій репутації і кар’єрі – не етична поведінка, так і навпаки, якщо професійно вести свій профіль можна встановити корисні зв’язки і контакти, знайти потрібних людей, поліпшити свій імідж в очах громадськості.

Професійні ділові мережі, такі як Linkedin, стають місцем, де можна знайти співробітників. Вони допомагають дізнатися про уміння, напрацювання і професійні погляди людини. Якщо ви перепробували стандартні методи пошуку роботи і вам не вдається домогтися успіху, спробуйте нові, альтернативні варіанти – змініть напрямок пошуку. Наприклад, зареєструйтесь в професійній соц.мережі Лінкедін. Зробіть якісне, розгорнуте резюме – це ваша он-лайн візитка. Додайте правильно підібране фото, вкажіть всі ваші професійні досягнення в цікавій для вас області, ваші контакти, вашу бажану посаду в розділі «Jobs», і тоді є великі шанси на роботу вашої мрії. Мережа пропонує багато платних опцій, завдяки яким ваші пошуки будуть прискорюватися і поліпшуватися. Вам потрібно пройти ряд уточнюючих питань, щоб можна було швидше запропонувати вам те, що вам підходить.

Насколько активно вы ищете работу

Ви можете вибрати платну опцію Premium – «список вакансій, який оптимально підходить вашому профілю і новачкам» (протестувати безкоштовно протягом 1 місяця). Linkedin пропонує різні пакети «для кар’єри» – пошук і отримання своєї роботи і «ведення бізнесу» – розширення і зміцнення ваших зв’язків. Кандидати, які підписані на Premium план, знаходять роботу в 2 рази швидше.

Premium план

Важно правильно вести аккаунт

Важливо якісно вести свій профіль, іноді оновлювати ваше фото, щоб сторінка виглядала живою. Роботодавці звертають увагу на списки і кількість професійних контактів, на вашу манеру спілкування, правильне складання надісланого їм листа. Ви в соц. мережах – це такий собі «портрет», який або зацікавить майбутнього роботодавця, або ні.

Звичайно, мережа Лінкедін – це лише перша сходинка, за допомогою якої, ви зможете зачепити цікавого вам роботодавця. Майбутній, потенційний роботодавець аналізує вашу присутність і поведінку в різних мережах. Забийте ваше ім’я і прізвище в google, вам сподобається, що він вам видасть? Перевіряйте чи вся інформація про вас правдива, де розміщені ваші фото та інше. За допомогою соц.мереж не тільки рекрутери, але вже і існуючі роботодавці відстежують і аналізують вашу поведінку, пам’ятайте про це.

Як правильно вести сторінку в LinkedIn і розширювати потрібні контакти

Кожна людина може завести свою сторінку в мережі Лінкедін безкоштовно. Вам потрібно розмістити своє фото (важливо вибрати ділове фото), ваше повне резюме, поточну або бажану посаду, ваші контакти.

  • Перший крок, встановити контакти з вже існуючими друзями і партнерами, клієнтами, підрядниками. Лінкедін порекомендує вам «людей, яких ви можете знати». В майбутньому ваше завдання їх розширювати. У LinkedIn в вашу мережу входять контакти 1-го, 2-го, 3-го рівня. На їх кількість звертають увагу HR-фахівці, аналізуючи профіль кандидата.
  • Перший рівень – то контакти, які ви знаєте найближче (так влаштована система), вам дозволено прямий доступ, і ви можете їм писати безпосередньо. На другому рівні вам потрібно буде додати цю людину в контакти, натиснути кнопку «встановити контакт», щоб написати йому і отримати доступ до його контактної книги.
  • Третій рівень контактів – це прямі контакти ваших контактів 2-го рівня. Для цієї категорії Лінкедін пропонує вам використовувати платні повідомлення або щоб вас рекомендували. Чим далі від вас людина, тим складніше до нього «достукатися» і отримати відповідь на повідомлення.

Які існують способи встановити контакти з 2-м рівнем? Ви можете самі особисто відправити людині запрошення для встановлення контакту з вами (опція Add Contact to your network). Правда тут існують ризики вам відмовити.

Способи встановити контакти

Друге знайомих, щоб вас рекомендували, так звана функція – Get introduced through a connection. Або скористатися опцією InMail, вона доступна в платній версії. Завдяки цьому інструменту ви можете відправляти повідомлення-листи безпосередньо контактам 2-го і 3-го рівня. Якщо у вас базова (безкоштовна) версія облікового запису, то для використання повідомлень InMail необхідно підвищити статус облікового запису до рівня Premium. Ви будете отримувати певну кількість кредитів InMail в залежності від типу вашої підписки і використовувати їх.

І хоча Лінкедін ресурс вельми складний, і на перший погляд непростий, робота з ним безсумнівно принесе вам свої результати. Можливість знайти роботу вашої мрії, налагодити безцінні ділові зв’язки і контакти, були і все-ще залишаються реальними, завдяки цій мережі.

Схожі повідомлення