46
0
OMG agency запускає рекламні кампанії за допомогою інфлюенс- і діджитал-маркетингу; розробляє креативну стратегію і стратегію просування; займається медіабаїнгом, таргетингом і SMM; створює і розвиває медіа-проєкти, медіаактив під ключ і медіа аудит. У агентства велика база блогерів OMG influence, найпопулярніші медіа-проекти України: ALYONA ALYONA, проект Kalush, «Чоткий паца», «ВЕРТУХА» і «ХОСТЕЛ». Серед клієнтів ком’юніті агентства: «Алло», McDonald’s, «Київстар», OLX і Mastercard.
46
0
Віральність — це те, про що мріє кожен контент-маркетолог і блогер. Термін позначає стрімке поширення контенту шляхом репостів у соцмережах, а також іншими платформами. Охоплення такої публікації, як ви можете здогадатися, зашкалюють. Для блогера віральність забезпечує додатковий заробіток від реклами, а для контент-менеджера — впізнаваність компанії, яка генерує такий контент. Важливо правильно підібрати емоційне тло, […]
SMM (Social Media Marketing) — це просування товарів чи послуг у соціальних мережах. Воно діє м’якше, ніж традиційна реклама, і плавно підводить майбутніх клієнтів до покупки, заразом допомагаючи їм більше дізнатися про бренд. Про те, кому сьогодні потрібен SMM, що входить до цього інструменту маркетингу і як бізнесу організувати роботу з ним, поговоримо в нашій […]
2023 року «Садочок» — улюблений сік українських мам та дітей — повернувся на полички супермаркетів і звернувся до нас із важливим завданням: побудувати ефективну комунікацію повернення бренду. Ми мали грамотно активізувати соціальні мережі й створити рекламну кампанію, яка буде радше про місію та атмосферу бренду, ніж просто про продукт. Ми хотіли сказати, що, попри важки […]
Планували в новий рік із новою професією? Чи можливо готові вже сьогодні змінювати своє життя на яскраве та успішне, не чекаючи понеділків? Тоді, ось вам знак. Незалежно від того, де ви зараз — студент, випусник чи звільняєтесь через набридливого начальника — розглядати кар’єру в маркетингу соціальних мереж — це відмінний варіант, з високим потенціалом для […]
Чи можливо нині створити рекламну кампанію, що буде дійсно на часі, з потужним освітнім складником і дійсно нести користь? На прикладі нашого кейсу для Flint показуємо, що так! Останнім часом інтерес до всього українського, історії та культури зокрема, постійно зростає. Цей тренд успішно використовують бренди не лише в контенті, а й у рекламних кампаніях. Під […]
Цьогоріч у жовтні ми (OMG agency) офіційно анонсували відкриття креативної студії-партнера. Ця ідея з’явилася ще до війни, але відклалась зі зрозумілих причин. То ж, чому ми наважилися створили «Думи» саме зараз Всередині агенції у нас вже багато років функціонує повноцінний креативний відділ, що працює із доволі широким спектром завдань: від створення бренд-персонажів до креативних стратегій […]
То ж… креативники, давайте розбиратись зі Штучним інтелектом, щоб він уже перестав вас лякати) Найпопулярніший страх, пов’язаний зі Штучним інтелектом — це заміна людини машиною та безробіття. На ваш страх аргументовано відповідає креативна директорка OMGagency Тоня Кузьміч. McKinsey Global Institute кажуть, що до 2030 року від 400 до 800 млн працівників в усьому світі можуть втратити […]
Ми щодня дякуємо нашим ЗСУ за можливість продовжувати життя, бачитися з рідними та просто прокидатися вранці. Українці стали практично супергероями: ми можемо за тиждень зібрати на Байрактар, виграти Євробачення під час війни та заново відбудувати ціле місто. Але важливо не забувати і про справжніх супергероїв, які щодня важко працюють та рятують життя: про працівників швидких […]
Гортаючи сторінки книг з історії України, мабуть, стає помітно, що більша її частина — це боротьба народу. В тому числі за мову, культуру та своє коріння. Зі школи ми часто запам’ятовуємо це однією фразою: «А чому українська література/історія/підстав потрібне така сумна?» Насправді ж маємо надзвичайно багату та глибоку культуру, де є і гумор, і романтика, […]
Міфи виникають у двох ситуаціях: коли Зевс замість того, щоб займатися справами Олімпу, фліртує з ким завгодно, і коли через брак інформації люди роблять передчасні висновки. Поки це відбувається, міфологія поповнюватиметься новими фантазіями. А діджитал-чел OMG agency разом із колегами з digital-агентства G:hack сьогодні тут, щоб розвіяти 5 міфів про рекламу у мобільних іграх. На […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email