82
0
82
0
Україна вже відчуває дефіцит кадрів, який буде поглиблюватись через повномасштабну війну та спричинену нею міграцію. Одним з рішень, що може стабілізувати ситуацію, є перекваліфікація різних соціально-демографічних груп (жінки, люди літнього віку, тощо). 25 вересня на IX Форумі “Диригенти змін” дослідницька компанія Gradus Research і Deloitte в Україні презентували результати експрес-дослідження щодо того, чи готові українці змінювати […]
Використання ШІ в світі продовжує набирати обертів, і спеціалісти зі сфери маркетингу та креативних індустрій ним активно послуговуються. Штучний інтелект генерує не лише зображення чи тексти, а й цілі рекламні ролики. Як сприймають, чи використовують ШІ та для яких задач у маркетингу в Україні? Дослідницька компанія Gradus Research спільно з комунікаційною групою dentsu Ukraine провели […]
Попри втому і напруженість, що превалюють у настроях населення, відбувається зростання частки працевлаштованих громадян. Які ще зміни зафіксовано у настроях українців? Дослідницька компанія Gradus Research у межах проєкту “Градус суспільства під час війни” провела десяту хвилю дослідження, щоб прослідкувати, якою є динаміка змін від початку повномасштабного вторгнення. Зростає рівень працевлаштованості Все більше опитаних українців мають […]
У кризові часи війни із невизначеною тривалістю з’являються нові і посилюються наявні push-фактори, які можуть стимулювати українців обдумати можливу релокацію за кордон. А українські мігранти водночас мають різні настрої щодо повернення в Україну, що залежить від їхнього рівня адаптації до життя в країнах тимчасового перебування чи інших факторів. Дослідницька компанія Gradus Research провела велике міграційне […]
Велика війна принесла великі зміни в життя всіх українців без виключення. І люди незалежно від віку, статі чи регіону проживання переглянули свої пріоритети у споживанні, дозвіллі та плануванні майбутнього. Дослідницька компанія Gradus Research спеціально для 17-го Українського маркетинг-форуму провела дослідження настроїв трьох поколінь українських споживачів на третьому році повномасштабної війни та порівняла їх між собою. […]
До яких змін штовхає українських споживачів тривале життя в умовах війни із невизначеною тривалістю? Gradus Research завершили велике дослідження споживчих трендів в Україні й виділити декілька важливих тенденцій. Бренди під пильним поглядом Ставлення українських споживачів до брендів лишається доволі прискіпливим. Дві третини респондентів (62%) звертають особливу увагу на бренд під час здійснення покупок, тоді як […]
Більше половини (56%) опитаних офісних працівників у 8 європейських країнах заявляють, що переживали стрес нещодавно. Показник рівня емоційного напруження працівників офісів в Україні зі зрозумілих причин іще вищий і складає 78%. Що провокує таку знервованість серед найбільш активної в економічному плані частки населення віком 25-55 років? Gradus Research провели крос-культурне дослідження серед офісних працівників в […]
24 лютого 2022 життя українців докорінно змінила повномасштабна агресія росії. За ці два роки відбулися суттєві міграційні зсуви та зміни на рівні суспільства, довіри громадян один до одного та до дій держави. Повномасштабна війна стала каталізатором єднання нації проти зовнішнього ворога на всіх рівнях. Якими зробили українців ці два роки боротьби, чого вони прагнуть та […]
Українські офісні працівники повертаються до роботи, адаптуючись до умов війни. Рівень працевлаштованості громадян зріс втричі від початку повномасштабного вторгнення. Про це свідчать результати дослідження суспільно-політичних настроїв українців, проведеного Gradus Research наприкінці 2023 року. Проте як себе почуває зараз найбільш активна в економічному плані частка населення віком 25-55 років? Якими є їх рівень щастя та пріоритети […]
Дослідницька компанія Gradus Research у межах проєкту “Градус суспільства під час війни” провела нову дев’яту хвилю дослідження настроїв українців, щоб прослідкувати, якою є динаміка їх змін від початку повномасштабного вторгнення. Наприкінці 2023 року Gradus Research запитали в українців, якими вони бачать терміни відновлення України, чи працюють наразі, якою мовою спілкуються в побуті і які емоції […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email