UK comms – це комунікаційна агенція, яка надає весь спектр PR-послуг: від стратегій до їх реалізації. Працює зі складними темами (захист прав людини, реформи, економіка, технології тощо). Серед клієнтів – некомерційні організації, державні проєкти та бізнес.
Хочете навчатися комунікацій у спікерів з Forbes, LIGA.net, «Суспільного», «ДТЕК Енерго»? Перейняти досвід ексрадниці Залужного чи радниці з комунікацій міністра освіти і науки? Дізнатися, як запускати кампанії, що отримують Effie? А ще — про планування, вимірювання, кризову комунікацію та роботу з фейками? Тоді вам точно на курс для комунікаційників «PR-компас» від агенції «UK comms»! 14 спікерів поділяться […]
28 вересня 2024 року стартує практикум «PR-компас 2.0: курс на комунікації». Це — навчання для комунікаційників, яке триватиме 1,5 місяця. Заняття відбуватимуться щосуботи. Це вже другий потік курсу, який запускає команда UK comms. У ньому — ще більше практики. 14 лекторів допоможуть якнайповніше прокачати знання та навички в комунікаціях. Це спікери з Forbes, LIGA.net, «Суспільного», […]
Повномасштабна війна змушує нас вчитися нового, зокрема й тонкощів комунікації з військовими та колишніми військовополоненими. Про що варто подумати, перш ніж розпитувати тих, хто пройшов полон? Як запитати про пережите так, щоб і матеріал або сюжет вийшов цікавим, і людину не травмувати? На ці та низку інших питань в UK comms club відповіла Валерія (Нава) […]
Бізнес і соціальна відповідальність на сьогодні — це норма. Але що ж насправді варто називати корпоративною соціальною відповідальністю (КСВ), чим вона відрізняється від ESG (environmental, social, governance — екологічного, соціального та корпоративного управління), як правильно її будувати та чи можливо виміряти? Про це в UK comms club розповіла Марина Саприкіна, сертифікована консультантка та тренерка з […]
Людмила Долгоновська з липня 2021 року до березня 2023-го була радницею Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного зі стратегічних комунікацій. За цей час їй вдалося розробити комунікаційну стратегію ЗСУ та зробити більш впізнаваним бренд українського війська й самого «залізного генерала» в нашій країні та у світі. Чому прийшла у Збройні сили України, як вдалося налагодити внутрішні та […]
Успішна колаборація починається з довіри. Тож насамперед варто звертати увагу на репутацію партнера та його звітність. Спільні комунікаційні кампанії — це про системну й відповідальну роботу. Особливо коли на кону багатомільйонна допомога ЗСУ. Про це під час зустрічі в UK comms club розповіли керівниця відділу комунікацій і маркетингу фонду «Повернись живим» Ольга Омельянчук та очільниця […]