Японська їжа в Україні набирає популярності та вважається ознакою фінансової забезпеченості. Смачні та якісні суші може дозволити собі не кожен, а замовляти таку їжу багато хто полюбляє. Поговоримо про те, скільки треба заробляти, щоб суші у вихідний були звичним ділом.
Скільки коштують суші в Україні?
На українському ринку пропозицій достатньо, але не кожен заклад може запропонувати якісний продукт. Наприклад суші у Львові від Ніндзя, переїхали аж з Києва та швидко захопили сегмент ринку японського харчування. Свіжі продукти, улюблена Філадельфія та авторські рецепт не залишили осторонь львів’ян та гостей міста.
Середня ціна сету на компанію складає 2500 гривень за 40 штук. На базі цієї компанії розглянемо скільки треба працювати спеціалістам сфери диджитал, щоб їсти суші досхочу.
Скільки коштує сет суші в годинах спеціалістів?
Сфера диджитал включає багато професій, візьмемо до уваги найпопулярніші. Також слід враховувати досвід фахівця, його бренд, спектр послуг.
Почнемо з новачків та людей з середнім досвідом без власного бренду, фінансові дані беремо з відомої української біржі – Фрілансхант. Якщо любите суші, дослідження покаже над чим маєте працювати, щоб замовляти ласощі без виходу за межі бюджету.
Для замовлення сету суші початківці диджитал працюють:
- E-mail маркетолог – 6,3 години (прайс – 400 грн);
- Маркетолог-аналітик – 6,3 години ( прайс 400 грн);
- SMM заробляє 300 гривень за годину, та має працювати 8,3 години;
- Маркетинговий консалтинг коштує 800 гривень на годину, що дозволяє купити сет за 3 години праці;
- Інтернет-маркетинг без конкретної спеціалізації дозволить заробити від 200 гривень на годину. Щоб купити сет суші треба працювати аж 12,5 годин.
При виборі професії в диджитал чи складанні плану для підвищення власної кваліфікації, слід визначитися зі спеціалізацією. Навчання та досвід в конкретній сфері дозволять вам отримати вищу ставку на ринку та виділитися на фоні універсальних фахівців.
Що зробити щоб більше заробляти вже завтра?
Для більшого заробітку використовуйте максимально навички, які маєте вже зараз. Наприклад, якщо ви працюєте на звичайній роботі маркетологом та маєте фіксовану зарплатню, додатково можна зробити:
- пропонувати маркетингові аудити за невелику суму;
- розробити власний продукт для продажу;
- вести блог з платною підпискою та ділитися з аудиторією робочими фішками;
- підключитися до партнерських програм;
- просувати заклади в соціальних мережах. Наприклад, розкручувати сторінки суші барів, розвивати бренд улюблених ласощів.
Про роботу на біржах в мережі сказано багато, але не рекомендується йти шукати замовлення саме там. Велика конкуренція, низькі ціни та потік однотипної роботи можуть привести до професійної деформації.
Збирайте власну базу замовників та створюйте пасивні джерела доходу, використовуючи кваліфікацію, яку вже маєте. Це дозволить отримати фінансову базу, яка в майбутньому стане ресурсом для подальшого навчання, а то і зміни кар’єри.
А як часто купуєте суші ви? Скільки годин вашої праці коштує сет на 40 шматочків? Поділіться думками в коментарях.