Комунікаційне агентство PointeR Agency працює на ринку маркетингових послуг із 2012 року.
Згідно з останнім галузевим дослідженням видавництва «Економіка» PointeR Agency входить у ТОП-10 PR-агенцій України. Загальний портфель компанії складає 100+ клієнтів, серед яких – BOSCH, NIVEA, Luxoptica, AB InBev Efes, British American Tobacco, Subaru, Socar, Wargaming тощо.
Ключові спеціалізації компанії: просування послуг у сегменті В2В, складних продуктів у В2С, побудова комунікацій «з нуля».
Основні продукти: репутаційний аудит та комунікаційна стратегія, антикризові комунікації, робота зі ЗМІ та лідерами думок, PR у соцмережах.
Компанія PointeR Agency провела чергове опитування серед журналістів для визначення ЗМІ, яким вони довіряють найбільше. Воно також включало питання щодо джерел отримання журналістами інформації та каналів комунікації зі спікерами. Запитання «Які інформаційні ресурси в Україні заслуговують на найбільшу довіру» було поставлено у двох варіантах. Спочатку респондентам треба було відповісти без підказки, потім – вибрати з […]
Вперше, на українському ринку послуг зі зв’язків з громадськістю з’явилась можливість запустити власне PR-агентство під відомою франшизою однієї з топових комунікаційних компаній. PointeR Agency запустило таку послугу для партнерів у регіонах. Ними можуть стати як місцеві агентства, так і менеджери, які відчувають в собі сили почати власну справу. «Підготовка була довгою та виснажливою: розробка фінансових […]
PR-агенція PointeR Agency провела опитування серед власників бізнесів і ТОП-менеджменту компаній, щоб визначити через які канали вони отримують інформацію та яким ЗМІ довіряють. Опитування проводиться другий рік поспіль та охоплює аудиторію керівників і власників українських компаній та іноземних представництв в Україні. За його результатами, ТОП-менеджери надають перевагу тим джерелам, з яких отримати інформацію можна швидко […]
Як відомо, Україна з метою зниження корупції взяла курс на диджиталізацію державних послуг, маючи намір до 2024 року перевести 100% держпослуг у цифру. Відтак вся взаємодія громадянина з державою відбуватиметься на єдиному порталі цифрових сервісів Дія — більше ніяких вистоювань у чергах в держустановах та контактів з чиновниками. Це унікальний досвід в масштабах не лише […]
61.2% українських PR-менеджерів у своїй роботі використовують платні сервіси для відстеження та аналізу згадувань в інформаційному просторі. 49.4% опитаних також часто користуються Google, а 43.5% – Media Monitoring Bot, який має безкоштовний варіант моніторингу. При цьому близько 10.6% взагалі ніяк не відстежують згадування у ЗМІ чи соцмережах. Такі дані отримала компанія PointeR Agency в рамках […]
Компанія Pointer Agency провела опитування серед представників маркетингового співтовариства, щоб визначити канали отримання інформації, яким ЗМІ довіряють та якими галузевими ресурсами користуються. Мета: визначити основні джерела отримання інформації; найбільш популярні медіа серед маркетингового співтовариства. Період проведення опитування: серпень – жовтень 2020. Об’єкти дослідження: ТОП-менеджери маркетингових компаній, маркетологи, PR-менеджери, медіа-менеджери, SMM-менеджери, менеджери по роботі з клієнтами […]
Компанії SoftServe, DataArt та Sigma Software мають найкращу репутацію з-поміж 20 найкрупніших IT-компаній України у публічному просторі. У п’ятірку лідерів також увійшли компанії Ciklum та EPAM. Такі дані наводить комунікаційне агентство PointeR Agency у своєму дослідженні за кількістю позитивних згадувань у ЗМІ та соцмережах. В цілому дане дослідження визначає наскільки активну комунікацію ведуть ІТ-компанії, як […]